Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako synnärille ottaa läppärin mukaan?

Vierailija
27.09.2010 |

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
27.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

päivitätkö blogiasia 24/7 reaaliajassa? elävää videokuvaa kaikille halukkaille tässä ja nyt?

Vierailija
2/22 |
27.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mukana eikä kukaan sanonut mitään. Ja tämä siis Porissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
27.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap

Vierailija
4/22 |
27.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että jotain muutakin tekemistä siellä ehkä on..?

Vierailija
5/22 |
27.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotiin vaan. Mä ainakin lähdin heti kun vaan päästettiin (n. 24 tuntia synnytyksestä).

Toisekseen, en uskaltaisi ottaa läppäriä mukaan. Niin uskomattomalta kuin se kuulostaakin, niin vuodeosastolta lähtee kävelemään kaikki sänkyä pienempi..

Vierailija
6/22 |
27.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
7/22 |
27.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekemistä ole. Vauva nukkuu suurimmaksi osaksi ja syö välillä. Vai meinaatko että vauvaa tuijottamalla saa parikin vuorokautta kulumaan?

Vierailija
8/22 |
27.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muille osastoille?

Jos vaikka toipuu muutaman päivän leikkauksesta kirurgisella osastolla, saako siellä olla?

ei ap

Vierailija
9/22 |
27.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainakin kahden kanssa kun olen ollut, niin aika on käynyt pitkäksi. Ap

Mutta toisaalta, mikäs ero läppärissä johonkin kirjaan on lopulta.

Kukin tyylillään.

Vierailija
10/22 |
27.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekemistä ole. Vauva nukkuu suurimmaksi osaksi ja syö välillä. Vai meinaatko että vauvaa tuijottamalla saa parikin vuorokautta kulumaan?

Niin varmasti teen toisenkin kerran, jahka tämä seuraava epeli tulee ulos.

Vierailija
11/22 |
27.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti, huonekaveriinkaan ei voi luottaa! Joissain paikoissa on lukollisia kaappeja, mutta en silti jättäisi sairaalassa kallista läppäriä ilman valvontaa edes ruokailureissun ajaksi.

Sanoisin, että mies/kaveri voi tuoda sen läppärin sairaan sitten JOS sille on tarvetta ja olet ylipäätään ihmismäisessä kunnossa. Itse menetin pari litraa verta synnytyksessä ja olin niin voipunut, etten olisi jaksanut edes nostaa läppäriä syliin. Samoin istuminen oli sikahankalaa, ei meinannut edes saada soppaa syötyä istuma-asennossa, kun tikit ja repeämät vaivasivat. En osaa nettailla kyljellään, eikä sairaalapedissä olisi mahtunutkaan.

Lisäksi sairaalassa on aika tiukka rytmi, eli on ruokailut, lekurikierrot, tietyt suihkunkäyttöajat jne. plus päälle vauvan heräämiset, ruokkimiset ja huoltamiset. Ei siellä ehdi parissa päivässä tylsistyä ja jos on luppoaikaa, niin mieluummin nukkuu kuin roikkuu palstalla. :) Kotona ehtii sitten nettailla, kun rutiinit alkavat löytyä.

Vierailija
12/22 |
27.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisen kanssa 3 vrk. Ja kyllä kävi aika pitkäksi minulla. Rauhallisia vauvoja olivat, nukkuivat ja söivät.

Vähintään tuon 3 päivää joudun varmasti olemaan kun menen leikkaukseen. Ap

Vierailija
13/22 |
27.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin NKL:llä. Meillä oli läppärit molemmilla mukana perheosastolla.

Vierailija
14/22 |
27.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihana tuijottaa sitä pientä ihmettä ja aika kuluu kun siivillä, ihana levätä ja nauttia

Vierailija
15/22 |
27.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai mies tuo jos tarvitsee sitten.

Vierailija
16/22 |
27.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai eikö sielä saa lukea lehtiäkään kun pitää vauvaa herkeämättä tuijottaa?

Vierailija
17/22 |
27.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni oli mukana kännykkä, jolla käytin nettiyhteyttä.

Vierailija
18/22 |
27.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

varsinkin jos potilas joutuu olemaan pitkään sairaalassa (tällä takoitan pidempään kuin viikon). Hoitajana siis olen nähnyt myös kirranvuodeosastolla, toki riippuu paljon osastosta. Itselläni oli synnyttävien osastolla kun menin sinne odottelemaan synnytystä enkä juurikaan saanut liikkua. Katselin läppikseltä mm. leffoja. Osastolla olin kuukauden, ja kirjojakin ehdin tänä aikana lukea kolme, plus lehdet lisäksi.

Vierailija
19/22 |
27.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis mä ainakin koodailin siinä ihan viime metreillä, kun oli pari rästihommaa. Not.

Minäkin eka ajattelin ottaa mukaan, että olisi voinut kuunnella musiikkia netistä, mutta siellä ei tainnu olla wlania ja muutenkin, ei se kyllä ollut enää viime metreillä kovin hyvä idea.

Vierailija
20/22 |
27.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kävin mm. Av:lla tule säkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kaksi