Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen päättänyt lähteä rintaleikkaukseen!

Vierailija
23.09.2010 |

Vuosikausien harmitus pienten rintojen takia alkaa riittämään ja nyt olen päättänyt että menisin korjausleikkaukseen.

Omat rintani ovat kokoa AA, ellei jopa pienemmät koska usein sekin koko jää tyhjäksi päälläni.

Onko täällä muilla kokemusta näistä leikkauksista, ja jotain tärkeitä kokemuksia jaettavana?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja Suomessa laitoin.. ONNEKSENI.. Toinen implanteista ei kiinnittynyt ollenkaan ja jouduin korjausleikkaukseen, jonka sain melkein ilmaiseksi.. Eipä olisi varmaan Tallinnassa niitä kiinnostanut korjausleikkaukset muuta kuin normaaliin leikkaushintaan :/ Siellä myös laitettu monesti muu implantti kuin on luvattu ja tämä havaittu, kun Suomessa korjailtu Tallinnassa käyneiden leikkauksia.. Kolme kaveriani käynyt Tallinnassa ja kellään ei hyvää sanottavaa.. Tässä asiassa ei ehkä kannata olettaa, että halpa on hyvää ja alkaa leikkimään hengellään...

Vierailija
2/10 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on oikesti tuolla leikkauksella verrattuna Suomessa terhtyä Tallinnassa tehtyyn?

Kertokaa omien leikkauksienne hintoja ja missä tehty?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

SUOmessa on vakuudet ihan erilaiset!

Vähän voi maksaa laadusta ja turvallisuudesta enemmänkin, jos noin ison päätöksen tekee.

Vierailija
4/10 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinulla ei ole mitään potilasturvaa. Jos korjausleikkaus joudutaan tekemään Suomessa, joudut kustantamaan sen itse ja hintaa tuleekin lopulta enemmän, kuin jos olisit tehnyt sen alunperinkin Suomessa.

Itse säästän leikkaukseen rahaa. Laihdutin 48 kiloa ja rinnatkin kärsi.

Vierailija
5/10 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että myös Tallinnassa tehdyille leikkauksille annetaan takuu, ja mahdolliset korjausleikkaukset kuuluu hintaan.

Ainahan leikkauksissa on riskinsä, enkä usko että ne siellä Tallinnassa olisi mitenkään huonompia kirurgeja.

Hinta siellä tehtävälle leikkaukselle on keskimäärin n. 4000e, Suomessa tehtynä tuplasti, n. 8000e.

Vierailija
6/10 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä ole ainuttakaan pahaa sanaa sanottavana :) Leikkauksen tehnyt kirurgi oli toiminut ko. alalla vuosikymmeniä ja osasi kyllä asiansa!

Koko lystin hinnaksi tuli 3200 eur.

Vierailija
7/10 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on f/g -kuppi ja meinaa hermot mennä. Saisin julkisin varoin varmasti pienennysleikkauksen. Ja ehkä siihen joskus menenkin. Olen niin kypsä näihin.

Vierailija
8/10 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on f/g -kuppi ja meinaa hermot mennä. Saisin julkisin varoin varmasti pienennysleikkauksen. Ja ehkä siihen joskus menenkin. Olen niin kypsä näihin.

Vierailija
9/10 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin henkisesti kuin fyysisesti. Isoja rintoja kuitenkin yleisesti ihaillaan ja pidetään hyvänä ominaisuutena, pienirintaisia ei.

Sen lisäksi että lapsesta saakka ollut lauta, rintani ovat kovin eripariset, ja toivon että tähänkin leikkauksen jälkeen tulee parannus. Tuntuu välillä että eihän minulla ole kuin nännit, ei rintoja!

Mihin kokoon olette muut suurentaneet (/penentäneet) rintanne, ja mistä koosta? Teittekö sen täällä Suomessa vai edullisemmin Tallinnassa tai Tukholmassa? Itse olen lähdössä Tallinnaan.

ap

Vierailija
10/10 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä olisi lähtenyt Tallinnaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi viisi