3,5-vuotias kaverisynttäreille ilman äitiä,
voinko pyytää 5-vuotiaan juhlakalun äitiä hieman vahtimaan tarjottavien kanssa jne.? Ei ole koskaan ennen ollut...
Kommentit (16)
oli naapurissa synttäreillä tuon ikäisenä. Sanoin sinne äidille että tarvitsee apua vessassa ja voi soittaa jos tulee jotain niin kipitän viereisestä rapusta paikalle.
Heillä 4-vuotissynttärit joten oletin että hänellä on hyvä käsitys siitä millainen on 3-vuotias ja kutsui kuitenkin lapsen eli varmasti oli valmis "vahtimaan" sen verran kun tarvitsee.
Hyvin oli mennyt. Ja minusta olisi tosi kurjaa jos juhlat pitäisi jättää väliin.
tekee synttäreillä missä muut on 5-6 vuotiaita?
jo käyttäytyä niin, että eivät rohmua kulhoja tyhjäksi tms.? Omani on hieman varovainen uusien makujen suhteen, enkä tiedä, mitä tekisi, jos laittaisi suuhun jotain, mistä ei pidä... ap
Ja meillä olleet pienemmätkin jotka ovat tulleet isoveljen kylkiäisenä synttäreille. 3-vuotiaat eivät ole enää taaperoita.
pärjäätkö tämän kanssa vai haluatko, että minä jään paikalle auttamaan.
ainakaan itse aikanaan, että alle 5-vuotiaita jätetään meille kaverisynttäreille ilman vanhempaa valvomassa. On aika vaikeaa vahtia 15-20 pikkutenavaa samalla kun järjestää puuhaa ja tarjottavaa. Ja sitten jos jotakin sattuisi, kyllä olisi mammat huutamassa!
tekee synttäreillä missä muut on 5-6 vuotiaita?
Meidän 3v:n paras kaveri on 5v.
Juhlakalun äiti varmaan vahtii sen mitä muilta tekemisiltään ehtii mutta kovin tarkkana vahtina ei ikävä kyllä ehdi olla :/
Kysyt saatko itse tulla mukaan. Jos ei käy, 3.5v ei mene synttäreille.
jo käyttäytyä niin, että eivät rohmua kulhoja tyhjäksi tms.? Omani on hieman varovainen uusien makujen suhteen, enkä tiedä, mitä tekisi, jos laittaisi suuhun jotain, mistä ei pidä...
ap
En jättäisi noin nuorta vielä kaverisynttäreille yksin. Miksi et jäisi mukaan?
käyttäytyy ihan hienosti, mutta kaverit villitsee ja kaveriporukassa meno on aikamoista. Jalkoihin siihen pieni jää.
en mä sanonut sankarin vanhemmille että vahtikaa meidän lapsia......kyllä ne osaa olla.
Jos lapsia kutsutaan ilman vanhempaa, on kutsujan (vanhempien) syytä olla varautuneita kaikkien vahtimiseen eikä kutsua liian montaa vierasta ;)
pitää tuntea ja tietää onko oma lapsi kypsä olemaan synttäreillä kun meitä on niin moneksi. Toiset pärjäävät ja pienenä ja toisia pitää vahtia vielä kouluiässä. Jos epäilet ettei lapsesi osaa käyttäytyä, kiität kauniisti kutsusta ja ensi vuonna sitten.
pitää tuntea ja tietää onko oma lapsi kypsä olemaan synttäreillä kun meitä on niin moneksi. Toiset pärjäävät ja pienenä ja toisia pitää vahtia vielä kouluiässä. Jos epäilet ettei lapsesi osaa käyttäytyä, kiität kauniisti kutsusta ja ensi vuonna sitten.
että voin tulla mukaan. Lapseni on ainoa pienempi siellä, muut 5- tai 6-vuotiaita.
ap