Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuulutteko te tai miehenne rikollisjärjestöihin tai prosenttijengeihin?

Vierailija
23.09.2010 |

Mitä mieltä olette niistä?

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoidossa olen kyllä, erittäin hyvässä hoidossa etten sanoisi. Heh heh. Mistä juontuu tuo mt-arvailusi? Oletko itse mt-potilas? Kuulostat vainoharhaiselta, ehkä se johtuu korkeasta kuumeestani. Nyt kun olen sairas, niin viekö se pohjan mielipiteiltäni? Olen vahvasti sitä mieltä että ihminen on eläin, eikä erotu eläinmaailmassa mitenkään erityisenä eläimenä muiden joukossa. Ihminen vain selittelee naimisiaan ja muita tekojaan. Se on osa laumakäyttäytymistä. Me emme voi keskustella hedelmällisesti. Sinä olet Raamatun kannalla ja minä evoluution.

Oletko varma ettet ole mt-potilas. Tuosta "heh heh" osiosta voisi päätellä niin. Ei kukaan täysipäinen kirjoittele tuollaista tosissaan.

Suosittelen hoitoon hakeutumista oikeasti.

Vierailija
62/69 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni kyseinen "jengi" on ainakin hyvä kaikin puolin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kovin jengi on sellaiset sinipukuiset tyypit jotka liikkuvat sinivalkoisilla autoilla. Niille ei kannata ryppyillä, toiseksi jäät.

Vierailija
64/69 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

prosenttijengiin tai muuhun kekkeruusiporukkaan. Rikollisuus ei kuulu meidän tai ylipäätään suurimman osan ihmisistä elämään...

Vierailija
65/69 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi kova ukko, häh! Arveltiin kaapata seuraavaksi Lasse Sievinen.

Vierailija
66/69 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on se valitettavaa näin työttömyyden aikoina, kun ihmiset ajetaan rikollisuuteen. Voin kuvitella miten monet perheet joutuvat pakon edestä rikollisiksi.

Valtiolla ei ole tarjota näille perheille kunnollista toimeentuloa, joten rikos on ainoa asia joka kannattaa.

Se on sääli. Todelliset roistot silti istuvat päättämässä meidän jokaisten asioista. He ovat ajaneet tämän maan tähän tilaan.

Oma mammani kääntyisi haudassaan, jos näkisi minkä vuoksi hän karkasi rajan taa.

Rukoilen Herraa avuksi näille kaikille perheille jotka ovat ajautuneet rikosten poluille.,

Vierailija
67/69 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syrjäytyneiden ja luusereiden hommia.

Vierailija
68/69 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ylikasvaneita mopopoikia - siis vain fyysisesti, henkisesti vieläkin sillä tasolla

Vierailija
69/69 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni kuuluu jengiin, ei prosenttijengiin. Pitäisikö vertauskuvallisesti sanoa vaikka että olen kait samanlaisessa asemassa kuin Carmela Soprano. :)

Sen enempää en halua tästä asiasta tänne kommentoida.

Oikein hyvää vointia itse kullekin tällä palstalla!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kaksi