Jos ekassa raskaudessa ei tullut raskausarpia, niin voiko tulla tokassa?
Onko se siis yksilöllinen ominaisuus vai saattaako saada liekkitatuoinnit vielä toisessa raskaudessa?
Kommentit (5)
Minulle niitä tuli oikeastaan VAIN toisessa raskaudessa. Ensimmäisessä ja kolmannessa ei.
Mulla näin: ekasta muksusta paino lisää 20kg, ei arpia, kakkosen odotusaikana painoa tuli 25kg(olin siis välillä pudottanut ed. raskauden kilot) ja muutamia arpia mahaan, kolmosesta tuli sitten 30kg painoa(välillä taas kaikki raskauskilot pois) ja arpia tuli reippaasti lisää. Nyt kohta vuosi synnytyksestä ja arvet on haalenneet melkein näkymättömiin.
Vissiin riippuu kudostyypistä tai jostain... Mulla toisaalta revenny alapää synnytyksissä ja serkkuni, jolla myös kolme lasta on saanut JÄRKYTTÄVÄT raskausarrvet, mutta alapäässä ei ikinä mitään nirhaumiakaan.(vähä ehkä ohi asian :))
Mulla varmaan tuon painonnousun lisäksi vaikutti se, että maha on ollu joka kerta edellistä kertaa suurempi.
Mulla myöskin
reisiin ja rintoihin. Vasta neljännessä ja viidennessä vatsalle, lisää rintoihin ja jopa häpykummulle!
Itellä kolme raskautta takana ja vain ekasta tuli raskausarpia, nekin rintoihin kun ne hippasen suurenivat =D Eli mä ainakin olen jokaisessa raskaudessa säästynyt arvilta.