Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mitä ruokaa kokkaat viikonloppuna?
24.09.2010 |
Meillä huomenna tortillaa ja sunnuntaina kaalilaatikkoa tai wokkia.
Kommentit (5)
Siis perunamunakasta? Tuli vain mieleen, kun laitoit sen yksikön partitiivissa, kun yleensä suomalaisissa perheissä syödään tortilloja eli niitä täytettyjä vehnä- tai maissilättyjä.
Sori, että meni viuhuen ohi aiheen :)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
mutta perunamunakaskin kuulostaa hyvältä. Sorry,mulla on lukihäiriö.
ap
Anteeksi, jos se kuulosti siltä. Olin vain innostunut, kun suomalaiskodeissa harvemmin tehdään perunamunakasta, ja se on kyllä todellista herkkua! :) Suosittelen kokeilemaan. Itselläni ei ole vielä aavistustakaan, mitä viikonloppuna syödään. me yleensä käytetään tätä "no mennään kauppaan miettimään" -metodia :D
Alue: Aihe vapaa
ollaan asuntoautolla liikenteessä koko viikonloppu joten...