mistä voi johtua yllättäen alkanut väkivaltaisuus?
en ole koskaan ollut väkivaltainen paitsi nyt 2kertaa menneellä viikolla (miestäni kohtaan). olen suunniltani omasta käytöksestäni. APUA
ei siis ole parisuhteessa mitään isoja ongelmia. suht pienistä asioista olen malttini menettänyt.
Kommentit (16)
olen tyytyväinen elämääni. ei ole taustalla menetyksiä, muita rankkoja kokemuksia eli en ole traumatisoitunut. netistä löysin (saman kokeneita, siis yllättäen alkanut väkivaltaisuus) tekstejä joissa lähes kaikilla pohjalla jokin trauma.
katsonut liikaa poliisisarjoja?
ei paljon naurattanut. sen luokan kriisin itsellä nyt meneillään etten osaa edes lapsia katsoa silmiin. saanko apua esim terveyskeskuksesta? mitä ihmettä minun pitäisi tehdä. mieheni on myös hämillään oikeammin suunniltaan.
katsonut liikaa poliisisarjoja?
ei paljon naurattanut. sen luokan kriisin itsellä nyt meneillään etten osaa edes lapsia katsoa silmiin. saanko apua esim terveyskeskuksesta? mitä ihmettä minun pitäisi tehdä. mieheni on myös hämillään oikeammin suunniltaan.
se ollut vitsi, kyllähän media vaikuttaa ihmisten käytökseen. Mutta voithan kysyä apua terv. keskuksesta tai psykiatrilta.
ja mistä syystä?
Mä olen myös joskus aiemmin ollut, mutta mä olen oppinut hillitsemään itseni ihan järjen avulla.
Nyt kun tiedät, että saatat olla väkivaltainen, olet kaiketi jo tehnyt itsellesi selvät säännöt riitelyyn tms. missä väkivaltaisuus nostaa päätään?
ja mistä syystä?
Mä olen myös joskus aiemmin ollut, mutta mä olen oppinut hillitsemään itseni ihan järjen avulla.
Nyt kun tiedät, että saatat olla väkivaltainen, olet kaiketi jo tehnyt itsellesi selvät säännöt riitelyyn tms. missä väkivaltaisuus nostaa päätään?
ensimmäisellä kerralla löin kasvoinhin ja toisella ties mihin, kaikkialle ja kovaa. hämärät muistikuvat tilanteesta...
mä hakkasin siskoani vielä päälle parikymppisenä, hän lopetti riitatilanteissa lyömisen jo teininä. Tuo oli yksi oire ongelmistani, enkä sen vuoksi aloittanut lääkkeitä, mutta neuroleptilääkityksen jälkeen jos joskus tunnen halua lyödä, on tunne niin heikko, että en ole oikeastaan edes raivostunut pitkiin aikoihin. Eli ainakin lääke tuollaiseen on, en tiedä haluaako niitä sitten syödä.
mutta sellaisia että vedin herneet nenääni asiasta.
mä hakkasin siskoani vielä päälle parikymppisenä, hän lopetti riitatilanteissa lyömisen jo teininä. Tuo oli yksi oire ongelmistani, enkä sen vuoksi aloittanut lääkkeitä, mutta neuroleptilääkityksen jälkeen jos joskus tunnen halua lyödä, on tunne niin heikko, että en ole oikeastaan edes raivostunut pitkiin aikoihin. Eli ainakin lääke tuollaiseen on, en tiedä haluaako niitä sitten syödä.
koen tarvitsevani ammattiapua ja lääkitystä. sillä edellytyksellä että pääsen samantien eroon noista kohtauksista. kuinka pian lääkitys auttoi sinulla?
koen tarvitsevani ammattiapua ja lääkitystä. sillä edellytyksellä että pääsen samantien eroon noista kohtauksista. kuinka pian lääkitys auttoi sinulla?
usko että lääkäri heti sulle neuroleptiä määrää, tosin käytetään sitä pienenä annoksena unilääkkeenäkin mutta en tiedä vaikuttaako se sitten muuhun kuin uneen. Jos päädyt lääkettä kokeilemaan niin onhan nuo masennuslääkkeet kuitenkin kevyempiä lääkkeitä, ja mun isoannoksisen neuroleptin ansiosta en ole saanut esim. orgasmia moneen vuoteen ja seksi ei oikein edes kiinnosta eikä pahemmin tunnu miltään. Tosin tämäkään ei vaivaa ollenkaan..olen käyttänyt tuota lääkettä niin pitkään että en muista missä vaiheessa se on alkanut vaikuttamaan mitenkin.
Tuliko syötyä tai nautittua jotain riskaabelia?
Tuliko syötyä tai nautittua jotain riskaabelia?
joten tuskin siitä kyse.
sulla varmaan jotain ongelmia on elämässäsi, koska kenenkään elämä ei ole täydellinen, voihan syy löytyä niistä.
Ei siihen sen ihmeempää tarvita. Itse olen myös normaalisti leppoisa tapaus, mutta muutaman yön huonosti nukuttuani muutun hirviöksi. Siihen ei auta muu kuin hyvät unet.
ja harvoin muutenkaan ollut pms oireita.