Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minua ei ainakaan kiinnosta pätkääkään Afrikan ympärileikkaukset.

Vierailija
27.09.2010 |

Silpokoon toisiansa ihan rauhassa mun puolesta.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
27.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

empaattisista... pääasia on että pääsee kauhistelemaan kuinka hirveitä ne afrikkalaiset ovat, ihan toista lajia eivätkä ihmisiä ollenkaan. He ovat täydellisen sivistymättömiä juntteja joille muiden ihmisten elämä OIKEASTI (se hyljätty vanhus naapurissa esim.) ei ole centinkään arvoinen.

joka ummistaa silmänsä maailman lasten kärsimykselle. Et varmaan anna sitten nälkäpäiväkeräykseenkään rahaa? Eikä sinulla varsinkaan ole kummilasta kehitysmaassa? Etkä tunne pahoinvointia nähdessäsi nälkään kuolleen kehitysmaan lapsen kuvan? Etkä siis myös välitä silvotuista pikkutytöistä?

Vierailija
22/31 |
27.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos naapurin mamma vetelee vyönsoljella lapsiaan persiille, ei pätkääkään. Kuten ei myöskään kiinnosta leikkauttaako naapurin somppuperhe tyttöjensä pimpit rikki. Hyvä ap, samoilla linjoilla ollaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
27.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tärkeä aihe

Vierailija
24/31 |
27.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos naapurin mamma vetelee vyönsoljella lapsiaan persiille, ei pätkääkään. Kuten ei myöskään kiinnosta leikkauttaako naapurin somppuperhe tyttöjensä pimpit rikki. Hyvä ap, samoilla linjoilla ollaan.

kunhan sinun kakaroillasi vaan on merkkivaatteet paalla ja niiden hinta kaikkien naapureiden tiedossa.

Vierailija
25/31 |
27.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiistellaat ihan ihme asioista, alkaen suomen vanhustenhoidosta..

mutta asiaan, minua kiinnostaa aina naisten oikeuksien polkeminen, olkoon se missa pain maailmaa tahansa. sairasta meininkia.

Vierailija
26/31 |
28.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunhan sinun kakaroillasi vaan on merkkivaatteet paalla ja niiden hinta kaikkien naapureiden tiedossa.

Kauhistellaan ja muka-ahdistellaan ja ollaan niiiiiin empaattisia. Mutta tosiasiassa elämä pyörii omien kulissien ja lasten merkkivaatteiden ympärillä. Jos oikeasti pitäisi luopua jostain toisten hyväksi, ääni muuttuisi kellossa.

Monelle tällainen biafranlapset ja ympärileikkaukset, on juuri sopiva tapa kiillottaa omaa sädekehää. Siihen ei tarvitse mitään muuta kuin pitää suurta ääntä. Mutta jos pitäisi luopua jostain omasta toisen hyväksi, hyväntekeväisyys unohtuu.

Jumala näkee sydämeenne ja tämän ulkokultaisuuden. Hyvää ihmistä sinusta ei tee se, että pidät ulkokultaisuutesi takia suurta meteliä maailman pahuudesta jos et pysty antamaan vähästäsi lähimmäiselle.

Vierailija
27/31 |
28.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiistellaat ihan ihme asioista, alkaen suomen vanhustenhoidosta.. mutta asiaan, minua kiinnostaa aina naisten oikeuksien polkeminen, olkoon se missa pain maailmaa tahansa. sairasta meininkia.

paljastit isesi, senkin tekopyhä hurskastelija. HÄPEÄ!

Onhan se toki hienompaa hurskasella mukamas naisten oikeuksien puolesta, vaikka oikeasti olet sitä mieltä etteivät nekään naiset ansaitse mitään sen paremapaa.

Vierailija
28/31 |
28.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhistellaan ja muka-ahdistellaan ja ollaan niiiiiin empaattisia. Mutta tosiasiassa elämä pyörii omien kulissien ja lasten merkkivaatteiden ympärillä. Jos oikeasti pitäisi luopua jostain toisten hyväksi, ääni muuttuisi kellossa. Monelle tällainen biafranlapset ja ympärileikkaukset, on juuri sopiva tapa kiillottaa omaa sädekehää. Siihen ei tarvitse mitään muuta kuin pitää suurta ääntä. Mutta jos pitäisi luopua jostain omasta toisen hyväksi, hyväntekeväisyys unohtuu. Jumala näkee sydämeenne ja tämän ulkokultaisuuden. Hyvää ihmistä sinusta ei tee se, että pidät ulkokultaisuutesi takia suurta meteliä maailman pahuudesta jos et pysty antamaan vähästäsi lähimmäiselle.

mjutta se että asiasta ollaan tietoisia ja keskustellaan AVOIMESTI!! auttaa muuttamaan asioita ainakin näiden Suomessa asuvien Somalien osalta. Sinä sen sijaan vaikutat hurskastelijalta. Miten sinun Jumalasi sallii sen, että et tee mitään näiden somalityttöjen auttamiseksi?

Vierailija
29/31 |
28.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kanssa yksi, jota ei muitten maitten ihmisten tekemät julmuudet kiinnosta pätkän vertaa.. Mun puolesta kaikki vois kuolla vaikka pois,varsinkin noista kehitysmaista... Yh, ei sympatiaa/empatiaa muille. Olen aina ihmetellyt, että miten mä voin ajatella näin, kun kuitenkin eläinten kärsimys ylittää ihan reippaasti maitten väliset rajat, ja saa mut raivostumaan. Eli välitän eläimistä, en ihmisistä.

Vierailija
30/31 |
28.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

teidän lapset murhataan jossain kouluiskussa, toivottavasti lekurit ja poliisit on vaan että hohhoijaa, ei paljon kiinnosta sun kermaperse, kuolkoon kadulle.

Vierailija
31/31 |
28.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on ollut myös kummilapsi kehitysmaasta, olen tehnyt vauva-kasseja Afganistanin äideille ja joka vuosi anna myös Hyvä JOulumieli-keräykseen rahaa. Antaisin myös omien lasten leluja, vaatteita ja harrastusvälineitä niitä tarvitseville, mutta en tiedä minne niitä voisi viedä. Ei kaikki asiasta keskustelu ole oman sädekehän kiillotusta, vaikka niin väittäisitte kuinka.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kuusi