Kumpi on teillä hoikempi, äitisi vai sinä?
Kommentit (22)
Ja mun tytöt on hoikempia kuin minä. Kukaan ei kommentoi toisten painoa.
hoikempi, kokoa 36 minä kokoa 44-46. Tottakai kommentoi painoani ja ihmettelee jatkuvasti miksi olen näin lihava. Ihmetteli kyllä jo silloin kun olin kokoa 38...
Isoäiti, siis äidin puolelta on sitten äitiäni myös hoikempi.
Äiti saisi lopettaa ryyppäämiset, tupakan, rouskuttaa rehuja ja harrastaa liikuntaa. Mutta kun ei niin ei.
Mutta kumpikaan meistä ei ole ylipainoinen.
Kommentoi, mutta ei teini-iän jälkeen enää ilkeästi. Tänään sanoi, että olen laihtunut. Mikä pitää paikkaansa, laihdun aina raskaana ollessa. Olen normaalipainoinen, äiti laiha.
Painan 64 ja äiti painaa jotain 80. On välillä tässä ihan lähivuosina ollut hoikempikin, mutta lihonnut taas. Äiti kommentoi painoani ja on jotenkin vakuuttunut siitä, että lihon kyllä samanlaiseksi kuin hän. Sain lapsen 36-vuotiaana ja äiti oli jotenkin yllättänyt, kun raskauskilot lähtivät helposti. Olen ollut teininä painavampi kuin äitini ja muistan, että äiti suuttuessaan joskus vittuili minulle painosta. Sanoi myös, että voisin alkaa malliksi, jos olisin hoikempi. Hieno äiti.
on melko lihavan näköinen. Mulla on vain läskiä. Paino varmaan aika samoissa.
Minä vähän hoikempi, äiti on paremmassa kunnossa. Eläkeläisellä on aikaa kuntoilla. :)
minä hoikka.
Ihmettelee miten pysyn niin hoikkana.
Ja mun tytöt on hoikempia kuin minä. Kukaan ei kommentoi toisten painoa.
Tosin olin monta vuotta äitiäni lihavampi, mutta otin itseäni niskasta kiinni ja tein ruokaremontin.
En kommentoi äitini painoa.
Kyllä äitini kommentoi painoa. Päivittelee kuinka olen laiha, liian laiha.
Äiti kommentoi välillä että voisin olla hoikempi, ja että oma painonsa meni vain raskauden aikana yli 55 kg...
äiti ei muuten kommentoi painoa, paitsi nyt raskausaikana. paino on laskenut rajusti ja ollut enemmän vauvasta huolissaan kuin minusta.
kommentoi ikävuosina 12-26 jatkuvasti, silloin painoindeksini on kuitenkin ollut aina alle 26 - teininä reilustikin alle. Nyt kun painoindeksi on lähellä 30 ja ikää saman verran, niin ei enää huomauttele. Paitsi tuputtaessaan syömistä muistaa aina mainita, miten hän ei ota, eikä edes välitä näistä ja näistä tarjottavista, mutta ota vaan sinä.
yleensähän vanhemmiten lihoo. Ei ole koskaan kommentointu.