Voi että mulla on mukava ja kaunis naapuri!
Hän oli meillä kylässä tyttärensä kanssa ja lapsemme leikkivät niin mukavasti yhdessä. Tämä naapurinrouva on todella mukava, ihana ja herttainen tapaus, olen todella onnellinen että sain tutustua häneen! Ja hän on niiiiiiiin kaunis, että voisin katsella häntä 24 h vuorokaudessa! Olen täysin hetero, mutta tuo nainen on niin suloinen, kaunis ja täydellisen näköinen että silmät ihan lepää kun katselen häntä. Meillä on paljon yhteistä (no ulkonäkö ei ole :D) ja tulemme hyvin toimeen ja juttua riittää. Oli niin mukava juttutuokio yhdessä. Nautin ihan silmittömästi tuosta vierailusta, oli niin ihana jutella taas aikuisen kanssa (olen kotiäiti :D) ja niin mukavantuntuisen ihmisen kanssa. Olemme vasta pari kk sitten tutustuneet. Kumpa tästä syntyisi oikein pitkäaikainen ystävyys. Mutta kylläpä hän on kaunotar!
Kommentit (45)
se tätä:
<a href="http://www.theaishwarya.com/wp-content/uploads/2009/09/aishwarya-rai.jpg" alt="http://www.theaishwarya.com/wp-content/uploads/2009/09/aishwarya-rai.jpg">http://www.theaishwarya.com/wp-content/uploads/2009/09/aishwarya-rai.jp…;
Eri muotoiset kasvot ym. piirteet. Mutta on tuo kuvan nainen kaunis!
olen minäkin nähnyt niin kauniita naisia että silmät on ihan liimautunut heihin. Enkä ole bi. Harvinaisen kauniit kasvot vain vetävät puoliinsa ja tekee mieli ihastella. Näyttäisin itsekin mielelläni sellaiselta :)
olen minäkin nähnyt niin kauniita naisia että silmät on ihan liimautunut heihin. Enkä ole bi. Harvinaisen kauniit kasvot vain vetävät puoliinsa ja tekee mieli ihastella. Näyttäisin itsekin mielelläni sellaiselta :)
olen nähnyt, todella harvoin vain, ehkä 2 kappaletta viimeisessä kymmenessä vuodessa. Ei riitä että on nätti tai kaunis, ehkä se on jotain täydellistä symmetriaa ja hiukset pitää olla myös hyvät sekä kroppa.
olen nähnyt, todella harvoin vain, ehkä 2 kappaletta viimeisessä kymmenessä vuodessa. Ei riitä että on nätti tai kaunis, ehkä se on jotain täydellistä symmetriaa ja hiukset pitää olla myös hyvät sekä kroppa.
Onkohan sydänkin yhtä kaunis, moni kakku päältä kaunis.
Iloitse hänen puolestaan! On onnenpekka että on syntynyt noin kauniiksi! Ja ap on onnenpekka kun on niin nätti kaveri ketä ihastella! Ajattele vähän positiivisemmin! Ehkä sinuakin onnistaa joskus elämässäsi!
ap sanoi, että nainen on luonteeltaankin täydellinen. Minusta taas kuulostaa, että ap:lla ei ole maailman paras itsetunto, kun olisi teoreettisesti valmis jakamaan tuon naisen miehensäkin kanssa kun tämä on niin ihana.
ap sanoi, että nainen on luonteeltaankin täydellinen. Minusta taas kuulostaa, että ap:lla ei ole maailman paras itsetunto, kun olisi teoreettisesti valmis jakamaan tuon naisen miehensäkin kanssa kun tämä on niin ihana.
Että ap haluaa jakaa miehensä naapurin kanssa? xD
että miten ap reagoisi, jos ap:n mies ihastuisi naiseen ja hyppäisi sänkyyn tämän kanssa, että ajattelisiko ap naisen olevan niin vastustamaton, ja sen sijaan että ap olisi sanonut, että olisin pettynyt ja mies pellolle, niin hän vastasi, etten todellakaan osaa sanoa (huutomerkki). Ei kuulosta minusta terveeltä.
et ketaan tervehtisikaan!
