Te joille on suoritettu häpyhuulten pienennysleikkaus
Mitkä olivat tarpeeksi pätevät syyt että teille tehtiin leikkaus? Kauanko se kesti, olitteko tajuttomia...? Paljonko toimenpide maksoi teille ja mitkä ovat jälkitulokset? Ja missä kyseinen toimenpide suoritettiin?
Itse olen suunnitellut kyseistä leikkausta itselleni, sillä suuret sisemmät häpyhuuleni ovat kolaus itsetunnossa ja haittaavat arkisia harrastuksia, rikkovat alushousut ja repeilevät itsekin.
Kommentit (400)
Vierailija kirjoitti:
Mulla on runsaat häpyhuulet ja kyllä ne välillä haittaa, alkkareiden haarakiilan tulee olla leveä. En kuitenkaan ole leikkailemassa niitä pois.
oletki paras mahdollinen versio naisesta.
Mitä jos leikkaus menee pieleen? Pystytkö elämään asian kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa seurata twitterissä tiliä @MediClit ko. tilillä on asiaa juuri tästä, epäonnistuneesta labiaplastiikasta.
Kävin estetiikka mansurowilla tässä toimenpiteessä, ja kyllä ihmettelen miten muka piikit ovat tehneet jollekin kipeää! Kaikki oli täysin kivutonta ja homma hoidettiin nopeasti ja ammattitaidolla. On täytynyt olla epäpätevä kirurgi joka on tunkenut piikkiä miten sattuu, koska Furkatin tekemänä KAIKKI oli kivutonta. Nyt päivä toimenpiteen jälkeen on kyllä kipeä, mutta selviää särkylääkkeen voimalla. Ihanaa kun ei oo mitään ylimääräistä haarojen välissä. Suosittelen!
Lauralateee kirjoitti:
Kävin estetiikka mansurowilla tässä toimenpiteessä, ja kyllä ihmettelen miten muka piikit ovat tehneet jollekin kipeää! Kaikki oli täysin kivutonta ja homma hoidettiin nopeasti ja ammattitaidolla. On täytynyt olla epäpätevä kirurgi joka on tunkenut piikkiä miten sattuu, koska Furkatin tekemänä KAIKKI oli kivutonta. Nyt päivä toimenpiteen jälkeen on kyllä kipeä, mutta selviää särkylääkkeen voimalla. Ihanaa kun ei oo mitään ylimääräistä haarojen välissä. Suosittelen!
Kuinka ulkonevat sisemmät häpyhuulesi olivat ennen operaatiota? Eikö päivä operaation jälkeen turvotus ole erittäin voimakasta?
Hei! Osaatko kertoa millaista metodia leikkauksessa käytettiin? Wedge vai edge? Oliko kyseessä repeämien korjaaminen samalla?
Lauralateee, olisi kysyttävää:
Kuinka ulkonevat sisemmät häpyhuulesi olivat ennen operaatiota? Eikö päivä operaation jälkeen turvotus ole erittäin voimakasta?
Kymmenen päivää takana leikkauksesta, tehtiin toisen operaation kyljessä yleisanestesiassa. Tästä alapään leikkauksesta ei tullut yhtään mitään vaivoja tai kipuja. Itse asiassa kirurgi varoitteli, että moni ei muista olla tarpeeksi varovainen toipumisaikana, kun leikkauskohta ei muistuttele itsestään. Muutaman kerran olen vessassa käydessä unohtanut että pissalla käynnin jälkeen taputellaan kevyesti eikä pyyhkäistä rivakasti - voimakkaampi pyyhkäisy tikkialueelle on tuntunut vähän ikävältä, mutta muuten ei minkäänlaisia tuntemuksia.
Vierailija kirjoitti:
Kymmenen päivää takana leikkauksesta, tehtiin toisen operaation kyljessä yleisanestesiassa. Tästä alapään leikkauksesta ei tullut yhtään mitään vaivoja tai kipuja. Itse asiassa kirurgi varoitteli, että moni ei muista olla tarpeeksi varovainen toipumisaikana, kun leikkauskohta ei muistuttele itsestään. Muutaman kerran olen vessassa käydessä unohtanut että pissalla käynnin jälkeen taputellaan kevyesti eikä pyyhkäistä rivakasti - voimakkaampi pyyhkäisy tikkialueelle on tuntunut vähän ikävältä, mutta muuten ei minkäänlaisia tuntemuksia.
Kuinka paljon sisemmät häpyhuulesi olivat esillä ennen niiden poistamista?
