Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluan kaksoset. Mitä konsteja?

Vierailija
27.09.2010 |

Haluan kaksosraskauden alulle. Mitä pitäs tehdä?

Miehen äiti on kaksonen, onko mahdollista periytyvää geeniä vai tuliko se periytyvyys naisen puolelta?

Mun suvussa ei kaksosia, onko mitään vippaskonsteja tiedossa siis?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksityinen IVF-hoito
Maksaa paljon.

Vierailija
22/33 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kaksonen, äitini sai minut ja veljeni siinä 35 vuotiaana, vanhemmalla iällä paremmat mahdollisuudet. Suvussa myös äitini mummu sai kaksoset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
28.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse kaksonen, ihan sattuman kautta sattui kaksi siittiötä hedelmöittämään munasolun. Miten niitä hankitaan onkin vaikeampi kysymys.

Vierailija
24/33 |
28.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sieltä löytyy keinoja, jotka jopa kuulemma toimivat!

Vierailija
25/33 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei onnistunut viimeksi, tuli söpö tulos mutta vain yksi. Olisko uusia vinkkejä ja poppaskonsteja? Aion yrittää uudelleen.

Ap

Vierailija
26/33 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, se auttaa kun nai ja hyppii ja pomppii heti jälkeen, sillä tärinä saa aikaan jakautumisen

Vierailija
27/33 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 15:07"]Ei onnistunut viimeksi, tuli söpö tulos mutta vain yksi. Olisko uusia vinkkejä ja poppaskonsteja? Aion yrittää uudelleen.
Ap
[/quote]

Mitenhän on käyny XD

Vierailija
28/33 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen itse kaksonen ja haluaisin myös kaksoset :) onneksi ei ole mulle vielä ajankohtaista, toivon että sit kun alan yrittää olis paljon vippaskonsteja :D

Vierailija
29/33 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaverille tuli kolmoset Clomifen-hoidolla.

Itselläni IVF siirrettiin kaksi alkiota, tuloksena yksi vauva. 

Vierailija
30/33 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toive vieläkin ajankohtainen!

Vierailija
31/33 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin vanhemmalla iällä irtosi 2 munasolua kerralla, ne hedelmöittyivät.  Kaksoset saivat alkuunsa. Tyttö ja poika.

Ei mitään jakautuneita munaoluja, vaan kaksi vauvaa yhdellä heitolla. Sisarukset. Maha oli valtava. Syntyivät täys'aikaisina. Olen joka päivä kiitollinen kahdesta terveestä lapsesta. Meillä on nyt lasten lukumäärä täysi. 

Vierailija
32/33 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

xD

Vierailija
33/33 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni kaksosraskaus päättyy myös keskenmenoon. Siihen täytyy varautua jos kaksosia odottaa. Se on kaksinkertainen ehkä pitkäksikin aikaa halavannuttava suru. 

Tutulla kirjahyllyssä edelleen kaksosten kastevedet....;( 

Myös synnytyksessä voi mennä yhtäsun toista pieleen. En ainakaan kovin kauaksi sairaalaa lähtisi kaksosraskauden aikana. Kohtukun painautuu alas jo yhdenkin kohdalla viimeisinä kuukausina....todella riskaabelia esim matkustella. Henkensä voi menettää itsekin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kuusi