Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

en käy vauvani kanssa koskaan ulkona!

Vierailija
26.09.2010 |

en vaan jaksa/ehdi. kaupat yms ovat kävelymatkan päässä, mutta olen laiska. pieni takapihakin löytyy, mutta siellä ei ole tekemistä. odotan, että lapsi osaa kävellä, sit alotetaan ulkoilu.

ruoskikaa mua, kun mulla ei oo yhtään syyllinen olo!

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
26.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

alle yksivee jo tajuaa ja nauttiiulkolusta paljon!!! laiskat äidit laiskottelevat lastensa kustannuksella. surullista.

Vierailija
22/37 |
26.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

katselen lattialla olevaa vauvaa sohvalta. siinä on samalla mukava kattoo telkkaria ja juoda kahvia. jos se on jonkun mielestä säälittävää, niin olkoon!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
26.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tottakai on tärkeää ulkoilla jo pienestä pitäen ja vauvankin saada raitista ilmaa! Sitten kun lapsi pystyy olemaan vaunuissa puoli-istuvassa asennossa, niin aina parempi. Kyllähän vauva vaihteluakin tarvitsee, enkä ymmärrä mikä siinä on äideille niin vaikeaa, tehdä vaikka pari pientä lenkkiä päivittäin. Jääkö kullanarvoiset Salkkarit kenties välistä?

Vierailija
24/37 |
26.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sisällä kyhjöttävät äidit ovat vissiin juuri niitä, keiden lapsi vaan möllöttää lattialla, kun äippä surffailee netissä. Miksei tuotakin siis tehdä päikkäreiden aikaan, ja käytetä aamupäivä ulkoiluun raittiissa ilmassa. Kysyn vaan, että onko se lapsen puolesta vaivan näkeminen niin hirveää, jos kyseessä "vasta" alle yksivuotias. Kannattaisi jättää lapset tekemättä, jos ei nenäänsä niiden takia viitsi ulos pistää=/

Vierailija
25/37 |
26.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillon vauvan pitää olla juo nukkumassa, ei sitä enää sillon saa viedä ulos!

Vierailija
26/37 |
26.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä on suomalaiset äidit laiskoja! ja tulee niitä saliksia päivisinkin!

Vierailija
27/37 |
26.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aivan ihana raikas syysilma, aurinkokin paistaa. Olimme 7kk tyttöni kanssa aamupäivällä 1,5h vaunulenkillä ja toisten päikkäreiden ja ruoan jälkeen lähdemme taatusti taas. Salkkarit, BB:t sun muut saa tallennettua ja katsottua sitten kun lapsi nukkuu. Tällaisena päivänä olisi synti nuhjata sisällä.

Vierailija
28/37 |
26.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yritän 8 kuisenni saada kattomaan sitä että saan ite olla rauhassa. aah, kun olen syntinen!

Vierailija
29/37 |
26.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

8kk ikäiselle näyttää??

Vierailija
30/37 |
26.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

häh? 8kk ikäiselle filmiä? toivottavasti tuo oli vitsi! lapset tapittaa muutenkin liikaa telkkua ilman että heitä aletaan altistaa sille jo 8kk lähtien!

Vierailija
31/37 |
26.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin mulla on ees hetkittäin aikaa johonkin muuhun, vaikka pyykien laittamiseen narulle ilman että lapsi on heti itkemässä perään.

Vierailija
32/37 |
26.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkakaa heti synnäriltä kotiuduttuanne nukuttaa telkun viereen, niin varmasti saatte sitä "kallista omaa aikaa". Käsittämätöntä!

Vierailija
33/37 |
26.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten voi olla mahdollista, että joku äiti sanoo, ettei juurikaan ulkoile alle 1v kanssa???? Siis lapsihan tykkää aivan älyttömästi katsella muuttuvia maisemia juuri siinä iässä, kun oppii istumaan rattaissa. Ja sitä ennenkin puoli-istuvassa asennossa. Oikeasti toivon, että tuollaiset äidit ovat harvassa,ketkä eivät juurikaan ulkoille alle 1v kanssa. Säälittää teidän lapsukaisenne

Vierailija
34/37 |
26.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaunis ja ihana syysilma,nyt kaikki ulos. itse odotan että 7kk herää ja lähdetään heti vaunuilemaan. pahaa tekee kommentit "ei ulkoilua alle 1v kanssa". Niin paljon kuin meidänkin poju lenkeistä nauttii ja siitä kun saa vaikka vähänkin aikaa könöttää isompien lasten kanssa hiekkiksellä. isommat tekee kakkuja ja pieni katsoo vierestä. ei ole mitään muuta kuin tekosyitä ja laiskuutta, etteikö muka pienen vauvan kanssa "kannata" ulkoilla!

Vierailija
35/37 |
26.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillon vauvan pitää olla juo nukkumassa, ei sitä enää sillon saa viedä ulos!

Juu, vauvathan menee nukkumaan kaikki samaan aikaan ja on kaikki yhtä hyviä nukkumaan ja nukahtamaan!! Joten jos teidän vauvaa ei enään salkkareiden aikaan viedä ulos niin minähän olen varsin kamala äiti kun vauvani vien joka päivä 9 jälkeen illalla ulos vaunulenkille. :D Mennään siis töistä tulevaa iskää vastaan asemalle. Ja miehen vapaalla ollessa teemme muuten vaan vaunulenkin monesti tuohon aikaan.

Vauva tosin jo nukkuu silloin vaunuissa, nukahtaa kävellessä. Usein herää kotiin tullessa ja on hetken herillä, syö yms. ja menee sitten omaan sänkyyn nukkumaa. Meillä alusta asti vauvan oma rytmi ollut aika tasainen ja menee tosiaan luonnostaan sinä 21 aikaan nukkumaan ja aamuisin herää 8-9 aikaan, yöllä herää vielä syömään pari kertaa.

Vauvat on erilaisia ja perheiden rytmit on erilaisa, mikä sopii kellekkin. En ainakaan itse ole nähnyt mitään järkeä alkaa muuttaa vauvan luonnollista rytmiä kun kerran kuitenkin on ihan säännöllinen unirytmi luonnostaan, vaikka ei menekkään nukkumaan klo 19.00 illalla. :D

Vierailija
36/37 |
26.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yökukkujiksi ja kylällä luuhaajiksi opetatte lapsenne! Sääliksi käy lasta kun lapsi alkaa tajuamaan, että iltaisin on aina lähdettävä kylille. Mitä siitä seuraa viidentoista vuoden päästä??

Vierailija
37/37 |
26.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen kuin lapsi oppi kävelemään 11kk vanhana. Samoihin aikoihin vauva siirtyi yksiin päikkäreihin sisätiloihin. Siihen asti veteli sikeitä ulkona 3-4 tuntia päivässä eli raitis ilma oli siten taattu. Joskus intouduttiin koko perheen kesken iltakävelylle, jossa natiainen katteli maisemia.

Mutta kun kävelemään alettiin ja päikkärit siirtyi sisälle, niin sen jälkeen ulkoilurytmi 2-3krt/pvä. Melkein säällä kuin säällä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kuusi