Olipa "ihana" kommentti kun hehkutamme
10v yrityksen jälkeen suloista poikavauvaamme.
"Mitä ihmeellistä siinä nyt on, ihmiset saa lapsia koko ajan!"
Tuloi paha mieli :'(
Kommentit (30)
oikeasti miksi iloita jollain keskustelupalstalla asioista tuntemattomille ihmisille, joita ei sun onnesi kiinnosta paskan vertaa? Ellei sitten ole paikalla muita, jotka ovat juuri saaneet palkankorotuksen. Ei sellaisesta iloitsemisesta mitään keskustelua synny, kannattaa iloita oikein ystävien kanssa, jotka varmaan jakavat ilon.
tällä palstalla juuri tälläiset asiat ovat aihe, joka saa hyvälle mielelle. Eipä oo ainakaan niitä ikuisia valituksia miehestä, työpaikasta, lapsista jne. Lista on loputon.
terv. jälleen vitonen.
Eräs ystäväni totesi minun pilanneen hänen päivänsä kun kerroin raskaudestani.
Ohhoh, kutsutko tuollaista tosiaan ystäväksesi?! :O
Ei sillä, luulen että myös yhden mun kaverini päivä meni pilalle kun kerroin raskaudestani, hänen mies ei ole vielä lämmennyt vauva-aikeille.. :/
jolla on terveet lapset oli meille kateellinen kun diabetesta sairastava tyttömme sai insuliinipumpun. Ei haloo!
Unohda tuollaiset kommentit. Onnea teille!!!
että poika tuli, seinänaapuri ei vastannut mitään käveli vain sisälle.
Viikon päästä selvisi että tulivat pihaan samasta paikasta, sairaalasta, naapuri ainoan lapsensa kuolinvuoteelta, tuttuni synnytyssalista kauan odotetun pojan saaneena.
niin teille, kuin muillekin lapsen saaneille. Oli yritystä takana kuinka monta kk/vuotta tahansa.
Mutta miksi vauvaa pitää hehkuttaa, tuoda aiheettomasti esille ja söpistellä kaikille. Varsinkaan jos ei halua osakseen ikäviä kommentteja, kaikkia ei vaan kiinnosta lapset/ muiden lapset. Se on totuus.
Itse hehkutan vain isovanhemmille ja tädeille, joiden vilpittömästi tiedän rakastavan vauvaamme. :)
niin teille, kuin muillekin lapsen saaneille. Oli yritystä takana kuinka monta kk/vuotta tahansa.
Mutta miksi vauvaa pitää hehkuttaa, tuoda aiheettomasti esille ja söpistellä kaikille. Varsinkaan jos ei halua osakseen ikäviä kommentteja, kaikkia ei vaan kiinnosta lapset/ muiden lapset. Se on totuus.
Itse hehkutan vain isovanhemmille ja tädeille, joiden vilpittömästi tiedän rakastavan vauvaamme. :)
Meillä on lapset saaneet alkunsa ihan luomusti ja nopeasti MUTTA jos meillä olisi ollut jotain ongelmaa ja oltais jouduttu odottamaan monta VUOTTA sitä tuhisevaa nyyttiä niin KYLLÄ minä ainakin varmaan olisin hehkuttanut ihanaa vauvaamme koko maailmalle :)
Jotkut ihmiset ei vaan osaa alkeellisempiakaan käytöstapoja.Mitä sitten jos ei nyt niin toisten lapsista tai lapsista ylipäätään välitä?ei sitä sentään töykeä tarvitse olla.Kohteliasta ainakin onnitella jos ei muuta osaa sanoa ja tuskinpa senkään sanominen hankalaa olisi että kehuisi vauvaa jotenkin.
Minulla on paljon ystäviä turkista ja saksasta ja olen kyllä huomannut ISON eron suomalaisiin juntturoihin verrattuna.
T:4xmamma
Vai naapuri? Oliko hän mukana sängyssä?
naapuri tietää asian, että yritystä oli takana 10v. ap
hahhaa..
kohdatessaan näiden 10 vuoden aikana? Jos tätä palstaa on uskominen, todennäköisesti on vihannut raskaanaolevia, ollut haluton kuulemaan kenenkään muun raskaudesta, kirjoitellut tänne, kuinka haluaisi vain potkia muita raskaana olevia mahaan, pillittänyt ristiäisissä jne jne.
Ja sitten kun itsellä natsaa, koko maailman pitäisi olla polvillaan. Tuskin osaa tällä hetkellä edes alkeellisinkäytöstavoin huomata tai kehua kenenkään muun lapsia, joten miksi, oi MIKSI ketään pitäisi kiinnostaa ap:n pikku äpärä?
Älä välitä ilkeistä kommenteista tässä ketjussa tai oikeassa elämässäsi oikeiden ihmisten kanssa.
Nauti vauvastasi ja nollaa tilanne. Meitä ihmisiä on moneen junaan. Sanojalla on taatusti jotain isoa ongelmaa omassa elämässään.
Yleensä on tapana onnitella uudesta perheenjäsenestä.
oikeasti miksi iloita jollain keskustelupalstalla asioista tuntemattomille ihmisille, joita ei sun onnesi kiinnosta paskan vertaa? Ellei sitten ole paikalla muita, jotka ovat juuri saaneet palkankorotuksen. Ei sellaisesta iloitsemisesta mitään keskustelua synny, kannattaa iloita oikein ystävien kanssa, jotka varmaan jakavat ilon.