Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mielipiteitä sauvakävelystä

Vierailija
23.09.2010 |

onko mielestäsi nolo kävellä kepit kädessä? Mä aloitin tämän harrastuksen nyt syyspimeällä, nolottaa kauheasti jos / kun joku naapuri näkee... Vaikka sauvakävely on ihan yleistynyt ja kiva sekä tehokas, jotenkin nolottaa... miten pääsen tästä nolotuksesta eroon :(((((((

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan pöhköä ja pöhkönnäköistä. Kysyit suoraan ja vastaan suoraan, ja se on vain minun mielipide.

Vierailija
2/11 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole syytä hävetä. Tehokasta liikuntaa on, kun sen tekee reippaassa tahdissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan turhia nolostelet

Vierailija
4/11 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lenkkeilet jossain syrjässä tai hämärällä, kunnes tunnet olosi varmaksi. En todellakaan pidä sauvakävelijöitä noloina, mutta ymmärrän tunteen. Olen kokeillut sauvakävelyä muutaman kerran ja en tunne lajia yhtään omaksi tai millään lailla luontevaksi. Kuitenkin se näyttää tehokkaalta, kai se on vain korvien välissä oleva vika. Juokseminenkin tuntui alkuun tosi luonnottomalta ja lenkkeilin paikoissa, joissa sai mennä rauhassa. Enää ongelmia ei ole. Älä luovuta!

Vierailija
5/11 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan pöhköä ja pöhkönnäköistä. Kysyit suoraan ja vastaan suoraan, ja se on vain minun mielipide.

Jos tekniikka on oikea, ei se ole pöhkön tai surkean näköistä.

P.S. Ethän Ap vain raahaa sauvoja mukana, vaan sauat on oikeanmittaiset, oikein käsiin laitetut jne.

Vierailija
6/11 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tekniikka on oikea, ei se ole pöhkön tai surkean näköistä. P.S. Ethän Ap vain raahaa sauvoja mukana, vaan sauat on oikeanmittaiset, oikein käsiin laitetut jne.

aina vaan naurattaa. ja turha vetää hernuja nenuun, se on mun mielipide.

Vierailija
7/11 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkoon vaan vaikka kuinka tehokasta, mutta juntimpaa liikuntamuotoa en keksi.

Vierailija
8/11 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttääkin hölmöltä. Vähän kuin harrastaisi uimista ilman vettä, jonkun pallin päällä vaan kiikkuen. Ei järjellisten toimintaa ollenkaan.

Jos kuitenkin tollaista harrastat, niin lenkkeile ainakin pimeässä tai paperipussi päässä ettei sinua tunnisteta.

Vierailija
9/11 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotisohvallasi sipsikippo kädessä :)

Vierailija
10/11 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossa suositellaan sauvakävelyä aktiivijuoksijoille. Ehkä pääset irti nolouden tunteesta. Tai tutustu tieteellisiin tutkimuksiin, joissa on selvitetty, että sauvakävely nostaa sekä liikunnan rasittavuutta että energiankulutusta selvästi verratuna kävelyyn ilman sauvoja.

Opettele kuitenkin oikea tekniikka. Liian usein tulee vastaan niitä, jotka vain vähän liikuttelevat sauvoja sen sijaan, että käyttäisivät niitä tehokkaasti. (Yksi olennainen juttu on se, että käsi ojentuu taakse lähes suoraksi työnnön loppuvaiheessa.)

Vierailija
11/11 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt suotta nolostele. Kunhan vaan kävelet reippaasti ettei näytä siltä että sauvat on vain pystyssä pysymisen takia mukana. (sekin on mummoille ihan ok syy sauvoihin)

-Sauvat on NIIN hyvä juttu yläkropalle, että kannattaa ottaa käyttöön!

Mullakin on sauvat, mutta harvoin tulee käytettyä kun tykkään hölkkälenkeistä enemmän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kolme