Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaisilla oireilla olet hakeutunut kilpirauhasarvojen mittaukseen?

Vierailija
26.09.2010 |

Mietin, että pitäiskö käydä hakeen lähete labraan.. Nyt iski taas kauhea väsymys, vaikka nukun ihan hyvin 6-7h yössä keskeytymättömästi (perheessä alle 2v lapsi). Silti väsyttää aamusta iltaan. Vetämätön olo, turvottaa, paino nousee vaan, vaikka olen keventänyt ruokailua, pitänyt puhdistuskuurin, lisännyt liikuntaa... Laihtuminen on ihan suunnattoman vaikeaa, kun kevennän ruokailuja huomattavasti, paino pysyy samana, mutta päivänkin "repsahdus" eli jos syön ihan vaan samaa arkiruokaa kuin muu perhe, paino nousee 1-2kg eikä putoa enää siitä.. Kohtuuttoman hankalaa! Aineenvaihdunta ei pelaa yhtään. Jos syön päivällisen klo 17-18 aikaan, seuraavan kerran tunnen nälkää vasta puolen päivän jälkeen seuraavana päivänä jos silloinkaan.. ja miksi söisin ns. kellon mukaan, kun paino taas nousee kun syön. Jos en syö, ei paino putoa.. Vettä juon 1½-2l päivässä, sekään ei auta.

Voisko tää jo olla kilpparin vajaatoimintaan liittyvää?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
26.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä musta pitäis nukkua ainakin 8h yössä ennen kuin voisi sanoa nukkuneensa riittävästi ja jos senkin jälkeen on väsynyt niin ehkä sitten.

Googlaa vajaatoiminnan oireet, nekin ovat kyllä aika ympäripyöreät.

Vierailija
2/3 |
26.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, joskus nukun jopa 8h, mutta yleisin on 7h ja kyllä sen nyt aikuiselle pitäis olla ihan riittävästi.

Pelkkä unen vähyyskö lihottaa NÄIN paljon, en usko.

Mä olen lukenut nuo vajaatoiminnan oireet ja sieltä osuu myös tuo ihon kuivuus kohdalleen, mutta samoin kuin nuo edelliset jo mainitsemani oireet, sille löytyy myös muu selitys. Olen atoopikko ja kuivaa ihoa on ollut kersasta asti. Eli vois olla tai sit ei vois olla..

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
26.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä on erityisesti talvella. Tuon väsymyksen lisäksi tietenkin äkillinen laihtuminen tai lihominen, hikoilu tai kylmät jalat ja kädet, tummat silmänaluset...