Minkä kokoinen toppahaalari vauvalle?
Niin, minkä kokoinen toppahaalari kannattaa ostaa helmikuun alussa syntyvälle vauvalle? Vai kannattaako sitä toppahaalaria edes ostaa??
Riittääkö, jos on se äitiyspakkauksen makuupussi vaunuissa ja saman vahvuinen lämpöpussi kaukaloon?
Kiitos kaunis vastauksista, esikoisen kanssa en osaa yhtään ajatella näitä asioita :) Toppahaalarit tuntuu muutenkin menevän kaupoista jo nyt syksyllä, siksi olisi kiva olla ajoissa liikenteessä...
Kommentit (6)
no kyllä mun mielestä tarvii. Ihan vaunuissa nukkumiseen tarvii jonkun haalarin. Vaunulenkillä se vauva saattaa herätä ja huutaa kuin hyeena ja eihän sitä voi ottaa syliin, jos ei sillä ole haalaria.
Jos on yhtään pakkasia niinkuin viime talvena, niin miten kauppareissuilla, autossa ym. jos sulla on vain se ylisuuri äp-haalari?
AP: meillä oli tammivauva ja H&M:ltä ostettu 56cm haalari kävi koko talven. sitten oli isompi 62cm ihan kevyesti topattu velourhaalari vähän keväämmälle.
Nyt kannattaa hommata molemmat, sillä niitä ei sitten välttämättä ole enää talvella ja keväällä tarjolla. Myös Huutonetissä on tosi hyvä tarjonta näille 50 cm--> haalareista.
mutta vastaan silti.
Ap sanoi, että niillä on lämpöpussi turvakaukaloon. Ei kai siihen nyt enää mitään toppapukua tarvitse?!
Voi sen vauvan nostaa makuupussissakin ylös vaunuista, jos se itkemään alkaa.
Jos on yhtään pakkasia niinkuin viime talvena, niin miten kauppareissuilla, autossa ym. jos sulla on vain se ylisuuri äp-haalari?
helmivauvalle. Esikoinen syntyi toissa talvena marraskuussa, eikä oltaisi kyllä ilman haalaria pärjätty. Riippuu valmistajasta minkä kokoisen ostat. Jos ostat esim Reimaa, Tickettiä, Minymoa niin ostaisin kokoa 56, muta Lindex:n ja H&M:n haalareista ottaisin 62. Tietenkin parempi jos on sekä 56 että 62 koon haalarit, mutta jos on rahat tiukilla niin yhdelläkin pärjää ihan hyvin. ÄP:n puku on tosiaan todella reilu,sanoisin n.70. Lapsi hukkuu siihen :). Suosittelen myös huutonetiä...itse olen sieltä lähes kaikki ulkokamppeet hakkinut.
Käyttäisin äitiyspakkauksen haalaria. Kyllähän vauva siihen hukkuu mutta ei se oikeasti haittaa pientä vaikka haalari on suuri. Haalari voi kuitenkin olla tarpeen tai ainakin itselläni olisi esim. kantamisessa (tosin käyttäisin varmaan kantotakkia). Itse en koskaan tullut sinuiksi tuon äitiyspakkauksen makuupussin kanssa vaunuissa vaikka muuten näille pusseille alustoina olikin käyttöä. Mitään minihaalaria en ostaisi, ehtiihän sen sittenkin hakea jos vauvan syntymän jälkeen välttämättä tarvii.
viime marraskuussa syntyneelle vauvalle, vaan käytin sitä äitiyspakkauksen ylisuurta vaunuissa. Vauva nukkui tyytyväisenä vaunuissa pakkasillakin ja hyvin pärjättiin.
Ton ikäinen vauva ei istu rattaissa tai ole muutenkaan hereillä ulkona. Yleensä pääsee aina sisälle ruokkimaankin vauvaa, joten sitä ei tarvitse ottaa vaunuista pois.
Tietysti jos meinaat kantaa liinassa tai kantorepussa paljon, haalarille saattais olla käyttöä.