Laitoin lottoriviksi 1,2,3,4,5,6,7, toivottavasti kukaan muu ei ole keksinyt samaa?
Kommentit (11)
Sehän on vaan Suomen yleisin lottorivi. Olemmeko mielikuvituksetonta kansaa?
niin y?eensä on monta muutakin, sillä monet laittavat syntympäivän mukaan numerot.
Meillä 5-vuotias osaa tehdä ruudun sisään rastin..teki huolellisesti keskittyen -ihana rivi, rastit kohtisuoraa alaspäin 1:stä alkaen jne. 1 7 13 19 25 31 37
Saas nähdä, jos ne numerot jotain pientäkään voittavat, niin tiedätte että av-mammalla oli apua ruudukon täytössä.
Oli jotenkin liikuttavan näköinen kuponki, kun ihan pystysuoraan tehdyt rastit.
Hei, oikeesti, onnea kaikille täällä jotka lottoavat, toivon, vaikka se koskisi omaakin voiton pienennystä, että potti menisi monelle, sen verran että asunto ja velat saa kuntoon ja vähän extraakin.
Minä en tarvitse noin suurta summaa, siihen olen varautunut etten yksin voita ja olen tyytyväinen vähäänkin.
Meillä on velkaa n.70 000€ ja vuodenvaihtessa miehelle käytetty vaihtoauto. Nämä kun saa niin sitten OK. Minulla ei ajokorttia niin ei autoakaan tarvitse...
että voittajia takuulla ottaisi kaaliin suunnattomasti. Oma osuus olisi 7:llä oikein vain muutaman tonnin.
olla yleisin lottorivi :) Periaatteessahan todennäköisyys tuolle on ihan yhtä suuri, kuin mille tahansa muullekin yhdistelmälle. Harvemmin numerot kuitenkaan sijoittuvat ihan peräkkäin...
rivissä 1,2,3,4,5,6,7 oli 5-6 + lisänumero oikein, eli todennäköisyys tuon ap:n rivin tulemisen puolesta tällä kierroksella on entistäkin pienempi...
Sitä paitsi, ei tästä ole kauaakaan kun rivissä 1,2,3,4,5,6,7 oli 5-6 + lisänumero oikein, eli todennäköisyys tuon ap:n rivin tulemisen puolesta tällä kierroksella on entistäkin pienempi...
Mikään yksittäinen lottorivi ei vähennä millään lailla minkään mahdollisen lottorivin todennäköisyyttä. Eli on yhtä todennäköistä että peräkkäiset arvotut rivit ovat täsmälleen samat, kuin että se toinen olisi mikä tahansa muukin rivi.
Mä annoin kanssa mun lapsien tehdä omat rivit, 9 ja 11v:t tekivät rivit niin että rastit oli mahdollisimman kaukana toisistaan kun taas 3v teki keskelle ruudukkoa tiiviin rykelmän :).
ollessa tuolla voitti viisi oikein . Ja koska oli niin suosittu rivi, sillä ei tullut lähellekään niin paljon kuin yleensä viidellä oikein tulee.
En mää usko, että kukaan muu sitä olis keksinyt.