Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jollakin i-phone? Miten otetaan käyttöön?

Vierailija
27.09.2010 |

Ei hyvää päivää. MIten yhden i-phonen käyttöönotto voi olla näin vaikeaa? Voisiko joku i-phonen omaava tiivistää, miten puhelin ja uusi liittymä otetaan käyttöön. Ei onnistu vaikka mitä yritän. Pitänee ottaa tuo vanha halko käyttöön ja unohtaa nämä nykyajan hömpötykset.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita kortti sisään ja kytke laite i-tunesiin...

Vierailija
2/7 |
27.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin se, laittoivat liikkeessä kortin sisään ja sillä hyvä. Ei siinä mitään käyttöönottovaikeuksia ollut.

Oletko sinä varastanut sen jostakin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
27.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin se, laittoivat liikkeessä kortin sisään ja sillä hyvä. Ei siinä mitään käyttöönottovaikeuksia ollut. Oletko sinä varastanut sen jostakin?

itunesissa käyttäneet, ei aktivoidu muuten.

Vierailija
4/7 |
27.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaa itunes sillä koneella jolla nyt kirjoittelet ja iske iphonen johto kiinni tietokoneeseen synkronoitumaan.

Vierailija
5/7 |
27.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on vähän hämäävä, mutta laitten näytöllä on kuva: "laita puhelin piuhalla kiinni tietokoneeseen". Tee noin ja laite aktivoituu.

Vierailija
6/7 |
27.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt näyttää siltä, että ongelma onkin todennäköisesti käyttöliittymässä ja operaattorissa eikä itse puhelimessa. Eli ei vaan jostakin syystä suostu aukeamaan. Ja itunesiin on kyllä jo usb:lla kytketty ja pinitkin syötetty. Välillä kone herjaa, että pitäisi päivittää uusin i-tunes, mutta se neuvo tuntuu hyvin oudolta, ottaen huomioon sen, että olen senkin jo tänään päivittänyt. Kaiken lisäksi käytössä on imac, jonka pitäisi päivittää nuo ohjelmat kyllä jo ihan automaattisesti.

Nyt taas muistan, miksi aikoinani vaihdoin soneran pois. Aina on jotakin ongelmia, erityisesti alkuvaiheessa. Ja kohta taas joudutaan soittelemaan asiakaspalveluun...

Vierailija
7/7 |
27.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt näyttää siltä, että ongelma onkin todennäköisesti käyttöliittymässä ja operaattorissa eikä itse puhelimessa. Eli ei vaan jostakin syystä suostu aukeamaan. Ja itunesiin on kyllä jo usb:lla kytketty ja pinitkin syötetty. Välillä kone herjaa, että pitäisi päivittää uusin i-tunes, mutta se neuvo tuntuu hyvin oudolta, ottaen huomioon sen, että olen senkin jo tänään päivittänyt. Kaiken lisäksi käytössä on imac, jonka pitäisi päivittää nuo ohjelmat kyllä jo ihan automaattisesti.

Nyt taas muistan, miksi aikoinani vaihdoin soneran pois. Aina on jotakin ongelmia, erityisesti alkuvaiheessa. Ja kohta taas joudutaan soittelemaan asiakaspalveluun...

Se sun imäkkis päivittelee itteään tietyin väliajoin, ei sillä luojansuomalla sekunnilla kun uus päivitys tulee. Kokeile ajaa se update manager itte ja kato onko sitä itunesia siellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi viisi