Te joille on suoritettu häpyhuulten pienennysleikkaus
Mitkä olivat tarpeeksi pätevät syyt että teille tehtiin leikkaus? Kauanko se kesti, olitteko tajuttomia...? Paljonko toimenpide maksoi teille ja mitkä ovat jälkitulokset? Ja missä kyseinen toimenpide suoritettiin?
Itse olen suunnitellut kyseistä leikkausta itselleni, sillä suuret sisemmät häpyhuuleni ovat kolaus itsetunnossa ja haittaavat arkisia harrastuksia, rikkovat alushousut ja repeilevät itsekin.
Kommentit (400)
Julkisella tehtiin. Kesti ehkä tunnin verran koko käynti. Maksoi julkisen puolen päiväkirurgian maksun. Lopputulos on siisti ja symmetrinen. Parasta on se, että haitat katosi täysin. Ulkonäkökin on hyvä, mutta ei se tietenkään mikään nuorennusleikkaus ole. Mulla ei iän myötä ole ulommissa rasvaa.
Leikkaava läkri sitten laittaa ne irtileikatut paahtopaisti siivut leipänsä väliin ja OMOMOMOMOM NAM! syö ne taukotilassa seuraavalla kaffetti tauolla.
En oikein ymmärrä että miksi näitä tehdään jos ei nyt niin haitaksi ole. Onko se häpykarvoituksen suojan puute mikä aiheuttaa hiertymiä tms? Kyllä minusta on ihan kiihottavaa että häpyhuulet näkyy raosta ja kiva se on nuollessakin. Yhdynnässä ne kietoutuvat varren ympäri ja pehmentävät "iskua". Aikuisen naisen vagina on poikkeuksellisen kiinnostava näky monenlaisena. Uskotteko että "rumaa" ei ole? Seksuaalinen itsetunto ei ole ainakaan miesten päässä luteilua että tykkääköhän eikä turhaa poikasten epävarmojen halujen miellyttämistä. Karvat takas niin ei näy mihinkään ja sitäpaitsi miellyttävää kun ei koko ajan ole alttiina osumille ja ties mille epäpuhtauksille mitkä eivät pimppiin sovi.
Tulkaa tytöt takaisin ja olkaa niinkuin oottekin.
Itse en ole huomannut yhdynnässä eroa sisempien häpyhuulien koolla. Tuntuma penikselle on samanlainen riippumatta siitä näkyvätkö sisemmät häpyhuulet häpyraosta.
Usein ulkoneva osa on ainoastaan ylempänä ja vaginan suuaukon kohdalla on ns. viivapillu. Kommentteja, kiitos.
Onko kuvia suurista häpyhuulista? Aiemmat linkit tässä keskustelussa eivät toimi. Sellaisista minkälaisia tähän keskusteluun kirjoittaneilla on ollut ennen leikkaukseen menemistä.
Mulla pienemmät häpyhyylet näkyvät isompien välistä, mutta olen ajatellut, että ne on liian pienet leikattavaksi. En pidä niitä hyvännäköisenä, koska ne on ryppyset ja tummat.
Vierailija kirjoitti:
Onko kuvia suurista häpyhuulista? Aiemmat linkit tässä keskustelussa eivät toimi. Sellaisista minkälaisia tähän keskusteluun kirjoittaneilla on ollut ennen leikkaukseen menemistä.
Mulla pienemmät häpyhyylet näkyvät isompien välistä, mutta olen ajatellut, että ne on liian pienet leikattavaksi. En pidä niitä hyvännäköisenä, koska ne on ryppyset ja tummat.
Oletko kysynyt kommenttia puolisoltasi tai muilta heteromiehiltä?
Itse pidän ilkonevia, ryppyisiä ja tummia sisempiä häppäreitä erittäin kiihottavina
En kyllä leikkauttaisi omia isoja häppäreitäni pelkän ulkonäön takia. Klittakin on reiluhko, mutta saanpahan ainakin helposti orgasmin.
Teevessä oli hollantilainen elokuva Amerikasta. Rahanahne lääkäri lupasi tytölle leikkauksen puoleen hintaan, jos osallistuu hollantilaiseen filmiin, eli siis mainostaa lääkäriä. Äitikin kertoi, miten tytöllä on aihetta leikkaukseen. Tosiasiassa tytöllä oli oikein nätit ja tasapainoiset sisemmät häpyhuulet.
Kyllä teki pahaa katsoa, kun sievän tytön sieviä häpyhuulia kamaloitettiin. Se on sitten ihan eri asia, jos niistä on haittaa. Mies
Pyrkimys pystyviivaan on erään ajan muodin, Playboyn, erehdys. Valtaosa netin viehättävistä kuvista näyttää runsaasti sekä naisen suloisen klitoriksen, että ihanoittavat pienet häpyhuulet.
