Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ja valehtelu?

Vierailija
25.09.2010 |

Mitäs ootte mieltä?

Minä:"Onko lapset syöneet?"

Mies:"On."

Minä:"Mitä söivät?"

Mies:"No mä tarjosin..." (Mies luettelee tarjoamiaan ruokia)

Minä:"Niin, mutta onko lapset syöneet?"

Mies:"Ei." (Ja miehen selitys tarjoiluista jatkuu)

Mä pidän valehteluna miehen ensimmäistä vastausta, mies ei mielestään valehtele. Ja näitä vastaavia riittää. Tahtoo huumorin taju loppua...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
25.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Lapsilla on ollut mahdollisuus ruokailla", kyllä hän valehteli, omasta mielestään hän puhui työelämää

Vierailija
2/4 |
25.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

stanan tyhmä mies sulla, onnea!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
25.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ruokaa on ollut pöydässä. Ei lapset ainakaan mun tarjoomia aina syö, silti ovat "syöneet" eli ruokaa saavat vasta seuraavaan ruoka-aikaan. Miten vähän muuten luotat mieheesi? Jos mun lapset on isänsä kanssa koko päivän niin en tod kysele kotiin tultuani ovatko syöneet, oletan että ruoka-aikoina ruokaa on ollut tarjolla.

Vierailija
4/4 |
25.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ruokaa on ollut pöydässä. Ei lapset ainakaan mun tarjoomia aina syö, silti ovat "syöneet" eli ruokaa saavat vasta seuraavaan ruoka-aikaan. Miten vähän muuten luotat mieheesi? Jos mun lapset on isänsä kanssa koko päivän niin en tod kysele kotiin tultuani ovatko syöneet, oletan että ruoka-aikoina ruokaa on ollut tarjolla.

Itse olin kauppareissulla ja lasten piti syödä jotain sillä välin, koska meillä oli sen jälkeen menoa. Mies oli kysynyt, mitä syötte ja yrittänyt maanitella lapsia syömään luettelemalla vaihtoehtoja. Ilmeisesti ei ollut nälkä, koska eivät tosiaan olleet syöneet yhtään mitään. Jos lapset on miehen vastuulla koko päivän, ei mulla ole epäilystäkään etteivätkö söisi. Tietenkin syövät, enkä siitä edes kysele.

Kyse olikin nyt siitä, että suoraan kysymykseen tuli mun mielestä suora vale.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yhdeksän