Minulla on silkkarit, haluatko kysyä jotain?
Kommentit (37)
Muuttuiko elämä? Kannattiko? Oletko tyhmä? Vaikutat jotenkmin höntsältä kun vastaat niin lyhyesti ja olet ottanut muovitissit.
Mikä on koulutuksesi?
Onko kukaan huomannut et sulla on silkkarit?
Muuttuiko elämä? Kannattiko? Oletko tyhmä? Vaikutat jotenkmin höntsältä kun vastaat niin lyhyesti ja olet ottanut muovitissit.
Mikä on koulutuksesi?
Onko kukaan huomannut et sulla on silkkarit?
Ap, kauanko leikkauksesta?
luonnollisilta ilman liivejä? Vai ovatko kooltansa jo enemmän ei niin luonnollista luokkaa?
T.silikoneja harkitseva
luonnollisilta ilman liivejä? Vai ovatko kooltansa jo enemmän ei niin luonnollista luokkaa?
T.silikoneja harkitseva
ap
Katsooko miehet paljon nyt sun rintoja esim. kaupungilla?
itsekö maksoit? pitkikö ottaa velkaa?
Ei tuijota, sovivat vartalooni.
ap
Vai menitkö leikkauksen jälkeen liivipuotiin, jossa etsivät sopivat?
itsekö maksoit? pitkikö ottaa velkaa?
ap
Vai menitkö leikkauksen jälkeen liivipuotiin, jossa etsivät sopivat?
sopivat liivit. Se oli ihanaa :)
ap
Itsekin olen miettinyt, mutta taistelulajit ja kuntosaliharrastus vähän mietityttää..voivatkohan silkkarit vaurioitua esim thaiboxingissa tai painityyppisissä lajeissa?
Onko implantit sinulla rintalihaksen alla vai päällä?
Itsekin olen miettinyt, mutta taistelulajit ja kuntosaliharrastus vähän mietityttää..voivatkohan silkkarit vaurioitua esim thaiboxingissa tai painityyppisissä lajeissa?
Onko implantit sinulla rintalihaksen alla vai päällä?
Lenkkeily ja baletti harrastuksina.
ap
tekemään juuri mitään, esim. käymään pesulla, pukemaan? Milloin kävitr ensimmäistä kertaa esim. kaupassa tai ulkona ja tunsit olosi jo ihan hyväksi leikkauksen jälkeen?
tekemään juuri mitään, esim. käymään pesulla, pukemaan? Milloin kävitr ensimmäistä kertaa esim. kaupassa tai ulkona ja tunsit olosi jo ihan hyväksi leikkauksen jälkeen?
Kahden viikon jälkeen elämä helpottaa,mutta pitää olla varovainen.
ap