Etova ukki
Asia harmittaa minua kovin ja ei ole ketään jolle puhua tästä. Isäni siis asuu yksin ja on työtön. Asunto on likainen vaikka hän omasta mielestä siivoaa. Ei ole pessyt verhoja ja mattoja moneen vuoteen. En voi viedä lastani sinne kun itseäni etoo kun aukaisee oven. Hän itsekin haisee pahalle. Ei varmaan pese omiakaan vaatteitaan kovin usein.Hänellä ei ole rahaa ajaa kylään meidän luokse. Hän kuitenkin haluaisi olla tekemisissä lapseni kanssa paljon enempi.Tuo epähygieenisyys on todella etovaa! Ei tajua itse vaikka olen nätisti sanonut. Mitä voin tehdä kun tunnen syyllisyyttä kun en vie lastani kylään?
Kommentit (24)
No ei hän ikinä ole mitään harrastanut! Muuta kuin autossa istumista.
Mulla ei ole rahaa eikä aikaa hoitaa aikuista ihmistä joka pystyy itsekin pesemään pyykkinsä.Muistan lapsena kuinka hän ei pessyt käsiään kun kävi vessassa. Mua ällöttää tämäkin kun hän ottaa lapseni syliin. Ja tosiaan hänen asuntonsa ei puhdistu minkään puistovierailun aikana. Olkaa te onnellisia joilla on kunnolliset vanhemmat!
Alkoholisoitunut ja ketjupolttaja. Mutta tykkäsi aivan valtavasti lapsista.
Sisarensa kanssa käytiin aina aika-ajoin putsaamassa asuntoansa. Eihän isä siitä riemastunut, mutta toisinaan myönsi että onhan se kiva kun on siistimpää.
Ammattiapu voisi olla hyvä! Tuskin menee vain minnekään kun kaikki "vittuilee" hänelle.
Onko ehdotuksia miten voisin saada hänet hakemaan apua?
No ei hän ikinä ole mitään harrastanut! Muuta kuin autossa istumista.
Mulla ei ole rahaa eikä aikaa hoitaa aikuista ihmistä joka pystyy itsekin pesemään pyykkinsä.
Muistan lapsena kuinka hän ei pessyt käsiään kun kävi vessassa. Mua ällöttää tämäkin kun hän ottaa lapseni syliin. Ja tosiaan hänen asuntonsa ei puhdistu minkään puistovierailun aikana. Olkaa te onnellisia joilla on kunnolliset vanhemmat!