Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinusta juoruttu selän takana?

Vierailija
24.09.2010 |

Millaista juttua ja mitä siitä seurasi? Mua katellaan kummallisesti, tuntuu että minusta puhutaan selän takana...

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi juttu naurattaa ja vihastuttaa koska juttujen takana on yksi mieheni opiskelukaveri.

Mies joka juoruaa toisten parisuhdejuttuja on sinkku.Lapseton tietääkseni.En oikeastaan tunne häntä edes niin hyvin että haluaisin pohdiskella miksi haukkuu meitä.

Aluksi luulin jotain mitä en nyt tähän kirjoita.

Toiseksi luulin jotain toista,mitä en tähän kirjoita.

Juorut ovat harvoin sitä lähelläkään totuutta.

Vierailija
2/9 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

juoruilun kohteeksi jossain vaiheessa.

Minun vilkkaasta seksielämästä on puheltu hmm.....

ja siitä että on useita seksikumppaneita.

Tämä juoruilut tai pikemminkin toden puhuminen tapahtui erään naisen työpaikalla, tuon naisen mies kävi luonani ja pantiin niin perkukleesti. Ei nainen tykännyt ja sitten oli puhunut minusta työpaikallaan.

Tuolla työpaikalla oli yksi toinen rakastajani töissä ja kysyi olenko pannut kyseisen miehen kanssa. Myönsin asian todeksi.

Joskus nämä seläntakana puhumiset ovat totisinta totta. EVVK mitä puhelevat. Panen edelleenkin kenen kanssa huvittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin kaikkea tietääkään.

Pahin oli kun odotin esikoista. Mä olin seurustellut jo vuoden verran miehen kanssa joka oli suomenruotsalainen, nimeltään Robert ja sen kanssa päätettiin tehdä lapsi.

Tapasin sitten stadissa vanhan koulukaverin, miespuolisen ja se kyseli kuulumisia. Kerroin että ootan lasta. Kysyi että "tunneko mä sen". Mä sanoin että tuskin. On yks bobby (Robertin lempinimi). Jotain muutakin siinä sitten juteltiin.

Meni jonkun aikaa ja yks mun hyvä kaveri kertoi mulle että musta juorutaan sellaista että mä odotan lasta jollekin tummalle miehelle!!

Mä olin ihan äimistynyt, sain selville että huhun levittäjä oli se vanha koulukaveri. Otin siihen yhteyttä ja puhuin suuni puhtaaksi. Hitto mikä idiootti se oli, se kato oli kuvitellut että se on joku tumma kun nimi on Robert! Voi luoja!

Vierailija
4/9 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useitakin kertoja olen selän takana puhumisen kokenut. Enkä varmaan läheskään kaikista kerroista ole edes saanut tietää.

Onneksi minulla on sen verran vankka itsetunto, etten ole näistä juurikaan itseeni osannut ottaa. Puhujan säälittävyydestä tuollainen yleensä vain kertoo - toisinaan kateudestakin.

Seurauksia näillä ei myöskään ole sen pahemmin ollut. Joskus joku uusi tuttavuus on kertonut, että olenkin ihan erilainen kuin mitä hän oli etukäteen kuullut.

Pahat kielet voivat laulaa mutta järkevä ihminen luottaa eniten omaan arvostelukykyynsä.

Vierailija
5/9 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ulkomailta ja jäänyt tullissa kiinni?

Vierailija
6/9 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja yhden jtun ainakin olen saanut korviini. sillä oli aikamoisia vaikutuksia mutta sain ne korjattua.

Mutta mä puhun tietyistä ihmisistä selän takana, koska en pääse suoraan sille ihmiselle sanomaan mielipidettäni (koskien yhtä sukuriitaa) mutta en jauha paskaa siitä vaan kerron sen mikä on totta.

Vierailija
7/9 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja yhden jtun ainakin olen saanut korviini. sillä oli aikamoisia vaikutuksia mutta sain ne korjattua.

Mutta mä puhun tietyistä ihmisistä selän takana, koska en pääse suoraan sille ihmiselle sanomaan mielipidettäni (koskien yhtä sukuriitaa) mutta en jauha paskaa siitä vaan kerron sen mikä on totta.

Vierailija
8/9 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sille ihmisille.Mä voin välittää,vihjaa vähän..

Vierailija
9/9 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kaksi