Juu ei Suomessa kannata ketaan kehua, ei siita mitaan hyvaa seuraa, vahintaan leimataan biksi.
Junttila mika Junttila.
en minäkään tiedä antaisinko syrjähyppyä anteeksi! Oli se kumppani kuka tahansa! Jos rakastaa puolisoaan niin ehkä voikin antaa anteeksi. Jos haluaa silti jatkaa tämän kanssa. Onhan niitä sellaisia jotka antavat anteeksi. Ja sellaisia, jotka heittävät heti pellolle. Ei se mielestäni sano että on sairas jos ei osaa sanoa jos vastaavaa tilannetta ei ole tullut kohdalle!
Juu ei Suomessa kannata ketaan kehua, ei siita mitaan hyvaa seuraa, vahintaan leimataan biksi.
Junttila mika Junttila.
asutko ihan Ulkomailla? Voi vitsi, kyllä Ulkomailla on niin ihanaa! Kunpa itekkin joskus pääsis..:(
Junttila mika Junttila.
Miksi suomalaiset ovat niin ilkeitä? Eikö toista saa kehua? Minusta näytti siltä että ap ihan sydämensä pohjasta ihasteli ja kehui harvinaisen kaunista naista. Mitä pahaa siinä on??? Sehän on vain iloinen asia, että KAIKKI ei ole kateudesta vihreitä jos jollakin on jotain muuta kuin itsellään! Se on hyvä asia!
Minua ainakin ärsyttää nuo kakku-jutut, kyllä kaunis voi olla myös hyvä!
et ketaan tervehtisikaan! Juu ei Suomessa kannata ketaan kehua, ei siita mitaan hyvaa seuraa, vahintaan leimataan biksi. Junttila mika Junttila.
asutko ihan Ulkomailla? Voi vitsi, kyllä Ulkomailla on niin ihanaa! Kunpa itekkin joskus pääsis..:(
ihanaa, kaunista ja rikasta. Valitettavasti kaikki ei paase.
Miksi suomalaiset ovat niin ilkeitä? Eikö toista saa kehua? Minusta näytti siltä että ap ihan sydämensä pohjasta ihasteli ja kehui harvinaisen kaunista naista. Mitä pahaa siinä on??? Sehän on vain iloinen asia, että KAIKKI ei ole kateudesta vihreitä jos jollakin on jotain muuta kuin itsellään! Se on hyvä asia!
Minua ainakin ärsyttää nuo kakku-jutut, kyllä kaunis voi olla myös hyvä!
sitä ollaan kuule muuallakin, saatetaan kehua kyllä päin naamaa mutta oikeasti ajatellaan vaikka mitä. Mä olen silti edelleen sitä mieltä, että vaikka ko. nainen on varmasti kaunis ja mukava, niin ap itse on vähän alemmuudentuntoinen.
Ja kuvailtu nainen kaunis ja mukava!
Itse taidat olla alemmuudentuntoinen kun tuollaista tuli edes mieleen? :D
ja maailman kateellisimpia ja ilkeimpiä ihmisiä. Ei kaikki mutta MONET. Ei voi mitenkään iloita toisen puolesta! Ei sitten millään! Aina on pakko ajatella ensin negatiivisesti toisesta.
samoin rakastajat. yleisempää ja "katsotaan enemmän sormien läpi" kuin kristityissä piireissä.
esim. Afrikan maissa sekä kristityillä että muslimeilla saa olla rakastajattaria ja jopa toisia vaimoja, jos vain on siihen varaa. Tämä johtuu ennen vallinneesta moniavioisesta kultuurista, joka vaikuttaa yhä, vaikka kuinka oltaisiin kristittyjä tai muslimeita.
se tätä:
http://www.theaishwarya.com/wp-content/uploads/2009/09/aishwarya-rai.jpg