Mistä hyvät kapeat farkut? Pliis, kerro...
Hakusessa siis mukavat kapeat farkut, stretchit tai muutoin. Olen 170/73 naisen muotoinen nainen, en siis mikään varsajalkainen hoikkeliini. Mutta näkyy niitä hyvin istuvia retsejä muillakin kokoisillani, ja isommillakin! Olen perushennesejä yms. kokeillut varmaan kymmenet erit, eikä vaan mikään ole hyvä.
Vaatimuksina lähinnä:
- ei liian tiukat, siis joustamatonta materiaalia (hyvä jos pohkeista menevät...)
- ei matala vyötärö, saisi nousta mielellään yli lanteiden, ettei jää lannelihat siihen päälle :)
- ei kuminauhallinen (vai onko ne hyvät?)
- vyölenkit (jos perseestä menee, niin uumasta tahtoo olla isot :( )
- olen kyllästynyt kulutettuihin, eli tasaisen mustat tai tummansiniset
- tukevaa materiaalia, joka ei jää rypyille takareisistä
Onko tällaisia olemassa? On kai, kun niitä kaupungilla näkee. Pitäisi pysäyttää ja kysyä kun seuraavan kerran näkee.
Haaveilisin sellaisista saappaiden ja pitkien neuleiden kanssa. Hieman tulen muodissa jälkijunassa, kun vasta nyt olen alkanut kyllästyä bootlegeihin... :)
Kiitti, jos tiedät ja varmaan myöskin kerrot sen! :)
Kommentit (3)
Your Facen liikkeestä. Ja oon aika samoilla mitoilla varustettu kuin sinä. Suosittelen käyntiä siellä!
Lisääkin ostopaikkavinkkejä lukisin mielelläni.
AV:ltä yhdestä farkkuketjusta jäi aiemmin mieleeni tuo bootleg (vs. bootcut) ja tuumasin että onpa tosiaan samaa tarkoittavan kuuloiset sanat. Näköjään tarttui tehokkaasti mieleen. En siis tarkoittanut luvatonta farkkujulkaisua ;) vaan bootCUTia...