meidän n. viikon ruoka ostokset, hurjaa..
Jotakin tietenkin jää seuraavallekin viikolle, tässä mukana mm. 4 ruokaa. Meillä nelihenkinen perhe.
APETIT HERNE-MAISSI-PAPRIKA 200G 1 kpl 0,60 €/kpl
ATRIA KEVYT SNACK 280G 2 kpl 1,15 €/kpl
BANAANI CHIQUITA 7 kpl 0,35 €/kpl
BONA HEDELMÄ SOSE 4KK 125G 7 kpl 0,40 €/kpl
FAZER MAITOSUKLAALEVY 200G 3 kpl 1,69 €/kpl
FLORA MARGARIINI NORM.SUOLAINEN 600G 1 kpl 1,99 €/kpl
HK SIKA-NAUTA JAUHELIHA 22% 400G 4 kpl 1,99 €/kpl
HK SININEN LENKKI 580G 1 kpl 2,39 €/kpl
INGMAN KEVYTMAITO 1,5L 6 kpl 1,23 €/kpl
KURKKU ESPANJA, IRTO 2 kpl 0,50 €/kpl
MUOVIKASSI 1 kpl 0,18 €/kpl
MYLLYN PARAS TUMMA MAKARONI 1KG 1 kpl 1,45 €/kpl
OULULAINEN REISSUMIES 235G 2 kpl 0,69 €/kpl
PAMPERS BABY-DRY 3 TEIPPIVAIPPA 4-9 KG 66KPL 1 kpl12,90 €/kpl
PANTTERI MAKEISSEKOITUSPUSSI 400G 1 kpl 2,09 €/kpl
PAULIG JUHLA MOKKA SUODATINJ 500G 1 kpl 3,45 €/kpl
PERUNAPUSSI KIINTEÄ 2KG 2 kpl 1,39 €/kpl
PILTTI MAKARONIA&KANAA ILLAN TULLEN 125G 14 kpl 0,89 €/kpl
RAINBOW 1 % VIILI VÄHÄLAKTOOSINEN 200G 3 kpl 0,35 €/kpl
RAINBOWKANANMUNA VAPAA M10 580G 1 kpl 1,55 €/kpl
RAINBOW KERMAJUUSTO 17% 1KG 1 kpl 5,83 €/kpl
RAINBOW MANSIKKAJOGURTTI 150G 7 kpl 0,30 €/kpl
RAINBOW METVURSTI 400G 1 kpl 2,63 €/kpl
RAINBOW OMENATÄYSMEHU 1L 4 kpl 0,69 €/kpl
RAINBOW PERUNA-SIPULISEKOITUS 1,0KG 1 kpl 1,14 €/kpl
RAINBOW RUOKAKERMA UHT 15% 2DL 2 kpl 0,69 €/kpl
TOMAATTI SUOMI, IRTO 5 kpl 0,42 €/kpl
VAASAN ISOPAAHTO GRAHAM 510G 4 kpl 1,81 €/kpl
VALIO HEDELMÄPOMMIJOGURTTI 200G 2 kpl 0,43 €/kpl
X-TRA TALOUSPAPERI 4KPL 1 kpl 2,20 €/kpl
X-TRA WC-PAPERI 8KPL 1 kpl 1,85 €/kpl
Hinta yhteensä 103,32 €
Tod.paino yht 36,30 kg
Rahtipaino yht: 38,30 kg
Kommentit (39)
Prismaan joutuis menee autolla. (josta varmaan joudutaan luopumaan) Bussilla ei viikon ostoksia saa kannettua.(kai.)
Alepan sivuilta, en jaksanut kirjoittaa jokaista kirjainta uusiks. Ettäs tiiät, eikä ole pakko lukea.
on hankalaa lukea joten jätän väliin
ja k-surmarketissa saa kans halvemmalla esim: peru-sipuli 2 pussii yht.1.40 jne.. hyväottaa hinta esimerkit alepan sivuilta.. joka on aika kallis verrattuna suurenpii kauppoihin
Mutta meillä riitäis ainakin pariksi viikoksi. Ei ole piltin syöjiä enäää. Minusta ihan järkevästi ostettu.
Ite ainakin vältän viimeseen asti kahvin ostamista normihinnalla, nytkin on cittarissa tarjous 2 pkt Juhlamokkaa 4,5 eurolla. Käytä ap tuollaiset tarjoukset hyväksi, niin ei tartte maksaa 3,5 euroa yhdestä paketista.
Samoin tuota pilttien määrää en ymmärrä. Mitä järkeä maksaa yhdestä purkista liki euro, kun itse tehden tulee noin puolta halvemmaksi? On terveellisempääkin. Ja aikaahan tuntuu olevan, jos toinen on kotiäiti ja toinen työtön. Soseen tekeminen ei ole edes vaikeaa.
Karkkien määrää en myöskään ymmärrä, mutta toisaalta kerroit olevas karkkiriippuvainen.. oisko noista mahdollista säästää? Riittäisikö yksi levy viikolle? Sekin on kyllä tosi paljon.
Ja tuo vaippojen hintakin on aika suolainen. Nythän on mammuttimarkkinoilla 3 pakettia 25 eurolla, miksette mee hamstaan niitä?
Ja jos merkillä ei ole väliä, niin prismassa maksaa aina jättipaketti Liberoita 13,95 euroa. Siitä riittää pitkäksi aikaa.
