Stressaa! Päätimme jo ajat sitten hääpäiväksemme 1.1.11, mutta nyt minulla onkin LA 30.12.
Hääpäivä on ilmoitettu sukulaisille ja ystäville jo yli puoli vuotta sitten, kun raskaudesta ei ollut tietoakaan. Myös kirkko ja juhlapaikka on varattu.
Alkuraskaudessa vielä luulin LA:n olevan 12.1. Koska esikoinenkin meni 1,5 viikkoa yli LA:n, ajattelin ettei tuossa ole mitään ongelmaa. Ultrassa kuitenkin LA siirtyi pari viikkoa aikaisemmaksi ja on alkanut hirvittää, ehdimmekö kuitenkaan naimisiin ennen vauvan syntymää.
Kirkosta on sairaalaan 15 minuutin matka ja hääpaikalta sinne ajaa puolisen tuntia, joten jos nyt hätä tulee, niin onhan apu onneksi lähellä.
Kommentit (17)
minä pitäisin häät ajallaan. Jos tuleekin joku este että olet synnyttämässä tms. niin kyllä vieraat ymmärtää! Kyllähän he tietävät että olet raskaana. Sitten voi myöhemmin naureskella :) Älä stressaa! Rauhallisesti vaan, kaikki menee ihan hyvin!
minä pitäisin häät ajallaan. Jos tuleekin joku este että olet synnyttämässä tms. niin kyllä vieraat ymmärtää! Kyllähän he tietävät että olet raskaana. Sitten voi myöhemmin naureskella :) Älä stressaa! Rauhallisesti vaan, kaikki menee ihan hyvin!
Ne kun on pakko maksaa, jos ei ole peruuttanut hyvissä ajoin. Voisiko häitä siirtää vaikkapa marraskuulle?
ajattele, vieraat varaavat päivän jo kauan aikaa etukäteen vapaaksi, peruuttavat uudenvuodenjuhlansa, sopivat lapsenvahdit ja varaavat hotellit. Sitten pitopalvelu varaa päivän, tekee ruoat valmiiksi ja hankkii tarjoilijat. Lisää tuohon vielä tilavuokrat, esiintyjät, omat kampaamokäynnit..
Tosi paljon voi mennä mönkään, kun morsian onkin synnyttämässä. Helpointa olisi tosiaan muuttaa päivää.
vaikka nyt ei ryyppyjuhlia pitäisikään. Sitten on tylsää lähteä väsyneenä ajamaan häihin. Yhtä huono ajankohta kuin juhannushäät. Ehdottaisin myös siirtämään häät tuohon 11.11.11 mikäli päivämäärällä on niin suuri merkitys. Ja herranjestas tuotakin, että morsmaikku on jo lasketun ajan ylittäneenä siellä häissä! Mulla nyt viikkoja 24 ja supistelee jo kovasti, en todellakaan jaksaisi häitäni juhlia viikoilla 40+
häitä uudenvuodenpäivänä..
Ihan hanurista muutenkin vieraiden kannalta viettää häitä uudenvuodenpäivänä..
ja pitäkää hääjuhla myöhemmin!
Saatte haluamanne hääpäivän sormuksiin ja siitä syntyy myös kertomisen arvoinen tarina. Hääjuhlan vieraille ja avioliiton siunaamisen kirkossa (jos siis haluatte kirkkohäät) voitte pitää rauhassa myöhemmin.
Lykätkää ihmeessä häitä, ihan oikeasti mielestäni tuo stressi ei ole hyväksi syntymättömälle lapselle, sinun pitää nyt laittaa hänen hyvinvointinsa tuon hauskan päivämäärän edelle! Eikä se ole hyväksi sinullekaan tuollainen stressi.
1.1.11 jos menette silloin maistraattiin ja pidätte hääjuhlan myöhemmin kesällä.
t. itse menin raskausviikolla 35 naimisiin.. se meni ok mutta oli pienet juhlat tosin
sekstailut avioon, niin olisi yksi ongelma vähemmän nyt....
1.1.11 jos menette silloin maistraattiin ja pidätte hääjuhlan myöhemmin kesällä.
OOOOOOOOnnea ! Ihanaa saat vauvan !
hipsutelkaa maistraattiin 10.10.10 tai 20.10.2010 ja pitäkää isommat kekkerit vauvan syntymän jälkeen, jos sellaisia haluatte.
Päivämäärällä minulle ei ole väliä, mutta en haluaisi olla omissa häissäni viimeisilläni raskaana. Ja ainahan voi sattua jotain, iskee raskausmyrkytys, -hepatoosi tms, morsian ei pääsisi häihinsä...