Hyvä, jos apua ovat saaneet ne, jotka sitä perustellusti ovat tarvinneet. Kehotan kuitenkin varovaisuuteen. Ottaen huomioon, miten massiivisesti nykyään tuputetaan naisille ja varsinkin nuorille naisille ulkonäkönormeja ja naisia seksuaalistetaan vielä enemmän kuin ennen. Pitää muka olla sheivattu alapää, täyteaineita joka paikkaan ja vielä kauniit kainalotkin. Monet voivat turhaan saada päähänsä, että mulla on varmaan liian isot sisemmät häppärit. Jokaisessa leikkauksessa on lisäksi riskit. Suomessa plastiikkakirurgit ovat kai yleensä järkevämpiä kuin esim. jenkeissä, mutta täälläkin lienee niitä, jotka suostuvat tekemaan bisneksen takia melkein mitä vaan.
Minkä kokoiset sisemmät häpyhuulet leikkaukseen menneillä on ollut?
Vierailija kirjoitti:
Mitäs luulet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs luulet?
Luulen että joko todella epäsymmetriset tai oikein roikkuvat. Millaiset ne sinulla olivat?
Lauralateee kirjoitti:
Kävin estetiikka mansurowilla tässä toimenpiteessä, ja kyllä ihmettelen miten muka piikit ovat tehneet jollekin kipeää! Kaikki oli täysin kivutonta ja homma hoidettiin nopeasti ja ammattitaidolla. On täytynyt olla epäpätevä kirurgi joka on tunkenut piikkiä miten sattuu, koska Furkatin tekemänä KAIKKI oli kivutonta. Nyt päivä toimenpiteen jälkeen on kyllä kipeä, mutta selviää särkylääkkeen voimalla. Ihanaa kun ei oo mitään ylimääräistä haarojen välissä. Suosittelen!
Joku kyseli suosituksia labiaplastiaan; tässä!
Miehenä ymmärrän kyllä jotenkin, mikäli häpyhuulet hankaavat, roikkuvat ja ovat hankalat. Mutta meillä miehillä kun jalkojen välissä roikkuu kaksi kivestä sekä penis, niin kyllä niidenkin kanssa on asettelua ja taiteilemista. Sikäli tytöillä ja naisilla luulisi ehkä olevan helpompaa.
Vierailija kirjoitti:
Leikkaava läkri sitten laittaa ne irtileikatut paahtopaisti siivut leipänsä väliin ja OMOMOMOMOM NAM! syö ne taukotilassa seuraavalla kaffetti tauolla.
Itse suosittelen että nopeasti pakkaseen. Sitten jäisinä paistinpannulle. Oikein hyvää perunamuusin ja puolukkasurvoksen kanssa.
Paljon kirjoitetaan mittoja sisemmistä häpyhuulista ennen leikkausta.Kysyisinkin nyt leikkauksessa käyneiltä,että minkä mittaiset sisemmät häpyhuulenne ovat nyt senteissä mitattuna leikkauksen JÄLKEEN. Itse en osaisi lääkärille kertoa tarkasti mihin mittaan tulee leikata .Eli kiinnostaa onko paljonkin eroja lopputulemassa-lääkäreiden omia mieltymyksiä mahdollisesti voiko antaa vapaasti leikata kuten parhaaksi näkee?Onhan näissäkin ehkä makuasioita sen jälkeen, kun pahat hiertymä yms.vaivat korjattu.Vai onko?Ei kaivata asiattomia vastauksia!
Teeveessä oli hollantilainen ohjelma Amerikasta, jossa lääkäri huikein palkkioin leikkasi sisarten sisempiä häpyhuulia pienemmiksi. Tytölle oli luvannut leikkauksen puoleen hintaan, jos suostuu filmiin. Oli todella kamaloittavaa katsoa, kuinka lääkäri leikkasi tytön kauniitakin kauniimpia ja luonnostaankin pieniä sisempiä häppäreitä.
Ennen leikkausta toimittaja haastatteli sekä äitiä että tytärtä. Molemmat vakuuttivat, että leikkaus on välttämätön. Vasta leikkauksessa paljastui karmea totuus. Todella kamaloittavaa. Kynis.mies
Näytän kertoneen asian jo tällä palstalla ilman nimimerkkiäni Kynis.mies
Ei jää raolleen. Sisemmät jää ulompien sisälle ja uloimmat on ihan kiinni.