Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kokemuksia Stadium -nettikaupasta?

Vierailija
24.09.2010 |

Toimiiko, miten pitkä toimitusaika ym.ym.?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kenelläkään ole kokemuksia?

Vierailija
2/25 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, ettei moni tiedä vielä tuosta verkkokaupasta ja siksi aika hiljaista. En itsekään vielä ole tilannut. Kokemuksissa oli jotain tuohon:

http://www.kokemuksia.org/stadium-fi-kokemuksia/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin lapsille tarjouspaketin missä piti olla laskettelukypärä + lasit. Tuli kuitenkin vain kypärät ilman laseja. Reklamoin asiasta välittömästi johon sain palautteen jossa valiteltiin lasien loppuneen. Hinta kypärille oli kuitenkin sama kuin tarjouksessa! Laitoin palautetta takaisin jossa peräsin oikeuksiani kuluttajana mutta tätä kirjoittaessani en ole vielä saanut asiaan vastausta...

Taitaa lähteä kypärät takaisin ja kauppa vaihtua. Huijata ei voi kuin kaksi kertaa, ensimmäisen ja viimeisen...

Vierailija
4/25 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohon edelliseen viestiin hieman päivitystä. Stadium hoiti reklamaation loppupelissä hienosti. Puuttuvien lasien tilalle sain lahjakortin jolla saan jopa paketissa olleita laseja laadukkaammat lasit.

Toimitus nopeaa kuten myös viesteihin vastaaminen!

Vierailija
5/25 |
12.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bonusten päivitys asiakastilille ei heiltä (Stadium) onnistu vaikka olen jo 10 s-postin voimin yrittänyt heitä opastaa (kovasti pahoitellaan mutta mitään ei tapahdu?) ja asiakaspalvelussakin ollaan vielä lapsen kengissä. Ehkä he joskus oppivat, mutta siihen asti esim, Blue Tomato on erittäin hyvä vaihtoehto. Erittäin laaja tuotevalikoima sopuhintaan ja Fedex tuo paketin ilmaiseksi ovelle ja hakee vaihto tuotteet pois. Suosittelen, vaikka ei Suomessa sijaitsekkaan.

Vierailija
6/25 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tilasin takin sieltä ja maksoin sen vielä heti (209e) sitten kas kummaa, takki hävinnyt kuljetuksessa, ei ole siis liikkunut mihinkään 6 päivään... 

Vierailija
7/25 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimii, olen tilannut eikä ole ollut mitään ongelmia.

Vierailija
8/25 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tilannut paljon, mutta nyt uudistuivat nettisivut, enkä saa niitä tabletilla toimimaan :( muutenkin selaaminen on ollut siellä aina kökköä, lataaminen kestää jne.. tarjousten perässä shoppailen. Harmi vaan, että niitä bonuksia ei voi käyttää tuolla nettikaupassa ja meiltä on matkaa lähimpään stadiumiin..

Tilaukset tulevat ilmeisesti ruotsista asti, joten ei ihan muutamassa päivässä tule paketti.

Vierailija
9/25 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paketti tulee Norrköpingistä ja tuli viidentenä päivänä tilauksesta ja viikonloppu oli välissä.

Ulkomailta toimitukset tulevat usein nopeammin kuin kotimaisista nettikaupoista, mutta onhan niitä tosinopeita poikkeuksia, joilla tavara on seuraavana arkipäivänä pakettiautomaatissa ja netissä luvattu tavara on heillä omassa varastossa.

Vierailija
10/25 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin kengät tyttärelleni, jotka olivat isot, sovitettiin kotona matolla ja laitettiin takaisin laatikkoon ja palautukseen. Meni jonkun aikaa, tuli viesti asiakaspalvelusta, että palautusta ei hyväksytä, koska  kenkiä on käytetty ja liitteenä oli kuva mustista kengänpohjista. Aivan käsittämätöntä, nyt kun en pysty asiaa todistamaan, joudun siis ostamaan joko kengät itselleni tai 50% alennusta, siten että kengät jää sinne. Olkaahan ihmiset tarkkana kun tilaatte kenkiä, en tiedä miten saisi todistettua, että kenkiä ei ole käytetty, saaahan sitä valokuvata mitä haluaa, mistä tiedän oliko siinäkään kuvassa edes samat kengät. Tilaan muutenkin paljon netin kautta ja tälläista ei koskaan ole tapahtunut. Stadiumilta en tule tämän jälkeen tilaamaan enää koskaan yhtään mitään. 

