Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi että mulla on mukava ja kaunis naapuri!

Vierailija
24.09.2010 |

Hän oli meillä kylässä tyttärensä kanssa ja lapsemme leikkivät niin mukavasti yhdessä. Tämä naapurinrouva on todella mukava, ihana ja herttainen tapaus, olen todella onnellinen että sain tutustua häneen! Ja hän on niiiiiiiin kaunis, että voisin katsella häntä 24 h vuorokaudessa! Olen täysin hetero, mutta tuo nainen on niin suloinen, kaunis ja täydellisen näköinen että silmät ihan lepää kun katselen häntä. Meillä on paljon yhteistä (no ulkonäkö ei ole :D) ja tulemme hyvin toimeen ja juttua riittää. Oli niin mukava juttutuokio yhdessä. Nautin ihan silmittömästi tuosta vierailusta, oli niin ihana jutella taas aikuisen kanssa (olen kotiäiti :D) ja niin mukavantuntuisen ihmisen kanssa. Olemme vasta pari kk sitten tutustuneet. Kumpa tästä syntyisi oikein pitkäaikainen ystävyys. Mutta kylläpä hän on kaunotar!

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kuvailtu nainen kaunis ja mukava!

Itse taidat olla alemmuudentuntoinen kun tuollaista tuli edes mieleen? :D

taidat olla autistinen? Tai ehkä yksinkertainen? Jos diagnooseja arvaillaan.

Jossakin tutkimuksessa oli, että liki kaikki maat pitävät itseään tavallista kateellisempana, johtuu varmaan huonosta itsetunnosta ja halutaan eroon siitä haukkumalla omaa maata (sama kuin kaikki teinit haukkuu omaa perhettä) ja muuttamalla jonnekin omaan kuvitelmamaahan.

Vierailija
42/45 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

samoin rakastajat. yleisempää ja "katsotaan enemmän sormien läpi" kuin kristityissä piireissä.

esim. Afrikan maissa sekä kristityillä että muslimeilla saa olla rakastajattaria ja jopa toisia vaimoja, jos vain on siihen varaa. Tämä johtuu ennen vallinneesta moniavioisesta kultuurista, joka vaikuttaa yhä, vaikka kuinka oltaisiin kristittyjä tai muslimeita.

Ei taida olla mitään tietoa kummastakaan uskonnosta? :D Kuvittele mitä haluat, mutta satua tuollainen puppu on! Islamin mukaan ei saa olla rakastajattaria eikä jalkavaimoja! Monissa maissa ei saa ottaa kuin yhden vaimon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kuvailtu nainen kaunis ja mukava!

Itse taidat olla alemmuudentuntoinen kun tuollaista tuli edes mieleen? :D

taidat olla autistinen? Tai ehkä yksinkertainen? Jos diagnooseja arvaillaan.

Jossakin tutkimuksessa oli, että liki kaikki maat pitävät itseään tavallista kateellisempana, johtuu varmaan huonosta itsetunnosta ja halutaan eroon siitä haukkumalla omaa maata (sama kuin kaikki teinit haukkuu omaa perhettä) ja muuttamalla jonnekin omaan kuvitelmamaahan.

Vierailija
44/45 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä suomalaiset ovat rumaa, epäluuloista, itsekästä, ilkeätä, kateellista ja röyhkeää kansaa. Rumia sisältä ja ulkoa. Heti pitää pilkata toista jos joku on hänestä kauniimpi kuin sinä! Pitäiskö vain sinua kehua? Eikö saa ap:n naapuria? Tuleeko sulle heti paha mieli? Alat heti haukkua ap:ta kun tämä kehuu toista. Jos et edes tunne henkilöitä niin anna olla! Mene muuttumaan vihreäksi vaikka omaan kellariisi ja homehdu mutta anna toisten ihastella! Siitä ei ole mitään haittaa!!!!

Vierailija
45/45 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap että onko sinulla mielestäsi todella hyvä itsetunto vai enemmän huono?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan seitsemän