Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Neuvoa? Mihin myyntiin uusia Pollux Hevoskirjoja?

Vierailija
28.09.2010 |

Meillä on lapsella täysin käyttämättömiä sekä pehmeä- että kovakantisia hevoskirjoja. Tyttö ei niitä ole lukenut eikä tule lukemaankaan eli ajattelin että voisi myydä pois kun tarvetta ei ole.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollaan ostettu myös kirppikselta niitä, jotka on ilmestyneet ennen kertoon liittymistä

Vierailija
22/28 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä ainakin kirjasto on ottanut lahjoituksena kirjoja jotka ovat siistejä ja ei sisällä esim. omistajan nimeä.

olen itse vienyt muutamia kirjoja joita ei ole tullut luettua ja hyvillään ovat ottaneet vastaan.

mieluummin sinne kuin roskiin.

tai jos et halua itse myydä niin vie hyväntekeväisyys kirpputorille.

entäs divarit?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hei ota yhteyttä mullaki on sulle kirjoja

teija_n@hotmail.com

Vierailija
24/28 |
10.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla olis myös myynnissä Pollux kirjoja. Hinta 0,5e-1e/kpl. Jos kiinnostuit ota yhteyttä polluxkirjoja@luukku.com

Vierailija
25/28 |
17.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku haluu ostaa pollux kirjoja multa löytyisi paljon. Noin euron kappale vaikka, jos ostaa enempi halvempi. Sähköposti: apiss@netti.fi

Vierailija
26/28 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pollux kerho on siis vieläkin toiminassa? Luulin että se oli lopetettu tai jtn kun en löytänyy mistään. Syynä olikin nimenvaihto? :D

Vierailija
27/28 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite oon ollu hevoskerhossa 2008 lähtien ja oon vieläkin siin kerhossa vaik sen nimi on muuttunu pennycirl on nykyään mul itellä on kaikki kirjat mitä on ilmestynyt ja vanhat kirjat oon saanu tosi paljon tietoo hevosista ja mul on ikää 24v ja tykkään olla kerhossa ja kirjoja on kiva lukee

Vierailija
28/28 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaako joku ostaaa vielä Pollux kirjoja? Mulla joku 100 kirjaa ja ei kertaakaan luettuja eli ihan uuden veroisia :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan neljä