Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jätin tupakka-askin ostamatta =)

Vierailija
27.09.2010 |

Lauantaina aamupäivällä poltin viimeisen. Eilen teki vähän mieli, tänään teki vähän enemmän mieli mutta kun pystyn kaupassa olemaan ostamatta, selviän kyllä. Kauppa 20km:n päässä enkä niin tuskissani ole että vartavasten ostamaan lähtisin. Nyt täytyy tsempata kauppareissuilla

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
27.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tehty! Tsemppiä jatkossa.

Vierailija
2/4 |
27.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole omaa kokemusta mutta olisiko siitä lisätsempiksi, että laittaisit aina "onnistuneen" kauppareissun jälkeen tupakka-askin hintaa vastaavan summan johonkin sivuun, lasipurkkiin tms. Kun rahaa alkaa kertyä, huomaat miten paljon olet laittanut tuohon turhuuteen ja voit hyvillä mielin käyttää rahan itsesi palkitsemiseen, esim. joku ihana takki tai jopa jotain isompaa - jos keräät pitemmän aikaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
27.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole omaa kokemusta mutta olisiko siitä lisätsempiksi, että laittaisit aina "onnistuneen" kauppareissun jälkeen tupakka-askin hintaa vastaavan summan johonkin sivuun, lasipurkkiin tms. Kun rahaa alkaa kertyä, huomaat miten paljon olet laittanut tuohon turhuuteen ja voit hyvillä mielin käyttää rahan itsesi palkitsemiseen, esim. joku ihana takki tai jopa jotain isompaa - jos keräät pitemmän aikaa?

Enemmän terveydelliset haitat. Joita ei vielä ollut mutta tupakointi oli koko ajan enenemään päin, vielä on suht helppo lopettaa.

Vierailija
4/4 |
27.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyt olemaan ostamatta tupakkaa, kun minäki oon pystyny. Ja mä olen töissä kaupassa jossa myydään tupakkaa. Mä olen ostanu viimeks tupakkaa tammikuun ekoina päivinä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yksi