Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Missä iässä teillä on alkanut tukka harmaantua?

Vierailija
25.09.2010 |

olen 40v enkä ole vielä bongannut yhtään. Hiukset ovat vyötärölle eikä mies "anna" edes leikata.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
30.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/33 |
30.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän alta kolmikymppisenä kuten kaikki tummahiuksiset.

Vaaleassahan se ei erotu. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
30.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin n 25 kun elät yksittäiset harmaat lötyi. Nyt 37 ja lisäätyy koko ajan. Toisella puolella edessä rykelmänä ja ohimoilla. N 4-5 viikon välein värjään itse ja jos joku kaveri paikalla niin usein saan apua. Pitkät tuumat hiukset on. Käyn n. Joka 3. Tai 4. Kerta kampaajalla ja samalla kuivat latvat pois ja pari raitaa niin sekin häivyttää harmaita. Olen käyttänyt viime aikoina oliaa, tykkään paljon :). Kotivärjäys vinkkejä otetaan vastaan!

Vierailija
4/33 |
26.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkkaa tilannetta en nyt tiedä (ikää 33 v.) mutta on ne varmaan lisääntyneet. Jos värjäysväli pitenee liikaa, niin ainakin otsatukassa ja ohimoilla sojottaa näitä karheampia ja vaaleampia hapsia. Oma äitini harmaantui vasta yli 50-vuotiaana, joten voitte arvata, että mua harmittaa...

Vierailija
5/33 |
26.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin valvonut viimeisen vuoden lähes putkeen esikoiseni koliikin myötä, ja kun se alkoi helpottaa sen verran, että jaksoin edes peiliin katsoa, meinasin saada sydänkohtauksen, kun tajusin, että hiukseni ovat alkaneet harmaantua. Onneksi ne näkyy tippuvan muutenkin, saa kai kohta ostaa jo peruukin (enkä ole vieläkään kuin 25-vuotias).

Vierailija
6/33 |
26.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäiset vasta vastanneet ja kaikki "nuoria", sen ikäisiä ettei voisi kuvitellakkaan sen ikäisillä olevan harmaita hiuksia. Kuulostaapa jotenkin tosi oudolle, itse olen 21, suurin osa tuttavistani ovat 30-35 ja ei heillä kyllä ole tietoakaan tuollaisesta. Äitinikin on "jo" 48 eikä hänelläkään ole harmaita. Isäni täytti juuri 54, näjöjään ekat harmaat ilmantuneet, huomasin tänään :D

Vierailija
7/33 |
26.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän suvussa äidin puolelta kaikki on ollut harmapäitä jo 30v. voi, loreal.

Vierailija
8/33 |
26.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

äitini 71v sen sijaan on kuluneen kesän aikana alkanut harmaantua, onneksi olen tullut häneen sillä isäni alkoi harmaantua 30v.

Vierailija
9/33 |
26.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tytöt etsivät multa harmaita hiuksia, kun pyysin etsimään. Mulla ei ole väriä hiuksissa. Eivät löytäneet edes nuorien teinityttöjen tarkat silmät sellaisia. :)

Vierailija
10/33 |
26.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Geeneissä, tummalla äidilläni sama jutt.

Siis tummahiuksisella mutsilla.

Vierailija
11/33 |
26.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

löysin 27v.

Nyt olen 41 ja juurista harmaantuu jo aika moni hius ja olenkin jo useamman vuoden sävyttänyt hiuksiani (silloin alle 30 v ei siis tavinnut, kun oma tumma väri oli niin hyvä)

Vierailija
12/33 |
26.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja luulisin, että olen joskus bongaillut jotain harmahtavaa tukan seasta... Värjään kuitenkin niin usein, että harvoin se oma väri sieltä vilkkuu.

Äiti alkoi harmaantua jotakuinkin saman ikäisenä. Väitti tosin, että se oli mun syy, kun olin niin kaamee murkku XD (Äiti sai mut siis 19-vuotiaana)

Vierailija
13/33 |
26.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

terveisin 45 vee

Vierailija
14/33 |
26.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti harmaantui kauniisti, samoin isäni.Duunikaverini, mies, 35 on kauhuissaan harmaistaan, niitä on paljon ja lyhyessä tummassa tukassa näkyvät tietysti. Meille naisille on niin paljon helpompaa, värjääminen on ihan ok jos siltä tuntuu. Miehille tukan värjääminen on ilmeisesti isompi askel.

Vierailija
15/33 |
26.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niitä alkoi tulla, nyt olen 40 ja värjään parin viikon väelin harmaan tyven piiloon. sen verran paljon niitä jo on. Äitini harmaantui saman ikäisenä. Onneksi sain sitten edes perintönä todella paksun ja vahvan tukan.

Vierailija
16/33 |
26.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

odotusaikana vaaleen keskiruskeasta päästäni löytyi vitivalkoisia, pikimustia sekä valitettavan harmaita jouhia, siitä se sitten lähti...

Vierailija
17/33 |
26.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttuni suvussa harmaantuminen alkaa jo alle 30-vuotiaana, näyttää olevan hyvin perinnöllistä.

Molemmat vanhempani alkoivat harmaantua yli 50-vuotiaana, itselläni ei ole vielä yhtään harmaata (38 v).

Vierailija
18/33 |
26.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

harmaita hiuksia. Ei löytynyt. Ikää 37v.

Vierailija
19/33 |
26.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse värjään koko pään 5-6 viikon välein.

Vierailija
20/33 |
26.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja harmaiden hiusten määrä on lisääntynyt aika vauhtia vuosi vuodelta.