Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko joku täällä oikeasti rikas ja asuu valtavassa palatsissa?

Vierailija
25.09.2010 |

En tarkoita nyt keksittyjä juttuja vaan ihan oikeasti hyvin varakkaita ihmisiä joista sen kanssa näkee, tyyliin valtava huvila, linna tai palatsi missä asuu, vaatteet kallista merkkiä, kalliit ja monet autot jne.

Miten te suhtaudutte ihmisiin, jotka asuvat vaikka kerrostalokolmiossa kolmen lapsen kanssa? Käyttekö heillä kylässä ja istutte heidän ei kalliilla sohvilla? Juotteko heidän markettikahvia? Syöttekö heidän ostamiaan markettikeksejä? Annatteko lastenne ystävystyä kerrostalojen ja työttöminen/pienipalkkaisten lasten kanssa?

Kyselen tätä sen takia kun meidän kotiseudulla on yksi valtava villa ja siellä asuu yksi lapsi, joka on samassa päiväkodissa kuin meidän lapset. Täällä on todellakin vain yksi tuollainen hyvin muista poikkeava asumus, perheellä on oma iso firma. Mutta lapsi on tullut samaan päiväkotiin kuin missä sitä ympäröivien kerrostalojen lapset asuvat.

Mitä luulette, ovatko rikkaat omissa piireissään vai haluavatko kontaktia "tavallisempaan" kansaan? Kerrostaloissa minulla on paljon ystäviä ja tuttavia, ihania ihmisiä eikä kukaan katso onko minulla kalliit huonekalut tai siivoojan siivoama koti. Mutta mitenhän tämä rikas perhe? Kehtaako ottaa kontaktia? :D

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bo Joninpoika Grip omisti 1300-luvulla 2/3 Ruotsia ja nykyisen Suomen alueen suurin piirtein kokonaan, että ihan noin rikkaita ihmisiä ei nykyään ole. Onneksi sentään.

Vierailija
22/22 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rikas kirjoitti:

Itse olen lapsi. Mutta vanhempani ovat ihan järjettömän rikkaita. Asun Suomessa eräässä upeassa huvilassa ja on meillä ulkomaillakin kyllä kolme huvilaa.

Pukeudumme merkkivaatteitaiin esim Pepe jeansin, Benettonin ja Tommy Hilfigernin.

Isäni ei kehtaa viedä minua alle 5 tähden hotelleihin. Matkailemme todella paljon noin 3-5 kertaa vuodessa.

Meillä on mercedes benz cabrioletin, bmw m7 ja audi a9.

Suhtaudumme hyvin meitä vähä varaisempiin. Itse yksi kaverini asuu aika huonossa kerrostaloasunnossa. Hän haluaa yleensä leikkiä meillä, koska ei eivarmaan halua näyttää kotiaan minulle, koska minä asun huvilassa ja hän kerrostalossa. Olemme silti hyviä ystäviä. Olen kerran käynyt heillä, siellä oli kyllä aika rumaa ja köyhää mutta olin silti kaverilleni mukava ja kehuin heidän kotiaan

T. Rikkaan perheen poika Suomesta

Juu, lapsi olet. Mainitsemasi tuotemerkit eivät ole mitään erityisen ihmeellisiä merkkejä. Provoilua aloittaessasi voisit kiinnittää huomiota viestiesi uskottavuuteen. Myös oikeinkirjoitukseen voisit satsata.

Nuo vaate merkit olivat esimerkkejä. Ja muutenkin taitaa herra olla vähän kateellinen.

T.RIKKAAN PERHEEN POIKA SUOMESTA.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kuusi