Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eih, taas raskaana, alan kohta selibaattiin!

Vierailija
24.09.2010 |

Meillä on kaksi lasta, esikoinen sai alkunsa ehkäisystä (kondomi) huolimatta. Alkujärkytyksen jälkeen raskaus oli meille molemmille ok, vaikka samaan aikaan mm. isäni taisteli hengestään ym. Esikoinen oli sitten kun syntyi niin todella haastava vauva, itki ensimmäisen 6kk lähes ympäri vuorokauden, itkun syytä etsittiin, mutta mitään ei löytynyt. Lopulta meille sanottiin vaan, että esikoisella oli pitkittynyt koliikki.

Esikoisen ollessa 1v meistä alkoi tuntua siltä, että toinen lapsi olisi tervetullut ja jätettiin ehkäisy pois ja tulinkin heti ekasta kerrasta raskaaksi. Tämä toinen lapsi on ollut todella hyväntuulinen pienestä asti, vaikka tietysti toisaalta pelkäsin, että tämä toinenkin itkee aluksi yötäpäivää.

Emme kuitenkaan halunneet samaan syssyyn kolmatta lasta ja siksi minä olen syönyt pillereitä, mutta tässä vähän aikaa sitten aloin ihmetellä outoa oloani ja kävin lääkärissäkin sen takia ja sain tietää olevani raskaana ja muutama päivä sitten selvisi, että tulokkaita on kaksi. Nuorin on nyt 5kk ja pelottaa, että miten sitä selviää kolmen pienen kanssa.

Tukiverkkoa meillä kyllä on, mutta eivät hekään voi koko ajan auttaa.

Kaipaisin muiden kokemuksia, että miten te olette selvinneet kun lapsilla on pieni ikäero?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

piuhojen katkaisua?

Onnea kovasti, olet selkeästi hyvä raskautuja!

Vierailija
2/4 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja 2 tulossa lisää? Ymmärsinkö oikein?

Monikoperheille on kai jotain tukea saatavilla, ota selvää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä pillereitä söit? Imetitkö pillereiden kanssa raskautumisen aikaan?

Mäkin olen helposti raskautuvaa sorttia, ja pillerit pitäisi aloittaa. Oon kuitenkin kuullu huhuja ettei ne olisi kovin luotettavia imetysaikana..

Tsemppiä sulle kuitenkin hurjasti, ja kannattaisi tosisaan sitä sterilointia harkita, jos (kun) et näiden jälkeen enempää tahdo.

Vierailija
4/4 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tähän saakka, tosin nyt ei meinaa enää minun maitoni kelvata ja on aloiteltu kiinteitä ja välillä antanut korviketta, joka kelpaa paremmin.

Kyllä meillä on miehen kanssa ollut puhetta, että jompikumpi menis sterilisaatioon, mutta ei olla täysin varmoja vielä, että onko lapsiluku täynnä. Haluttais kyllä näille tuleville kaksosille ja mahdolliselle seuraavalle vauvalle useamman vuoden ikäero, ei enää viidettä putkeen. Se on jo päätetty, että kunhan kaksoset syntyy niin seksiä (tai paremminkin yhdyntää) ei ole ennen kun on päätetty halutaanko lapsia enemmän vai ei tai sitten vähintäänkin tuplaehkäisy. Toisaalta tuskin kolmen pienen kanssa on edes kauheasti aikaa seksiin. En tiedä kun ei vielä kokemusta.

ap

mitä pillereitä söit? Imetitkö pillereiden kanssa raskautumisen aikaan?

Mäkin olen helposti raskautuvaa sorttia, ja pillerit pitäisi aloittaa. Oon kuitenkin kuullu huhuja ettei ne olisi kovin luotettavia imetysaikana..

Tsemppiä sulle kuitenkin hurjasti, ja kannattaisi tosisaan sitä sterilointia harkita, jos (kun) et näiden jälkeen enempää tahdo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kaksi