Vierailija
11/25 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varokaa tätä nettikauppaa, näiden palautusoikeudessa ei ole mitään järkeä. Tilasin todella kalliit kengät, jotka sovittaessa olivat sopivat, ja vastasivat muutenkin hyvin kokoa jota normaalistikin käytän. Käytössä kävin kuitenkin nopeasti ilmi kenkien huono laatu, enkä pysty käyttämään niitä. Palauttaa kenkiä ei voi, sillä kun niitä on käytetty, niitä ei voi enää myydä --> ei palautusoikeutta. :) Melkein millä tahansa toisella firmalla heikko laatu olisi tarpeeksi hyvä syy asiakaspalautuksen tekoon, mutta näillä on kai sitten varaa kohdella asiakkaita näin huonosti, kun eivät osaa muuta asiakaspalveluista toistella kuin "käytettyä tuotetta ei voi valitettavasti palauttaa". Kolminumeroinen summa rahaa meni täysin roskiin. 

Vierailija
12/25 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tilannut useasti. Nopea toimitus ja kaikki toimii, kunhan ei tarvitse palauttaa mitään! Olen palauttanut kahdesti, molemmilla kerroilla rahojen takaisinsaamista edelsi useampi yhteydenotto aspaan. Aion jatkossakin käyttää, mutta jos palautan, niin sitten suoraan Stadiumin liikkeeseen ja rahat siinä tilille.

Hyvä valikoima ja edullisia tarjouksia.

Vierailija
13/25 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tilannut useasti. Nopea toimitus ja kaikki toimii, kunhan ei tarvitse palauttaa mitään! Olen palauttanut kahdesti, molemmilla kerroilla rahojen takaisinsaamista edelsi useampi yhteydenotto aspaan. Aion jatkossakin käyttää, mutta jos palautan, niin sitten suoraan Stadiumin liikkeeseen ja rahat siinä tilille.

Hyvä valikoima ja edullisia tarjouksia.

samanlainen kokemus, muuten ok mutta palautusten käsittely kestää kauan ja saa itse kysellä rahojen perään. ihan kuin tahallaan olisi tehty palautus mahdollisimman vaikeaksi. 

Vierailija
14/25 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen tilannut esim.lapaelle keväällä alennuksesta talvitakki kaksi kokoa ja palauttanut toisen syksyllä. Olen tilannut ja palauttanut kaupan kautta ja kaikki on sujunut helposti. Heillä on pitkä palautusaika, eikä kukaan ole vinkunut käytetystä vaatteesta. (Eli kotona sovitetusta). Mutta ehkä on iso ero, kun asioi naamatusten, vaikka kyseessä on nettitilaus.

Vierailija
15/25 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin pari päivää sitten lapselleni talvitakin. Verkkokaupassa maksoin, juu rahat lähti tililtä. Vahvistus sähköpostia ei ole kuulunut. Lupailevat 2-5 arkipäivässä toimituksen. Juuri laitoin kyselyä tuotteesta sekä kuvan maksusta. Tuli viestiä että jostain syystä veloitettu vaikka tilaus ei ole mennyt läpi. En voi ymmärtää. Enpä enää kyseiseltä firmalta tilaa. Eka kerta tilasin ja viimeinen oli. Vielä ollaan ilman Kunnollista talvitakkia. Kiitos tyhjästä Stadium ja turhasta odottelusta. 2

Vierailija
16/25 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kertaa tullut tilattua ja toimitus tuntuu kestävän noin kaksi kertaa normaalin toimituksen verran.

Vierailija
17/25 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole tilaus ees edistynyt, asiakaspalveluissa valehdellaan asiakkaalle et pakattu eipä ole.

Vierailija
18/25 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varokaa tätä nettikauppaa, näiden palautusoikeudessa ei ole mitään järkeä. Tilasin todella kalliit kengät, jotka sovittaessa olivat sopivat, ja vastasivat muutenkin hyvin kokoa jota normaalistikin käytän. Käytössä kävin kuitenkin nopeasti ilmi kenkien huono laatu, enkä pysty käyttämään niitä. Palauttaa kenkiä ei voi, sillä kun niitä on käytetty, niitä ei voi enää myydä --> ei palautusoikeutta. :) Melkein millä tahansa toisella firmalla heikko laatu olisi tarpeeksi hyvä syy asiakaspalautuksen tekoon, mutta näillä on kai sitten varaa kohdella asiakkaita näin huonosti, kun eivät osaa muuta asiakaspalveluista toistella kuin "käytettyä tuotetta ei voi valitettavasti palauttaa". Kolminumeroinen summa rahaa meni täysin roskiin. 

Virheellinen tuote pitää korjata, korvata toisella tai palauttaa rahat. Asiakaspalvelu ei ole ajantasalla kuluttajalainsäädännöstä. Nyt ei valitettavasti voi tehdä enää mitään, jos kengät on hävitetty. Jos ei vielä ole niin tee kirjallinen reklamaatio ja ota tarvittaessa yhteyttä Kuluttajaneuvontaan.

Vierailija
20/25 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin kengät ja saapumisajaksi luvattiin 2-5 päivää. Tänään on kukunut 10 päivää, eikä kenkiä näy. Viimeinen kerta tätä showta!