Ite ainakin vältän viimeseen asti kahvin ostamista normihinnalla, nytkin on cittarissa tarjous 2 pkt Juhlamokkaa 4,5 eurolla. Käytä ap tuollaiset tarjoukset hyväksi, niin ei tartte maksaa 3,5 euroa yhdestä paketista. Samoin tuota pilttien määrää en ymmärrä. Mitä järkeä maksaa yhdestä purkista liki euro, kun itse tehden tulee noin puolta halvemmaksi? On terveellisempääkin. Ja aikaahan tuntuu olevan, jos toinen on kotiäiti ja toinen työtön. Soseen tekeminen ei ole edes vaikeaa. Karkkien määrää en myöskään ymmärrä, mutta toisaalta kerroit olevas karkkiriippuvainen.. oisko noista mahdollista säästää? Riittäisikö yksi levy viikolle? Sekin on kyllä tosi paljon.
-Aijmmin tänään juoksin 2 vaille kuus ässään hakemaan tarjouskahvia. Presidentti 1.99€/pkt.
-Alussa teinkin soseet itse, jostain syystä se vaan jäi kun vauva ei suostunut syömään mun tekemiä ruokia. Tiedän, laiskuutta, tyhmyyttä.
Mut nytpä opetankin syömään kotiruokaa.
-Äsken leivoin kakun, niin ei tarvii sitä suklaata roudaa niin paljon kotiin.
Lidli on kävelymatkan päässä ja sieltä haetaan yleensä mehua ja joitain pakasteita. En vielä osaa oikein "käyttää" sitä kauppaa, tuntuu et siellä on paljon eineksiä..
Ja tarjousten perässä aletaan juoksemaan, ainakin näiden lähellä olevien kauppojen ettei tarvii autoa käyttää.
Ja tuo vaippojen hintakin on aika suolainen. Nythän on mammuttimarkkinoilla 3 pakettia 25 eurolla, miksette mee hamstaan niitä? Ja jos merkillä ei ole väliä, niin prismassa maksaa aina jättipaketti Liberoita 13,95 euroa. Siitä riittää pitkäksi aikaa.
Niitä ollaan ostettu. Kestoja käytetään sillon tällön, pitäis enemmän mut en osaa ommella ja tuntuu et käytettynäkin ne maksaa kauheesti.
Mutta meillä riitäis ainakin pariksi viikoksi. Ei ole piltin syöjiä enäää. Minusta ihan järkevästi ostettu.
Kuitenkin näillä tuloilla pitää karsia jostakin, joten nyt sitä yrittämään =)
en haluaisi syödä teillä :(
Sokerilitku-jugurtteja, muovista paahtoleipää vielä muovisemmalla margariinilla, nakkeja ja muuta valmisruokaa.
Samalla rahalla saan itse TODELLA hyvät ruoat nelihenkiselle perheelleni. Jos laitan satasen ruokiin niin siinä on jotain ekstraa mukana. Karkkia tms meillä ei syödä.
en haluaisi syödä teillä :( Sokerilitku-jugurtteja, muovista paahtoleipää vielä muovisemmalla margariinilla, nakkeja ja muuta valmisruokaa. Samalla rahalla saan itse TODELLA hyvät ruoat nelihenkiselle perheelleni. Jos laitan satasen ruokiin niin siinä on jotain ekstraa mukana. Karkkia tms meillä ei syödä.
Mehujakin aika paljon, mikset keitä itse marjoista?
Enkä ees osaa (vähänks oon nolo)
kun vauva syö niitä vain sen muutaman kuukauden? Lapsihan siirtyy tavalliseen ruokaan n. 1-vuotiaana. Pilttien käyttö on meillä sen jälkeen ollut vain reissuruokana tai hätävarana. Ihan kuin se olisi lapsen loppuiän kulu.
Miksi vaahtoatte jostain Piltti-purkin hinnasta, kun vauva syö niitä vain sen muutaman kuukauden?
Ap:n pitäisi saada säästettyä rahaa nyt heti. Vaihtamalla Piltin lihakasvissoseet itse tehtyihin ap säästää vähintään 7 euroa viikossa, joka on kuitenkin ihan merkittävä vähennys 100 euron viikko-ostoksiin.
Oikea vastaus on 3270 kilokaloria. Tämä tarkoittaa sitä, että jos jätät tuon suklaan pois etkä syö mitään muuta sen tilalla, laihdut 450 g joka viikko.
Nyt oon saanut tän viimeisen raskauden/synnytyksen jälkeen pidettyä painoni 50kg:ssa, ennen oli vähän reilu 40kg.
Oikea vastaus on 3270 kilokaloria. Tämä tarkoittaa sitä, että jos jätät tuon suklaan pois etkä syö mitään muuta sen tilalla, laihdut 450 g joka viikko.
Miksi vaahtoatte jostain Piltti-purkin hinnasta, kun vauva syö niitä vain sen muutaman kuukauden?
Ap:n pitäisi saada säästettyä rahaa nyt heti. Vaihtamalla Piltin lihakasvissoseet itse tehtyihin ap säästää vähintään 7 euroa viikossa, joka on kuitenkin ihan merkittävä vähennys 100 euron viikko-ostoksiin.
-ap jälleen-
Nyt oon saanut tän viimeisen raskauden/synnytyksen jälkeen pidettyä painoni 50kg:ssa, ennen oli vähän reilu 40kg.
-ap taas-
on hankalaa lukea joten jätän väliin