Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuulutteko te tai miehenne rikollisjärjestöihin tai prosenttijengeihin?

Vierailija
23.09.2010 |

Mitä mieltä olette niistä?

Kommentit (69)

Vierailija
41/69 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko osaa tai ei osaa.

Ne jotka teloitettiin isänmaanpetturuudesta eivät osanneet taistella. Heillä ei ollut "kontrollia".

Onhan se nyt ihan eri asia osata ja tehdä, kuin osata ja jättää tekemättä. Isoisäni teloitettiin, koska hän ei suostunut enää taistelemaan kummankaan rintaman puolella. Taitoa kyllä olisi piisannut, mutta halusi valita tekonsa toisin.

Vierailija
42/69 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikolliseksi ryhtyy vain henkilö jolla on lahjat siihen. Kaikista ei ole siihen luonteen pehmeyden takia.

Mitä lahjoja tarvitaan siihen, että porukalla piestään ohikulkija? Tai raiskataan puistossa joku? Tai mennään Siwaan ja otetaan juoksukori?

Suurin osa rikollisista on paremminkin heikkolahjaisia. Eri asia on, jos puhutaan jostain Venäjän mafiasta, mutta se nyt ei tähän keskusteluun kuulu.

Osalla on luonteenlahjat metsästykseen eräät eivät kykene ampumaan eläintä. Sama sodassa. Osa ampuu, osa ei ammu vaikka oma henki olisi kyseessä.

Lahja on pimeä lahjakin.

Ei tuo ole mikään lahjakkuus, harva ihminen on lahjakas lain väärällä puolella, nämä ovat sitten ihmisiä jotka olisivat pärjänneet toisellakin puolella hyvin.

Keskimääräinen rikollisen "lahja" ei ole mikään mystinen pimeän puolen voima, vaan ihan muista syistä johtuva juttu.

Tarkoitatko, että rikolliset ovat ainoita, jotka kykenevät väkivaltaan? Asia ei itseasiassa ole niin. Kuten sanottu, kyse on kontrollista, se on sitä lahjakkuutta.

Joko osaa tai ei osaa.

Ne jotka teloitettiin isänmaanpetturuudesta eivät osanneet taistella. Heillä ei ollut "kontrollia".

Voisitko mennä takaisin koulunpenkille kontrolleinesi. Et tiedä asiasta mitään. Et yhtikäs mitään.

Emmekä ole eläimiä. Kysehän on juuri kontrollista, se erottaa meidät kaikista muista eläimistä kuin delfiineistä.

Se, että osaat lyödä todella hyvin, ei tarkoita sitä että vedät tuosta vaan ryöstettävääsi turpaan. Eikä se, että osaat ampua, että ammut vihollistasi ravintolassa.

Kyllä monella löytyy rahkeet, mutta myös järki päässä.

Saanko kysyä, olet mt-potilas, kenties avohoidossa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/69 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voin todeta tuohon väittämään että 3 vuotiaskin lyö.

Niin lyö. 30 lapsen ryhmässä on aina yksi, joka lyö muita. Korkeintaan ryhmässä on 2 jotka lyö takaisin. Loput eivät lyö tai nahistele.

Tälläinen pieni ryhmä kuvastaa hyvin yhteiskuntaamme. Lyövästä lapsesta kasvaa luultavasti normaali aikuinen. Silti hän on tulevaisuudessa se potentiaalinen "hakkaaja".

On roskaa väittää että lapset lyövät, kun porukassa on se yksi mätämuna, joka kykenee lyömään muita. Lyömistä tapahtuu vaikka me kerhon tätit kiellämme lyömästä.

Vierailija
44/69 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voin todeta tuohon väittämään että 3 vuotiaskin lyö. Niin lyö. 30 lapsen ryhmässä on aina yksi, joka lyö muita. Korkeintaan ryhmässä on 2 jotka lyö takaisin. Loput eivät lyö tai nahistele. Tälläinen pieni ryhmä kuvastaa hyvin yhteiskuntaamme. Lyövästä lapsesta kasvaa luultavasti normaali aikuinen. Silti hän on tulevaisuudessa se potentiaalinen "hakkaaja". On roskaa väittää että lapset lyövät, kun porukassa on se yksi mätämuna, joka kykenee lyömään muita. Lyömistä tapahtuu vaikka me kerhon tätit kiellämme lyömästä.

rakastavan kotikasvatuksen, joka tekee niistä ennen pitkää tuottavia ja oikean ja väärän ymmärtäviä yhteiskunna jäseniä. Sitten on ne joitten vanhemmat ei vaan osaa, ja lapsen kehitys pysähtyy jonnekin jos en saa otan väkisin ja lyön -tasolle.

Vierailija
45/69 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on eroja. Ne vanhemmat jotka onnistuu kasvattamaan hyvin vahvaluonteisen, voi odottaa jämäkkää ja menestyvää, yhteiskunnalle erittäin hyödyllistä yksilöä. Ne jotka ei onnistu, voi odottaa vankilakundia, joka ei pysty hyödyntämään temperamenttinsa voimaan mihinkään muuhun kuin luuserijuttuihin. Ja näistä erikseen on vielä selvät neurologiset häiriöt, jotka on oma juttunsa.

