Pärjäisitkö sinä 650€:lla kaksi viikkoa?
Maksettu on kaikki laskut ja tuo olisi elämiseen?
Kommentit (42)
mä saan palkkaa nettona käteen 1000€ kk. ja pärjään sillä..maksan laskut ja lapsen päivähoidon ja ruuat ym
mä saan palkkaa nettona käteen 1000€ kk. ja pärjään sillä..maksan laskut ja lapsen päivähoidon ja ruuat ym
me ei pärjättäis noin pienellä rahalla
Kuka ei pärjäisi tuolla summalla kahta viikkoa, ihmettelen minä! Ottaisin mielelläni 1300€/kk pelkästään elämiseen!! Nyt siihen elämiseen on kotihoidontuki ja jokunen laskukin pitäisi siitä rahasta maksaa...
mä nimittäin jätän tuon summan joka kuukausi ruokarahaksi, ja siitä menee myös bensat. 4 henkinen perhe.
Tuplasti tuolla summalla ehkä juuri ja juuri.
Miten leväperäisesti ihmiset käyvät kaupassa??
T: 9 hlö, 2 koiraa 2 kissaa jne...
Siis jos kaikki laskut on maksettu.
Mitä lasketaan elämiseen? Ruoka, bensat/matkaliput, huvitukset? Vähemmälläkin pärjää.
Pärjäisin loistavasti eikä tekis tiukkaakaan jos kerta vielä laskutkin olisi maksettu.
Meidän netto tulot on pikkuisen päälle 5000 euroa/kk eikä varmasit käytetä edes kuukaudessa ruokaan rahaa 650 euroa.
Eli en usko, että tuolla summalla pärjääminen on kiinni tuloista vaan ihmisen omasta halusta.
Nyt on ruokarahaa 70e ja sillä pitää pärjätä vielä kolme viikkoa.
Ihan koko kuukauden, ei tarttis edes pihistellä!
kuluttaa kyllä sen verran. Mä ihmettelen puolestani näitä Jeesuksen sukulaisia, jotka ostavat 100e:lla kuukauden ruoat kuusihenkiselle perheelle ja silti jää vielä rahaakin säästöön..huh huh
joku saa tuhlattua melkein 700e. _kahdessa_ viikossa?
Saa kyllä käydä ahkerasti kaupassa.
ulkona syöminen, kavereide synttärit, kaikki pieni extra
ulkona syöminen, kavereide synttärit, kaikki pieni extra
meidän 5hlö perhe eläis tolla mainioisi kuukauden.
Meille jäi 300e laskujen jälkeen + lapsilisät yhdestä lapsesta ja 15.10. vasta tulee rahaa...
lskujen ja lainanlyhennysten jälkeen käytettäväksi noin 500 € kuukaudessa. Sillä pärjätään, vaikka loppukuusta saakin laskea senttejä ja odottaa tilipäivää kuin kuuta nousevaa.
ja meitä on 4! Jos siis kaikki tuo jää ruokaan ja vapaavalintaisiin menoihin. 400 eurolla joutuu jo vähän miettimään rahankäyttöä.