Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko minä nyt sitten oikeasti huono äiti?

Vierailija
25.09.2010 |

Tein aloituksen/kyselyn ottaako vauva mukaan häihin vai jättää appivanhemmille hoitoon. Kysymys siis lähinnä siinä tapauksessa, ettei vauva enää itke koko ajan, niin hänet voisikin ottaa häihin. Jos taas on itkuinen niin sitten jää appivanhemmille häiden ajaksi.

Toisaalta tiedän myös, että eräät sukulaiset tai muut tutut tulevat häihin ym. juhliin, vaikka olisivat esim. pahassa flunssassa ja siksikin mietityttää, että ottaako vauva mukaan häihin saamaan tauteja. Niitä saa kyllä muualtakin, tiedän senkin.

Sain monenlaisia vastauksia, useissa käskettiin antaa miehen ja isompien lasten mennä häihin ja jäädä itse vauvan kanssa. Minä kyllä haluaisin myös itse noihin häihin, joko vauvan kanssa tai ilman ja jos jätämme vauvan appivanhemmille niin olenko sitten oikeasti huono äiti, joka ei välitä lapsestaan?

Joku ehdotti myös, että varattais hotellihuone tuolta paikkakunnalta, jonne tulisivat appivanhemmat ja otettais vauva mukaan häihin, mutta jos vauva olisi itkuinen tmv. niin appivanhemmat voisi hakea vauvan hotellille tai jompi kumpi meistä voisi viedä vauvan sinne. Tämä ehdotus oli oikeastaan aika hyvä, kyseessä on vaan aika pieni paikkakunta, jolla häät on eli en tiedä onko siellä hotellia tai vastaavaa siinä juhlapaikan lähettyvillä. Tämän kyllä ehtii vielä selvittää ennen häitä.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
25.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joillakin on varmaan sellainen tilanne, että mies on pettänyt, jättänyt, työ on paskaa, itse on rupsahtanut, ja ainoa mitä voi suorittaa on vauva. Ja sitten haukutaan kaikki, joilla on muutakin elämää, koska itsellä ei ole.

Vierailija
22/22 |
25.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me oltiin esikoisen kanssa vuorokauden verran poissa häävierailun takia. 5kk vanhat kaksoset kotona mummon kanssa, pumppasin vain muutaman kerran tuliaisia vauvoille. Hienosti meni, ja mummo hyvin tuttu hoitaja vauvoille (lähes asui meillä tuohon aikaan).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yksi