Vierailija
46/69 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voin todeta tuohon väittämään että 3 vuotiaskin lyö. Niin lyö. 30 lapsen ryhmässä on aina yksi, joka lyö muita. Korkeintaan ryhmässä on 2 jotka lyö takaisin. Loput eivät lyö tai nahistele. Tälläinen pieni ryhmä kuvastaa hyvin yhteiskuntaamme. Lyövästä lapsesta kasvaa luultavasti normaali aikuinen. Silti hän on tulevaisuudessa se potentiaalinen "hakkaaja". On roskaa väittää että lapset lyövät, kun porukassa on se yksi mätämuna, joka kykenee lyömään muita. Lyömistä tapahtuu vaikka me kerhon tätit kiellämme lyömästä.

rakastavan kotikasvatuksen, joka tekee niistä ennen pitkää tuottavia ja oikean ja väärän ymmärtäviä yhteiskunna jäseniä. Sitten on ne joitten vanhemmat ei vaan osaa, ja lapsen kehitys pysähtyy jonnekin jos en saa otan väkisin ja lyön -tasolle.

Itse löin ja hakkasin vielä yläasteellakin, sitten onneksi kasvoin sen yli.

En ole aikuisena ikinä käyttänyt väkivaltaa.

Minut kasvatettiin kyllä rakkaudella ja säännöillä.

Vierailija
47/69 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikolliseksi ryhtyy vain henkilö jolla on lahjat siihen. Kaikista ei ole siihen luonteen pehmeyden takia.

Mitä lahjoja tarvitaan siihen, että porukalla piestään ohikulkija? Tai raiskataan puistossa joku? Tai mennään Siwaan ja otetaan juoksukori?

Suurin osa rikollisista on paremminkin heikkolahjaisia. Eri asia on, jos puhutaan jostain Venäjän mafiasta, mutta se nyt ei tähän keskusteluun kuulu.

Osalla on luonteenlahjat metsästykseen eräät eivät kykene ampumaan eläintä. Sama sodassa. Osa ampuu, osa ei ammu vaikka oma henki olisi kyseessä.

Lahja on pimeä lahjakin.

Ei tuo ole mikään lahjakkuus, harva ihminen on lahjakas lain väärällä puolella, nämä ovat sitten ihmisiä jotka olisivat pärjänneet toisellakin puolella hyvin.

Keskimääräinen rikollisen "lahja" ei ole mikään mystinen pimeän puolen voima, vaan ihan muista syistä johtuva juttu.

Tarkoitatko, että rikolliset ovat ainoita, jotka kykenevät väkivaltaan? Asia ei itseasiassa ole niin. Kuten sanottu, kyse on kontrollista, se on sitä lahjakkuutta.

Joko osaa tai ei osaa.

Voisitko mennä takaisin koulunpenkille kontrolleinesi. Et tiedä asiasta mitään. Et yhtikäs mitään.

Emmekä ole eläimiä. Kysehän on juuri kontrollista, se erottaa meidät kaikista muista eläimistä kuin delfiineistä.

Se, että osaat lyödä todella hyvin, ei tarkoita sitä että vedät tuosta vaan ryöstettävääsi turpaan. Eikä se, että osaat ampua, että ammut vihollistasi ravintolassa.

Kyllä monella löytyy rahkeet, mutta myös järki päässä.

Saanko kysyä, olet mt-potilas, kenties avohoidossa?

hoidossa olen kyllä, erittäin hyvässä hoidossa etten sanoisi. Heh heh.

Mistä juontuu tuo mt-arvailusi? Oletko itse mt-potilas? Kuulostat vainoharhaiselta, ehkä se johtuu korkeasta kuumeestani.

Nyt kun olen sairas, niin viekö se pohjan mielipiteiltäni?

Olen vahvasti sitä mieltä että ihminen on eläin, eikä erotu eläinmaailmassa mitenkään erityisenä eläimenä muiden joukossa.

Ihminen vain selittelee naimisiaan ja muita tekojaan. Se on osa laumakäyttäytymistä.

Me emme voi keskustella hedelmällisesti. Sinä olet Raamatun kannalla ja minä evoluution.

Vierailija
48/69 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me emme voi keskustella hedelmällisesti. Sinä olet Raamatun kannalla ja minä evoluution.

Josko jätetään tämä reppana uhoamaan ihan keskenään? :D

Ohis

Vierailija
49/69 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoidossa olen kyllä, erittäin hyvässä hoidossa etten sanoisi. Heh heh. Mistä juontuu tuo mt-arvailusi? Oletko itse mt-potilas? Kuulostat vainoharhaiselta, ehkä se johtuu korkeasta kuumeestani. Nyt kun olen sairas, niin viekö se pohjan mielipiteiltäni? Olen vahvasti sitä mieltä että ihminen on eläin, eikä erotu eläinmaailmassa mitenkään erityisenä eläimenä muiden joukossa. Ihminen vain selittelee naimisiaan ja muita tekojaan. Se on osa laumakäyttäytymistä. Me emme voi keskustella hedelmällisesti. Sinä olet Raamatun kannalla ja minä evoluution.

