Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

että mua ärsyttää mun aloitekyvyttömyyteni kotitöiden suhteen ja väsymykseni

Vierailija
25.09.2010 |

on pms, ehkä johtuu siitä. Vaikka nytkin näen ympärilläni paljon asioita, joita pitäisi tehdä, niin en kuitenkaan tee mitään. mikä avuksi?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
25.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätä mikä asia pitää tehdä, että saat avata sen jälleen esim. tunniksi. Ihan sama juttu kuin lapsilla.

Vierailija
2/7 |
25.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätä mikä asia pitää tehdä, että saat avata sen jälleen esim. tunniksi. Ihan sama juttu kuin lapsilla.

ei tule kauppoja.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
25.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lajittelen pyykkejä. En kuitenkaan niitä hommia, joita pitäisi tehdä.

ap

Vierailija
4/7 |
25.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloita siivous aamupalan jälkeen ilman että avaat konetta tai telkkaria.

Äkkiä tulee paljonkin tehtyä, kun saa vain aloitettua

Vierailija
5/7 |
25.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloita siivous aamupalan jälkeen ilman että avaat konetta tai telkkaria. Äkkiä tulee paljonkin tehtyä, kun saa vain aloitettua

mä oon patalaiska. enkä koskaan saa tehtyä paljoa vaikka kuinka yrittäisin.

ap

Vierailija
6/7 |
25.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin on tuhat asiaa jotka PITÄISI tehdä, mutta en vain saa aikaiseksi. Olen joskus yrittänyt tuota, että "nyt pitää ensin tiskata tiskit, ja sitten voin mennä koneelle tunniksi", mutta kun ei toimi. Vaikka ne tiskit tulis tiskattuakin, istuisin silti tässä ja miettisin, että pitäis tehdä toi, ja toi, toi ja toikin vielä... plus että istuisin tässä sitten tunnin myöhempään kuin mitä normi-iltoina istuisin, eli en jaksaisi herätä huomenaamulla ollenkaan.

Lisäksi mä kapinoin sitä, että miksi ihmeessä just mun pitäisi tehdä täällä kaikki, vaikka sotken kaikkein vähiten. Voisihan tuo mieskin sulkea koneensa tunniksi ja pestä vaikka kylppärin sillä aikaa, kun minä tiskaan, mutta tekisikö se niin? Ei.

Vierailija
7/7 |
25.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja laittaa nuo housut kaappiin ja tuo lehti paperinkeräyslaatikkoon. Tiedostan, että nuo kaikki pitäisi tehdä, ja minulla olisi nyt hyvää aikaa tehdä ne, mutta ahterini painaa niin paljon etten jaksa/viitsi nostaa sitä tästä tuolilta ja tehdä noita asioita. Tämä istuminen tässä on miellyttävämpää kuin itsensä hinaaminen tekemään noita asioita. Lisäksi kun tehtäviä asioita on ehkä kymmeniä tai satoja, niin tekeminen ei motivoi. Kukaan ei huomaa, jos vien muutaman tavaran paikoilleen, en edes minä itse. Rojuja ja tekemättömiä töitä on silti vielä niin paljon. Mies ei auta, koska hän sanoo että on jo osuutensa tehnyt ja minäkin saan tehdä osuuteni. Alkaisi jo ne menkat, niin saisin intoa tähän tekemiseen. Ennen menkkoja olen niin lamaantunut. Istun vain kuin tatti.