Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minä en ole koskaan juonut kotona alkoholia!

Vierailija
25.09.2010 |

En ennen lapsia, enkä heidän synnyttyä.

Kun olen ottanut alkoholia niin se on tapahtunut joenrannassa, kaverin terasilla tai vaikka baarissa/ravintolassa.

Minulle alkoholi on seurustelujuoma aikuisten kesken ja haluan nauttia siitä rauhassa.

Myös silloin kun lapset olivat pieniä.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
25.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisen oman kodin sain kun esikoinen oli syntynyt.

Olin siis teiniäiti ja muutin omien vanhempieni luota. ap

Vierailija
2/3 |
25.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskaan ei ole liian myöhäistä aloittaa hidas alkoholisoituminen esim. ottamalla tavaksi vetää pienet kalsarikännit lasten nukkumaan mentyä tv:tä tuijottaen.

Sitä voi sitten jalostaa lisäämällä viikonloppuun jo iltapäivästä korkattuu "ruokaviiniin" (mielellään 3 litran pahvitonkka) ja alkaa sössöttämään jo ennen ilta kahdeksaa, koska ei ole aikaista herätystä seuraavana aa,una.

Sitten voit aamulla vaan "levätä" pitempään ja toipua krapulasta vilttien alla ja huutaa lapsille että laittaa tv:n pienemmälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
25.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta vastataan nyt silti etten ole minäkään.Olen 35 äiti ja vuosien ajan kävin viikottain keikoilla,baareissa yms.mut kotonani en ole koskaan juonut pisaraakaan.Enkä nyt keksi syytä miks pitäiskään.No,jotkut "alottelee" kotonansa tai ottaa saunakaljaa missä ei ole mitään pahaa.En vaan ite oo sellanen ihminen.