Vierailija kirjoitti:
Millä tekniikalla tehtiin ja missä?
V-Wedge -tekniikalla Mansurowissa.
Vierailija kirjoitti:
Multa leikattiin vuosi sitten ja olen TODELLA TYYTYVÄINEN että kävin leikkauksessa. Leikkaus tehtiin tampereella mehiläisessä ja maksoi 900e. hinnaksi sanoivat 2000e mutta 900e se maksoi sitten lopulta kuitenkin! toimenpide tehtiin puudutuksessa, jotain ainetta ne suoneen laittoivat että nukuin kuitenkin melkein koko ajan.. en oikeen tarkkaan enää muista! ehkä tunnin kesti operaatio ja sen jälkeen pääsi aika pian kotiin. Kovat kivut sen jälkeen oli kun puudutus hävisi mutta ne meni saman päivän aikana ohi kuitenkin. Häpyhuulistani kirurgi sanoi että on suurehkot mutta normaalin rajoissa kuitenkin, fyysistä haittaa niistä ei ollut mutta henkisesti kärsin niistä monta vuotta. olin siis 18 kun leikkaus tehtiin. Suosittelen todella leikkausta jos häppärit häiritsevät!! tuntu kyllä että iso taakka putosi harteilta leikkauksen myötä:) tunnossa ei ole mitään muutoksia, mutta tietysti seksi on mukavampaa kun ei tartte häpeillä itseään!
Jotain harhaista ajattelussa ja asenteessa (näin hyvin maltillisesti ilmaistuna verrattuna siihen mitä tuosta voisi suorasukaisesti sanoa) kun on tuollaisesta syystä tuollaisen toimenpiteen itselleen suorituttanut.
No onhan hänellä tosin ollut ikää 18 v. ja suunnilleen tuossa iässähän ihminen on tunnetusti "viisaimmillaan" (siis kun tarkastellaan sitä milloin ihminen arviointihetkellä kokee itsensä "viisaaksi").
Pääsin jonoon julkiselle. Minulla yksi pieni uloke toisesta poistetaan ja toisesta piparimaista reunaa, joka hiertyy. Ulos molemmista näkyy ehkä 0,3- 0,5 cm max.
Vierailija kirjoitti:
Pystyn. Jos ajattelet vaikka näkyvää arpea tai sitä, että muuten näyttää leikatulta, pystyn elämään. Samoin, jos tulisi jotain tunnottomuutta. En ihan tavoita, mitä pieleen meneminen sinulle tarkoittaa. Kysymys on muutaman sentin lerpattavasta lihasiivekkeestä, jota pienennetään. Ei se niin dramaattinen asia ole.
Pääsin Helsingissä julkiselle. Nyt sain ajan 10 kuukautta arviointikäynnin jälkeen. Lähetteen sain terveysasemalta. Olen nyt keski- ikäinen ja kun rasva on vähentynyt, vaivat lisääntyi.
Pari kysymystä:
Pitääkö sheivata ennen leikkausta?
Suliko kaikki tikit hyvin? Olen nimittäin kerran ollut toisessa leikkauksessa ja tikit jäi sulamattomiksi koviksi palloiksi ihon alle.
Jääkö arvet?
Vierailija kirjoitti:
Pääsin Helsingissä julkiselle. Nyt sain ajan 10 kuukautta arviointikäynnin jälkeen. Lähetteen sain terveysasemalta. Olen nyt keski- ikäinen ja kun rasva on vähentynyt, vaivat lisääntyi.
Pari kysymystä:
Pitääkö sheivata ennen leikkausta?
Suliko kaikki tikit hyvin? Olen nimittäin kerran ollut toisessa leikkauksessa ja tikit jäi sulamattomiksi koviksi palloiksi ihon alle.
Jääkö arvet?
Leikkaako sinut gyne vai plastiikkakirurgi?
Jääkö huulet raolleen kun välistä on poistettu sisemmät lörpöttävät.
Toimenpide oli jo. Sen teki Husin Puistosairaalassa plastiikkakirurgi. Kolmisen päivää oli kipuja. Sen jälkeen tikit hiersi. Kokonaan toipuminen oli ohi noin kymmenessä päivässä. Kahden viikon jälkeen leikkaushaavat oli jo pehmenneet ja arpia ei enää näkynyt. Lopputulos on hyvä.
klitoriksenhuppuun ei kannata kajota noissa operaatioissa, riski tunnonmenetykselle on suuri..