Ei taida lapsilisät tulla tuplana joulukuussa?
Taas turhia puheita. Miksi pitää edes puhua mistään lisästä, jos sitä ei kuitenkaa olla toteuttamassa?
Kommentit (16)
Seuraan Kela Kerttua ja siellä Kela on vastannut, ettei päätöstä ole vielä tehty. Kai Kela nyt tietäisi onko päätös hyväksytty?
Ap
Hallitus on hyväksynyt ehdotuksen ja se on etenemässä eduskunnan käsittelyyn. Käsittääkseni se kyllä aika varmasti hyväksytään ja kaikki valmistelut sitä varten on tehty. Eli hyväksynnästä edetään nopeasti sitten maksuvaiheeseen.
Vierailija kirjoitti:
Seuraan Kela Kerttua ja siellä Kela on vastannut, ettei päätöstä ole vielä tehty. Kai Kela nyt tietäisi onko päätös hyväksytty?
Ap
Mitäpä jos sen Kelaseurailun sijasta menisit töihin ja hankkisit rahasi itse etkä nykisi niitä veronmaksajien kukkaroista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Mitäpä jos sen Kelaseurailun sijasta menisit töihin ja hankkisit rahasi itse etkä nykisi niitä veronmaksajien kukkaroista?
Lapsilisän saa miljooniakin ansaitsevat, vaikka tämä tieto tuli sulle taatusti yllätyksenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApMitäpä jos sen Kelaseurailun sijasta menisit töihin ja hankkisit rahasi itse etkä nykisi niitä veronmaksajien kukkaroista?
Kiitos verotuloni on vuodessa n. 40000e että pärjään kyllä, mutta ihan tälläistä yleistä pohdintaa asiasta ja onko vaan turhia lupauksia. Olisi kuitenkin monelle kiva lisä jouluksi.
Ei ole vielä päätetty. On vasta ehdotus. Eduskunta ei ehdi kaikkia ehdotuksia käsitellä.
Tiedän monta perhettä, jotka ovat siinä luulossa, että tuplalapsilisä on jo päätetty ja tulossa jouluksi. Ovat laskeneet joulunsa sen varaan.
Törkeä asenne. Oikein odottaa lisätukea.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä on törkeämpää antaa vääriä lupauksia ja kuvitelmia, että lapsilisä maksettaisiin tuplana. Mullakin on kavereita, jotka äitiyslomalla tai pienituloisia, joille lisä olisi iso ilo.
Vierailija kirjoitti:
Onko se törkeää jos asiaa on julkisesti lupailtu toteutettavan? Jos työnantaja lupaisi sinulle palkankorotuksen, eikö haittaisi yhtään jos se ei toteutuisikaan?
Luulisin, että maksavat tuplana, 23.12 on joulukuun lapsilisän maksupäivä. Tuskin kehtaavat pyörtää päätöstä, on saanut jo niin paljon julkisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Luulisin, että maksavat tuplana, 23.12 on joulukuun lapsilisän maksupäivä. Tuskin kehtaavat pyörtää päätöstä, on saanut jo niin paljon julkisuutta.
Kiire tulee hyväksyä laki ja antaa maksajalle riittävästi aikaa toteuttaa tarvittavat järjestelmämuutokset.
Outoa että hallitus vain lupailee eikä kuitenkaan toimi tässä asiassa. Kukaanhan ei ole edes vastustanut ehdotusta, ei hallituksessa, eduskunnassa eikä puolueissa.
Näyttäisi olevan tämän päivän täysistunnon päiväjärjestyksessä.
Eikö se juuri taannoin hyväksytty eduskunnassa?