Suosittele hyvää, hedelmäistä, vesimäistä, raikasta ja vähän seksikästäkin hajuvettä :)
Sellainen hajuvesi, joka pysyy iholla pitkäänkin. Ja ei mikään raskas vaan raikas. Hedelmää, vesimäistä tuoksua.
Löytyykö sellaisia? Itse suosittelisin D&G:n Light Blueta, tykkäättekö siitä?
Kommentit (28)
Liikkeessä vaan en pysty tuoksuja etsimään, kun en pysty niitä paljoa haistelemaan, ja toisaalta eihän niitä kai voikaan haistella, kuin max 5 tuoksua kerralla tai jotain. Mulla menee ainakin ihan hajut sekasin. Oon ajatellut, et pitäis rohkaistua ja kysyä heti, jos haistaa jollain tosi kivan tuoksun :) Helpoin tapa, sit vaan haisteleen liikkeeseen sitä.
esim. marine groove ja moon sparkle
ja tämän haluaisin lisätä Elizabeth Arden: Green Tea
Vihreä, punainen, vaaleanpunainen ja "musta". Hyviä.
ainoa ihanan raikas tuoksu minkä olen löytänyt on adidaksen, ja se ei pysy iholla kovin pitkään.
on keveitä ja raikkaita tuoksuja.
Mutta se olikin ällö makea ja siitä tuli huono olo. Annoin pois.
parfyyminä pysyy pitkään. Kaikki ovat kehuneet, kun olen käyttänyt. Jopa kaverin mies sanoi, että hänen pitää ehdottomasti hommata tuota tyttöystävälleen :). Nyt menossa 3 pullo, enkä varmaan ainakaan lähitulevaistuudessa vaihda.
hyvin samantyyppinen, kevyt, hedelmäinen ja raikas kuten LB
Hugo Bossin "Woman", vuodesta toiseen suosikkini.
Ystävälläni oli jotain "be delicious" tms nimistä päällään yksi päivä ja se oli aika kiva kanssa..
hyvin samantyyppinen, kevyt, hedelmäinen ja raikas kuten LB
ei kyllä muuten passaa tuohon muottiin mutta on seksikäs :) mieheltä sain tuliaiseksi ja tykkään kyllä, itse en varmaan ois koskaan sitä ostanut :)
"Tommy Girl":iä (siis Hilfigerin tuoksu). Ajaton, ihanan raikas ja kevyt tuoksu. En pysty itse käyttämään mausteisia tai voimakkaita tuoksuja, joten tuo on juuri passeli. Nyt myös käytössä tuo L'eau par Kenzon tuoksu, joka mainittiin aiemmin ketjussa.
Se tumma yö tuoksu vai se valko vihreä päivä tuoksu? Hinnat jotain noin 80e ilmeisesti.
Muita en käytäkään.