Gallup ex-miehesi munan koko? Vaikutti sen koko eroonne?
Kommentit (35)
16,2cm? Oliko nyt ihan varma että tuli tarkka luku?
Oliko varmasti kunnon seisokki??
Ei viitsinyt erota hyvästä vähällä.
Mutta onhan noita vaihtoehtoja näköjään sittenkin, nyxällä on _vähintään_ yhtä hyvä.
Jos satunnaisotoksella kysyttäisiin riittävän isolta joukolta naisia tästä, tuloksena olisi että keskimäärin ex-miehillä on pienemmät pippelit kuin nykyisillä.
tällaiseen tutkimustulokseen tultaisiin?
Siksikö kun ei olla oltu tyytyväisiä exän munan kokoon ja sitä kautta seksielämään ja siksi ex on ex? Vai ei uskalleta sanoa ääneen että nyxällä on pieni pili, vaan vakuutellaan kaikille (ja itsellekin) että isompi on kuin exällä?
Jos satunnaisotoksella kysyttäisiin riittävän isolta joukolta naisia tästä, tuloksena olisi että keskimäärin ex-miehillä on pienemmät pippelit kuin nykyisillä.
tällaiseen tutkimustulokseen tultaisiin? Siksikö kun ei olla oltu tyytyväisiä exän munan kokoon ja sitä kautta seksielämään ja siksi ex on ex? Vai ei uskalleta sanoa ääneen että nyxällä on pieni pili, vaan vakuutellaan kaikille (ja itsellekin) että isompi on kuin exällä?
Tuskin kukaan normaali ja järkevä ihminen on suhteessa toisen kanssa munan takia. Panosuhde on asia erikseen.
Mun exällä oli todella iso, mutta oli huono panemaan. Nykyisellä pienempi, mutta miljoona kertaa parempi :) Exän kanssa en saanut oikein ikinä, nykyisen kanssa saan joka kerta.
Munan koko ei siis aiheuttanut eroa, mutta hankaloitti kyllä kovasti suhteesta irtautumista.
Mutta siinä suhteessa oli kyllä suurempiakin ongelmia kuin pieni pippeli.
Olen myös yhdestä pitkäaikaisesta miesystävästä eronnut ihan ensisijaisesti siksi että seksi oli kamalaa kun hänellä oli liian iso, ja muhun aina sattui. Aloin pelätä ja inhota seksiä.
eroon ei varsinaisesti vaikuttanut munan koko mutta kyllä muna oli mielestäni osasyyllinen, exä kun ei osannut pitää munaa housuissaan vaan esitteli sitä mielellään muillekin naisille.
iso ja poikkeuksellisen kauniin muotoinen.
Ei vaikuttanut eroon.
exällä oli joku hiukan vajaa 20 cm ja vaikutti eroon kyllä, kun mies oli niin ylpeä pippelistään että nakuili kotona jatkuvasti ja heilutti helikopterina. Joka yö heräsin siihen kun se rapsutti piliään. Sitten alkoi käydä vieraissa, kun eihän mahtipiliä voi vakankaan alla pitää.
Ei sentään mitään helikoptereita tai rapsutteluja, mutta herra päätti, että hänelläpä on sellainen herkkumeisseli, että on synti pitää sitä vain yhden naisen käytössä.
tällaiseen tutkimustulokseen tultaisiin? Siksikö kun ei olla oltu tyytyväisiä exän munan kokoon ja sitä kautta seksielämään ja siksi ex on ex? Vai ei uskalleta sanoa ääneen että nyxällä on pieni pili, vaan vakuutellaan kaikille (ja itsellekin) että isompi on kuin exällä?
Tuskin kukaan normaali ja järkevä ihminen on suhteessa toisen kanssa munan takia. Panosuhde on asia erikseen.
Mun exällä oli todella iso, mutta oli huono panemaan. Nykyisellä pienempi, mutta miljoona kertaa parempi :) Exän kanssa en saanut oikein ikinä, nykyisen kanssa saan joka kerta.
yhden tällaisen "vakuuttelijan", on työkaverini. Hän on avoliitossa miehen kanssa, jolla pieni vehje. Kyseinen mies on joskus nuorena seurustellut hyvän ystäväni kanssa ja ystävä jätti miehen koska seksistä ei tullut mitään pienen koon takia. Huvittaa työkaverini koska tyttöjen illoissa on monesti kehuskellut mahtavalla seksielämällään ja miehensä mahtavan kalun koolla.. =)
kollegojen kanssa aviomiehen sladdin koolla!???
Mä käyn mielelläni työkaverien kanssa baarissa tms. mutta olisin kyllä todella häkeltynyt jos joku alkaisi tällaista dataa heittää käsiteltäväksi. Onko tämä yleistäkin?
Huvittaa työkaverini koska tyttöjen illoissa on monesti kehuskellut mahtavalla seksielämällään ja miehensä mahtavan kalun koolla.. =)
voin lohduttaa että tämä on ainoa laatuaan, joka avautuu niinkin intiimeistä asioista. Olen ajatellut että siitä puhe mistä puute?!
kollegojen kanssa aviomiehen sladdin koolla!???
Mä käyn mielelläni työkaverien kanssa baarissa tms. mutta olisin kyllä todella häkeltynyt jos joku alkaisi tällaista dataa heittää käsiteltäväksi. Onko tämä yleistäkin?
Huvittaa työkaverini koska tyttöjen illoissa on monesti kehuskellut mahtavalla seksielämällään ja miehensä mahtavan kalun koolla.. =)
Munan "nosto, pisto ja ravistus" -tyyppiys vei aina huomion. Kyllä sekin vaikutti eroomme.