Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sikiön syke.. Voiko siitä oikeasti

Vierailija
25.09.2010 |

päätellä vauvan sukupuolen? Eli väite että tytöillä matalempi syke kuin pojilla, pitääkö paikkaansa? Miten teillä ollut?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
25.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on korkeampi syke, pojilla matalampi... mulla kaks poikaa, raskauden lopussa sykkeet oli aina jotain 130.

Vierailija
2/11 |
25.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

roa sykkeissä. Eiköhän tuo sykekin ole ihan vauvakohtaista, joillakin se vaan on matalampi tai korkeampi kuin jollakulla toisella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
25.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kolme tyttöä ja niiden sykkeet raskausaikana olivat aina 145+

Vierailija
4/11 |
25.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mullakin kolme tyttöä ja vaihteluvälit ovat olleet 130-170 luokkaa:D

Vierailija
5/11 |
25.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä on keskusteltu moneen kertaan, ja jos kaivaa jostakin kunnon tietoa, niin lopputulos on, ettei syke eroa pojilla ja tytöillä. Ainoa, mikä sykkeeseen vaikuttaa, taitaa olla se, onko sikiö hereillä vai nukkuuko.

Vierailija
6/11 |
25.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mullakin kolme tyttöä ja vaihteluvälit ovat olleet 130-170 luokkaa:D

Vierailija
7/11 |
25.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla kaksi raskautta. Ekassa matalat sikiön sykkeet (130-135), toisessa korkeat (150).

Kaksi tyttöä on tullut.

Vierailija
8/11 |
25.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pojalla taasen 120 aina...

Vierailija
9/11 |
25.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

arvaa useimmin oikein sykkeestä sukupuolen. mut ei se mikään 100% varma oo. mut noista kaikista sukupuolen arvaus jutuista(pahoinvointi, viiva mahassa..ym.) se on varmin...

Vierailija
10/11 |
25.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos päättelee vain neuvolan lyhyen sykkeenmittauksen perusteella, ei voi tehdä johtopäätöksiä. Mulla eka oli tyttö ja sen kanssa olin sydänkäyrällä jatkuvasti pitkiä aikoja, syke vaihteli 120-200 välillä ihan helpostikin. Eli jos olisin sattunut neuvolaan vauvan nukkuessa olisi syke ollut matalampi ja taas jos vauva vetelisin kunnon kuperkeikkoja olisi syke tosi korkea.

Jos tekisi viikonmittaisen seurannan, voisi ehkä päätellä jotain.

Vierailija
11/11 |
25.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos päättelee vain neuvolan lyhyen sykkeenmittauksen perusteella, ei voi tehdä johtopäätöksiä. Mulla eka oli tyttö ja sen kanssa olin sydänkäyrällä jatkuvasti pitkiä aikoja, syke vaihteli 120-200 välillä ihan helpostikin. Eli jos olisin sattunut neuvolaan vauvan nukkuessa olisi syke ollut matalampi ja taas jos vauva vetelisin kunnon kuperkeikkoja olisi syke tosi korkea. Jos tekisi viikonmittaisen seurannan, voisi ehkä päätellä jotain.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi viisi