Koetteko imettämisen eroottisena tms?
Itse en voinut imettää lastani, mutta suoraan sanottuna nännin hiplaaminenkin tyydyttää minua enemmän kuin miehen lyhyt akti.
Miten te muut koette nännin nipukkanne kosketuksen tai tyydyttääkö imetys sitä jotenkin?
Miksi jotkut äidit haluavat imettää isojakin lapsia? Tyydyttääkseen itseään?
Kommentit (6)
Päinvastoin kerran mietin kun imetin vauvaa, että on se jännä miten tississä ei alun jälkeen tunnu miltään kun vauva imee. Aluksi kyllä tuntuu epämukavalta kun maito laskee ja pistelee.
Ja todellakaan imetys ei ole seksuaalista. Turha sitä on tietysti selittää sellaiselle joka ei ole imettänyt itse. Ja mitä tulee isoon lapseen (enkä nyt tarkoita mitään 4-vuotiasta), ei se mene niin että vauvan täyttäessä 1 vee imetys muuttuu yhdessä yössä pervoksi. Kyllä minuakin ällöttää ajatus vaikka jonkun toisen puolitoistavuotiaasta tissillä, hyi hemmetti. Mutta on ihan eri asia kun lapsi on ollut pienestä asti siinä ja pikku hiljaa kasvanut. Itse imetin 1 v 9 kk ja siihen oli hyvä lopettaa.
Ei se ole yhtään sama asia kuin nännin koskettelu.
Kun lapsi on rinnalla ja maito alkaa virtaamaan,
tapahtuu ehkä hormonaalisesti, jotakin mikä aiheuttaa olotiolan joka on tosi unettava, rauhoittava.
Mä en kyllä ole imettänyt kuin noin vuoden ikään lapsiani. Eivätkä hekään ole halunneet imetystä sen pitempään.
en missään vaiheessa henkisesti tietenkään, mutta kuukausien kuluessa fyysisesti kyllä jokseenkin. Vauvan imemisestä aiheutui kiva kihelmöivä tunne koko kropassa varpaisiin saakka. On varmaan tosi yksilöllistä. Imettäminen on muutenkin hyvin kokonaisvaltainen tuntemus & kokemus, jota on mielestäni vaikea eritellä sen tarkemmin.
Mistä näitä tipahtelee? Ja miksi?
Luonnollinen tapa ruokkia oma jälkeläinen. Oliko AP-lla jonkinlaisia traumaattisia kokemuksia rinnoista? Oletko 60-luvulla syntynyt? Ajalla jolloin äidit patistettiin 1kk-n äitiyslomalta töihin ja lapset pullolle. Siinä katkottiin sukupolvia jatkunut imetystietoisuuden ketju.
Ne ovat siis maitorauhaset ne rinnat.
Imettäminen oli mukavaa ja loi hyvän kommunikaatiositeen minun ja lapseni välille. Kaikkia hyvänolon lähteitä ei pidä valjastaa kaksimielisyyden käyttöön.
...kädet pois taskusta. Nukkumaan siitä.
Mulla ei nännit ole muutenkaan millään tavalla herkät eikä varsinkaan lapsen imettämisessä ollut pätkän vertaa mtn seksuaalista.