Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suosittelisin teitä 24/7 vauvan kanssa olevia mammoja

Vierailija
25.09.2010 |

jättämään sen vauvan välillä vaikka isälle ja liikkumaan (muutakin kuin kauppaan), niin perse ei leviä!

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
25.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhtään mitään, kun olen kiinni 24/7 lapsissa. Onneksi ei tarvitse..kilot on karisseet tasaiseen tahtiin, kun lapset pitää jatkuvasti liikkeellä eikä syömään meinaa keretä :).

Vierailija
22/31 |
25.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tuntuu ettei jaksa sitäkään, tykkään olla kotona vauvan kanssa.Vaunulenkit on ihan riittäviä mulle.En vaan jaksais hikoilla jossain salilla kun vauva kotona, tämä sopii minulle joku toinen toiselle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
25.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kilot on karisseet aika nopsaan yli 20 kiloa lähtenyt.

Vierailija
24/31 |
25.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä eivät ehdi mättämään herkkuja suuhunsa kuten ne, jotka vie vauvan hoitoon ja asettuvat itse munkkipossujen ääreen.

Vierailija
25/31 |
25.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...erilaisia asioita kuin Sinä, se ei tee sitä Riittaa YHTÄÄN sinua huonommaksi äidiksi. Mikä ihme siinä voi olla niin vaikeaa ymmärtää? Oliko teillä koulussakin samanlaisia vaikeuksia aikanaan? Oletteko te todella niin oman napanne ympärille käpertyneitä vai ihan vanhanaikaisesti TYHMIÄ, ettette ymmärrä ihmisten ja toimintatapojen erilaisuutta?

Vierailija
26/31 |
25.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...erilaisia asioita kuin Sinä, se ei tee sitä Riittaa YHTÄÄN sinua huonommaksi äidiksi. Mikä ihme siinä voi olla niin vaikeaa ymmärtää? Oliko teillä koulussakin samanlaisia vaikeuksia aikanaan? Oletteko te todella niin oman napanne ympärille käpertyneitä vai ihan vanhanaikaisesti TYHMIÄ, ettette ymmärrä ihmisten ja toimintatapojen erilaisuutta?

Vierailija
27/31 |
25.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

todella kiinni vauvassa ekat puoli vuotta tai oikeastaan vuodenkin ja yli. Ja ainoa paino-ongelma mulla oli, että paino meinasi laskea liikaa ja piti vahtia syömisiään, jotta ei mene alipainon puolelle.

Vierailija
28/31 |
25.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

isä niin paljon töissä, ettei ole mahdollista hänelle jättää. Lapsi täyttää vuoden ja sinä aikana hän on ollut jonkin verran isovanhempien luona. Muuten olen hänen kanssaan koko ajan. Eikä se ole minulle tai perseelleni mikään ongelma. Itseasiassa olen laihtunut kotona ollessani 10kg.

Miksei lapsen kanssa voisi liikkua??

Sinun tapaus nyt on erilainen kuin muilla. Minunkaan mieheni ei ole kotona pahemmin. Mutta yleensä sitten viikonloppuna saan tunnin pari aikaa harrastuksille.

Ja sitten, kyllä mies takuulla pystyy hoitamaan lasta äidinkin läsnäollessa, mutta eihän se teiltä ole pois jos äiti hyödyntää sen ajan :) Jos te ette pysty olemaan vauvan luota pois ensimmäisiin kuukausiin, niin älkää hyvät ihmiset olettako että kaikki niin tekevät.

Kyllä minäkin ymmärrän teitä jotka olette vauvan kanssa 24/7, mutta minä en ole.

Vierailija
29/31 |
25.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se helvetin ikävä kierre... Mies on paljon töissä, paljon hoidat vauvaa -> vauva pitää sinua ensisijaisena hoitajana jne. Meillä 7kk:n ikäinen ei hyväksy isää edes yöllä enää hoitamaan. Minä saan jatkamaan unia samantein, mutta miehelle saa raivarit ja siihen herään sitten minäkin. No, senhän tietää, kuka se sitten on, jonka uni katkeaa jatkuvasti yöllä ja edes yhtä yötä ei saa nukuttua putkeen, vaikka mies mielellään ottaisi vastuun välillä.

