Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko ainoa, joka ei näe Brat Pitissä mitään komeaa?

Vierailija
31.05.2008 |

.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
31.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tuossa iässä pitäisi olla jo karismaa. Ehkä käy niin että ikä komista häntä?

Vierailija
2/10 |
31.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Brad oli ihan naisen näköinen. Se on jotenkin niin naisen näköinen, kuin vain mies voi olla. Ilmankos Jolie kiinnostui hänestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
31.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole kyllä komeaa nähnytkään. Ja huono näyttelijäkin.

Vierailija
4/10 |
31.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

naiset pidäkin sellaisia miehiä komeimpina, joiden piirteissä on naismaisuutta?

Siis tämä tutkimus on tehnty tuhansien ihmisten otoksella. Näytetty kuva kuvan jälkeen ja analysoitu lopputulos.

Ja näin arjessakin tämä näkyy. Jude Law on valittu seksikkäimmäksi mieheksi - ja hän on naismainen kuin kuka!

Vierailija
5/10 |
31.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta olen myös itse aika maskuliininen nainen tai ehkä eniten androgyyni. En halua korostaa sukupuoltani mitenkään ja perinaisellisuus on minusta vähän kiusallista katsottavaa.

Vierailija
6/10 |
31.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään ole koskaan nähnyt hänessä mitään "erikoista". Itseasiassa oli aika hassun näköinen siinä Troija elokuvassa siinä kypärässään. Bradin silmät näyttivät lähikuvassa kieroilta tai sit herraa karsastaa ; ) Ja Jude Law ei todellakaan ole mun mielestä hyvännäköinen, enemmänkin ällö. Itsekin tykkään enemmän miehekkäämmän oloisista ja näköisistä miehistä kuten Russel Crowe tai Daniel Graig... Lisätäänpä ällöjen listaan vielä Tom Cruise, joka ei myöskään sytytä meikäläistä yhtään .

Vierailija
7/10 |
31.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

nykerönenä, ja muutenkin pliisut piirteet.

Vierailija
8/10 |
31.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Brad Pitt, ei Brat Pit :D

Vierailija
9/10 |
31.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana Brad oli mielestäni kuuman näköinen. Nykyään hän ei näytä miltään, mielestäni edustaa miestyyppiä joka on nuorena ns. hyvännäköinen, mutta ei parane vanhetessaan. Mitään karismaa tai charmia hänessä ei tosiaan ole. Samaa kyllä sanoisin Joliestakin. Hänkään ei näytä enää hyvältä kuten nuorempana. TOsin itse en ole Jolieta pitänyt koskaan mitenkään erityisen upeana...

Vierailija
10/10 |
31.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmänkin George Clooney on mun makuuni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän seitsemän