Mitä mieltä tästä blogista
lastenvaate blogeista on täällä ollut paljon juttua, ja törmäsinkin tällaiseen. Mitä tykkäätte?
http://vauhtiajavaatteita.blogspot.com/
Mun mielestä selkeä ja ihan kiva, aion lukea jatkossakin.
Kommentit (18)
mun tietääkseni ole koskaan aiemmin mainostettu??
Tuo raidallinen Molo on mun mielestä kaikkien aikojen kamalin haalari, en siis voisi alkaa seurata blogia jonka vaatemakuun se mahtuu :)
Mun mielestä tämä oli aivan kuin suoraan sen toisen Molottajan blogin kopio, joka siis avoimesti kerjää siellä blogissaan niitä kamppeita kokeiltavaksi ja sitten kirjoittaa saamistaan ylistävään sävyyn.
Itse seuraan kahta lastenvaatteisiin liittyvää blogia, joista saa kivoja vinkkejä esim. asioiden yhdistelemiseen, niiden maailma on aika kaukana näistä ja niissä on onneksi muutakin sisältöä.
En kyllä lukenut, katsoin vain pikaisesti ulkoasua ja kuvia. En tykkää blogin ulkoasusta (harmaa tausta ja minusta ikävä fontti), enkä esitetyistä vaatteista. Sori.
Mutta eiköhän tuollekin löydy seuraajia :) Harva on niin uniikki lumihiutale etteikö joku samankaltainen olisi olemassa.
Mun mielestä tämä oli aivan kuin suoraan sen toisen Molottajan blogin kopio, joka siis avoimesti kerjää siellä blogissaan niitä kamppeita kokeiltavaksi ja sitten kirjoittaa saamistaan ylistävään sävyyn.
Samaa mieltä, että kopiolta vaikuttaa. Mä kuitenkin itse luen sitä toista blogia ja siellä on kyllä paljon enemmänkin kuin se molotus postaus, tai siis ainakin me ollaan sieltä paljon saatu pojan vaatetukseen vinkkejä :)
Raitahaalarista en tykkää minäkään, mutten sen takia lopeta blogin lukemista.
Tuo raidallinen Molo on mun mielestä kaikkien aikojen kamalin haalari, en siis voisi alkaa seurata blogia jonka vaatemakuun se mahtuu :)
itse en tykännyt yhtään yhdestäkään vaatteesta ja sisältöä ei juurikaan, ei mitään mikä innostaisi. Mutta kiva jos tykkäät. Voisin lukea silloin tällöin, jos tyyppi olisi kaverini, mutta en kyllä muuten.
itse en tykännyt yhtään yhdestäkään vaatteesta ja sisältöä ei juurikaan, ei mitään mikä innostaisi. Mutta kiva jos tykkäät. Voisin lukea silloin tällöin, jos tyyppi olisi kaverini, mutta en kyllä muuten.
Mä en tykkää liian selkeästi mainostavista blogeista. Ja jos blogin kirjoittaja saa satojen eurojen arvosta haalareita ilmaiseksi, niin menee halu lukea koko juttua. Kateus kateus...
kopioiko tää teidän mielestä jotain toista blogia(en viitti nimeä mainita) mä sain ainakin heti sellasen kuvan?
Munkin mielestä liikaa mainontaa :(
mainostaa liian läpinäkyvästi, tylsiä vaatteita jotka pääasia blogissa eli se oma juttu puuttuu, mikä tekisi blogista mielenkiintoisen ja omaperäisen. Näin oma fiilis kun lukaisin jutut.
pitäjä, joka esittää sattumalta blogin löytänyttä, joka aikoo jatkossa lukea blogia? ;-)
Hyvä blogi löytää lukijansa ilman mainostusta sosiaalisten kontaktien kautta.
Alkuperäinen kirjoittaja ei ole blogin pitäjä, vaan minä olen. Eikä tulisi mieleenkään tulla tänne blogiani mainostamaan, kun täällä tuppaa aina keskustelut menemään tuntemattomien ihmisten arvostelemiseksi.
Onneksi makuja on monia eikä kaikkien tarvitse tykätä samanlaisista jutuista. Jos ei tykkää minun blogistani, kannattaa etsiä joku toinen jota sitten tykkää lukea. En minäkään lue blogeja, joista en välitä. Ja mitä tuohon mainostukseen tulee, en harrasta sellaista. Ainoa minkä voi laskea "mainostamiseksi", on edellä mainittu postaus haalareista. Kyseessä on siis ihka ainoat ilmaiset tavarat, mitä olen blogin vuoksi saanut. Ja nämäkin tulivat ihan yllätyksenä. Bloggaan siis sellaisista vaatteista/tavaroista, joista pidän. Se ei ole tarkoitettu mainokseksi, vaan vinkiksi samanlaisista jutuista pitäville. Ihan nyt vaan selventääkseni asiaa :)
Mutta kiitos teille mielenkiinnosta. Otan nämä rakentavana palautteena vastaan :)
Ihan mielenkiinnosta kysyn, kun en blogi-maailmaa sen kummemin tunne, että millä perustein ja miksi tuotteita lahjoitetaan blogisteille? Kiva sinänsä, että saa jotakin "palkkaa" tuote-esittelyistä!
Toivotoon lumista talvea, että haalarinne pääsevät kunnon käyttöön!
että belgialainen kirjoitetaan pienellä kirjaimella, ei isolla.
Ihan mielenkiinnosta kysyn, kun en blogi-maailmaa sen kummemin tunne, että millä perustein ja miksi tuotteita lahjoitetaan blogisteille? Kiva sinänsä, että saa jotakin "palkkaa" tuote-esittelyistä!
Toivotoon lumista talvea, että haalarinne pääsevät kunnon käyttöön!
Eipä niitä varmaan lahjoitettaisikaan, ellei blogistit itse pyytäisivät ilmaiseksi tavaraa ja merkit sitten haluavat kokeilla tuota kautta mainostamista. Itse pitää siis pyytää...
Tylsä ja huono! Ei se siitä muuksi muutu, vaikka monta kertaa päivässä aloitetaan uusi mainostusketju!