Paksupohkeiset, minkälaisia kenkiä käytätte syksyllä/talvella hameiden kanssa?
Ärsyttää kun mitkään saappaat ei mahdu jalkoihin mun superpaksujen pohkeiden kohdalta! En ole mitenkään lihava muuten ja tykkään käyttää esim. farkkuhameita, mutta ballerinakelien jälkeen en tiedä minkälaiset kengät voisin hameen kanssa laittaa.
Onko täällä muita paksupohkeisia, joilla olisi antaa vinkkejä?
Kommentit (11)
mutta suosittelisin saappaita. Kunnon saappaissa on eri varrenleveyksiä kyllä eli pitäisi sopia tukevammillekin pohkeille.
Nilkkurit ei kyllä sovi hameen kanssa etenkin, jos on paksut jalat.
sellaisen minula ja olen extraextrapaksupohje, silti XL väljä :)
kaikenlaiset pohkeen paksuimpaan kohtaa päättyvät vaan korostavat sitä paksuutta.
esim. Palmrothilla on kauniita, kestäviä malleja.
Nilkkureitakin jonkin verran, jos löytää hyvän mallin, ei sellaista "suoraan loppuvaa mallia".
Olen samaa mieltä siitä, että nilkkurit ja lyhytvartiset saappaat saa paksut pohkeet näyttämään ihan kauheilta. Olisin tosi iloinen jos löytäisin pitkät saappaat tarpeeksi leveällä varrella!
ap
joo, tekevät pohkeista paksun näkköiset, mutta n, paksuthan ne ovat kuitenkin..
euromarketista tekonahkaiset pitkävartiset kahdella kympillä. Aika kamalat mutta kerrankin sain pohkeeni mahtumaan. Olisin kyllä sijoittanut enemmänkin jos olisin kivemmat löytänyt, täytyykin mennä Haloselle.
ostin viimesyksynä nätit nilkkurit joiden varsi on ihan nilkanmyötäinen, ei siis lenksota tyhjänä. Ihan housujen kanssa pidettäväksi.
Myyjä kertoi mulle että kun tuo varrensuukin istuu noin nätisti, voit pitää kenkiä myös hameen kanssa. No joo, vaikka mulla ei olekaan paksut pohkeet mutta en silti laittaisi nilkkureita hameen kanssa koska mulla taas on melko(normaalit) lyhyet sääret eikä nilkkurit niitä ainkaan pidennä=)
on Gaborin pitkät nahkasaappaat. Pitkään niitä etsin ja onneks sit lopulta löysin. Melkein pari vuotta sitten ostin ne Haloselta.
Hypi hyppynarua.