Vierailija
30/31 |
25.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opetin jo synnäriltä tultuani kaikki lapseni myös pullolle. Pumppasin pakastimeen paljon maitoa ja pystyin lähtemään milloin vaan, mihin vaan. Mies tykkäsi, kun sai hoitaa vauvoja ilman "valvovaa silmää" ja löytää oman tyylinsä.

Opettakaa ne pilttinne alusta asti pullolle niin ei tarvitse hiekkalaatikon reunalla marttyyrinä huokailla kuinka "meidän matti-pekka ei pulloa huoli millään. Ei edes kampaajalle pääse". Ei kai ne huoli jos niitä ensin pidetään puoli vuotta pelkällä tissillä ja sitten vasta aletaan pulloa tyrkyttämään.

pullojen kanssa pelata. Ja hyvin meni ilmankin. Ei se pullo autuutta tuo.

No se on oma valintas. Mutta pliis, säästä meidän ulkopuoliset sitten siltä narinalta kuinka on niin raskasta ja kuinka ei pääse mihinkään ja olisi pitänyt opettaa.... Näitä himoimettäkjä-valittajia on tuttavapiirissä pilvin pimein.

pala se että jaksan olla kotona, enkä opeta vauvaa pullolle. Kuinka paljon olen kuullutkaan kuinka mun pitäis mennä sinne ja tänne. Ja sille pullolle pitäis opettaa vaikka väkisin, viis siitä haluanko vai en. Neuvolatäti kirjoittelee lapuille lastenhoitopalvelujen numeroita joka käynnillä, ihan kuin mä olisin idiootti joka ei osais niitä itse etsiä jos tarvin. En mä kauheesti harrastanut ennen lapsia, joten miksi mä nyt yhtäkkiä aloittaisin? Mä pääsen menoihini ihan hyvin, joko vauvan kanssa tai ilman. Ne menot vaan sovitetaan vauvan rytmiin. Hiukan suvaitsevaisuutta niillekin äideille jotka haluaa olla kotona vauvan kanssa eikä mennä ja harrastaa joka päivä.

Vierailija
31/31 |
25.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se helvetin ikävä kierre... Mies on paljon töissä, paljon hoidat vauvaa -> vauva pitää sinua ensisijaisena hoitajana jne. Meillä 7kk:n ikäinen ei hyväksy isää edes yöllä enää hoitamaan. Minä saan jatkamaan unia samantein, mutta miehelle saa raivarit ja siihen herään sitten minäkin. No, senhän tietää, kuka se sitten on, jonka uni katkeaa jatkuvasti yöllä ja edes yhtä yötä ei saa nukuttua putkeen, vaikka mies mielellään ottaisi vastuun välillä.

ja sitä eivät monet ymmärrä. Meillä oli alussa hyvä yritys saada molemmista tasapuolisia hoitajia, mutta sitten sairasteli sekä mies että vauva. Käytännön syistä minä olin se, joka oli lapsen kanssa sairaalassa, joten vauva tottui vain minuun hoitajana. Mies loukkasi kätensä, eikä pystynyt pitkään aikaan kanniskelemaan ja rauhoittelemaan paljon itkevää vauvaa. Siihen vielä välillä miehen pitkiä työpäiviä, niin eipä enää onnistunut tuosta vaan jättää lasta miehelle hoitoon ja jakaa yöheräämisiä. Lapsi vielä itkuinen allergioiden vuoksi, joten hoitaminen oli ihan fyysisestikin rankkaa, jota ei voinut tehdä kädellä, jota ei saanut rasittaa.

Eli minusta tuli väkisinkin "täydellinen marttyyriäiti", kun ei ollut vaihtoehtoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kuusi