Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävipäs tosi nolosti eilen:)

Vierailija
25.09.2010 |

olin jo nukkunut noin tunnin kun heräsin vessaan ja kovaan yskään. Oon raskaana viikolla 35 ja koitin siis pidättää molempia.. Samalla tietysti supisti mikä lisää sitä pissahädän tuntua potenssiin sata.. Koitin hilata itteni äkkiä sängystä,ei ihan helppoa muuten näillä kivuilla:) Vaikka kuinka koitin olla yskimättä,se vaan karkas ja samalla tunsin kuinka karkas vähän muutakin. No ei se mitään mutta se puuska vaan yltyi ja samalla tietysti kun iloiseen alkuun oli päästy,lirahteli lisääkin.. Ja kun jalassa vaan pikkarit,tuli rehellisesti kintuille ja lattiallekin vana mun perässä! onneks makkarin vieressä kylppäri niin sieltä sai vain suihkutella pois,mutta voi elämä mitä ihmettä mulle on käyny!?!? Kyllä ketutti kun pyyhin lattioita keskellä yötä,voi hemmetti! oonko mä nyt tenan kohderyhmää,vai mikä? Ennen ei raskauksien aikaan oo moista ollu,mut nyt tuntuu aikas toivottomalta:( oonkohan ainoa laatuani? Tsempatkaas epätoivoista joka ihmettelee mistä hitosta toi yskäki tuli kun ei ollenkaan yskitä päivisin..? Öisin vain välillä sellaisia puuskia jotka ei taho loppua ollenkaan..

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
25.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itselläni synnytyksen jälkeen näin varmaan unta synnytyksestä ja ponnistin sitten hienosti pissat sänkyyn...

:o

Vierailija
2/6 |
25.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle käy samalla tavalla aina toisinaan, jos pissahätä yltyy tarpeeksi kovaksi ja vessaan pitkä matka, niin pissa tulee enkä voi sille mitään (ja varsinkin jos yskittää, mutta sitä ei välttämättä edes tarvitse)

ei siis ihan kaikki tule housuun, mutta varmaan desi ainakin, sen verran että ehtii valua reisille saakka ja kastella päällyhousutkin reippaasti :/

Ja ikää on alle 3-kymmentä ja kaksi lasta, viime raskausajastakin jo monta vuotta.

Tenaa en käytä mutta aina on huolehdittava että käy vessassa ennenkuin lähtee mihinkään, ja että pääsee reissuilla vessaan tietyin väliajoin, ettei pääse pissahätä äitiymään pahaksi koska silloin on myöhäistä ja tulee housuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
25.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi ei toikaan kivaa:D Mä en kehtais (kai?) muualla tunnustaa tätä kun täällä:) ap

Vierailija
4/6 |
25.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä kun pissasin, niin piti aina tarkistaa, että pissa on loppunut, koska kun suurin paine hellitti, en enää tuntenut, tuliko vielä virtsaa. Kerran sitten unohdin ja vetäisin housut jalkaan ja märiksi tulivat ihan kunnolla ... Olisinkin ollut kotona mutta en vaan anopillani. :(

Vierailija
5/6 |
25.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos noin käy raskaanaollessa, nauraisin vain asialle. Jos tosiaan on hillitön yskä, mahdoton pissahätä ja supistus samaan aikaan, niin ei tuo kummakaan ole. Vielä kun pitää kammeta ison mahsn kanssa sängystä, niin en ihan heti Tenoja ostaisi ;)

Mutta jos vastaava jatkuu synnytyksen jälkeen, siis yskän yhteydessä lirahtaa, niin ei naurattaisi yhtään. Silloin on pidätyskyvyssä häikkää ja lantionpohjalihakset surkeassa kunnossa. Ja tämä ei ole enää normaalia.

8 x äiti, jolla ei vielä ole lirahdellut

Vierailija
6/6 |
25.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin se varmaan oli,et olosuhteet oli otolliset. Ei mulla normaalisti noin ole käynyt,mut nyt raskauden aikana olen lirauttanut esim,kun olen oksentanut,mut ei mitään vastaavaa määrää:) Tuntuu ihan olemattomilta noi lantionpohjalihakset tällähetkellä. Toisen synnytyksen jälkeen oli ihan kadoksisssa mutta sain ne takaisin jumpalla ja kolmannen jälkeen ei mitään ongelmaa ollut. Nyt tuntunut alusta asti siltä et rakko ei tyhjene kunnolla ja kun pöntöltä nousee,sais istahtaa uudelleen samantien.ap