Vierailija
50/69 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopiva aika paikka ja mielentila niin lyöt vielä. Ratkaiset ongelmasi lyömällä.

Vierailija
51/69 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopiva aika paikka ja mielentila niin lyöt vielä. Ratkaiset ongelmasi lyömällä.

olen jo 42-vuotias.

Asioista voi kasvaa yli, usko vaan pois.

Itse asiaan: en kuulu rikollisjärjestöihin, enkä hyväksy rikollisuutta. Asialta ei voi kuitenkaan sulkea silmiään, sillä rikollisuutta on paljon ympärillämme, lähtien ihan ympäristörikoksista.

Vierailija
52/69 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidät yhdistetään rikollisiin eikä mielipiteillämme ole väliä. Vaikkei mielipiteelläni ole väliä niin kirjoitan sen näkyviin.

En kuulu eikä mieheni kuulu rikollisjärjestöihin tai prosenttijengiläisiin. En ole mitään mieltä heistä. Moottoripyörät eivät kuulu kiinnostuksiini eikä mieheni. Mies tosin seuraa formuloita.

Kumpikaan meistä ei ole lyönyt päiväkodissa eikä koulussa. Emme lyö muita.

Tapasin mieheni osastolla jossa kuntouduin pahasta psykoosista. Mieheni oli pahasti masentunut ja yrittänyt itsemurhaa.

Minulla on lääkitys ja mies on parantunut masennuksestaan.

Pyytäisin teitä rakkaat lukijat korjaamaan käsitystänne mielisairaista. ME olemme aivan normaaleja ihmisiä siinä missä tekin.

Teki pahaa lukea kirjoituksia jossa meidät yhdistetään rikollisiin.

Vierailija
53/69 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

todellakaan ole rikollisia, suurin osa on haitaksi lähinnä itselleen.

Mutta mietipä sitä, että sinä olet mielenterveysongelmainen ja tässä ketjussa ihannoit ja kannustat väkivaltarikollisia. Että kuinka hyvin ajat omaa asiaasi ja vakuutat siitä, että olet muitten kannalta oikeasti turvallinen ihminen?

Vierailija
54/69 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidät yhdistetään rikollisiin eikä mielipiteillämme ole väliä. Vaikkei mielipiteelläni ole väliä niin kirjoitan sen näkyviin.

En kuulu eikä mieheni kuulu rikollisjärjestöihin tai prosenttijengiläisiin. En ole mitään mieltä heistä. Moottoripyörät eivät kuulu kiinnostuksiini eikä mieheni. Mies tosin seuraa formuloita.

Tapasin mieheni osastolla jossa kuntouduin pahasta psykoosista. Mieheni oli pahasti masentunut ja yrittänyt itsemurhaa.

Pyytäisin teitä rakkaat lukijat korjaamaan käsitystänne mielisairaista. ME olemme aivan normaaleja ihmisiä siinä missä tekin.

tässä on haettu nyt sitä, että tämä yksi kirjoittaja vaikuttaa aika sekavalta, ja sen takia häntä epäillään mt-potilaaksi.

Ja on muuten fakta, että huomattava osa rikollisista kärsii mt-ongelmista. Tutustu vaiikapa Hannu Lauerman kirjaan Pahuuden anatomia.

Ei kannata olla niin herkkänahkainen - meitä mt-potilaita on moneen junaan. Ei kannata olettaa aina kaiken koskettavan juuru sinua. En koe tässä ketjussa minkään koskettavan itseäni, vaikka olen mt-ongelmainen, harrastan moottoripyöräilyä ja kuulun moottoripyöräkerhiin (en tosin mihinkään prosentti-/rikolliskerhoon.)

Vierailija
55/69 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuskan veljeskuntaan eli MC Pain:iin... Kukaan ei meille vittuile

Vierailija
56/69 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni kuului erään rikollisryhmittymän ase-ja räjähdeosastoon ennen tapaamistamme. Tämä ryhmä kauppasi suuria määriä kovia huumeita. Mieheni ei jäänyt koskaan kiinni mistään. Sitten mieheni meni tullikouluun ja tullivalvojaksi töihin. Nykyään on kunnollinen perheenisä.

Sähän olet se tyyppi joka uhkasi tappaa kaikki ja jonka mies söi omaa räkäänsä, pelkäsi pimeää ja haisi uskomattoman pahalle! Mitä kuuluu?

Vierailija
57/69 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on surkimus. Oli lapsena rääpäle. Hyväntahtoinen nyrkillä tapettava ja heikkolahjainen. Jäi luokalleenkin, kun ei opi mitään. Kai se itsetunto pitää hänenkin jostain saada...

Vierailija
58/69 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

heillä on oma kokoutumistila ja heillä toiminta keskityy niihin moottoripyöriin, rikollisia eivät todellakaan ole.

Meillä lapset ovat tasapainoisia ja onnellisia. Naapurustossa asuu "hieno perhe" jotka katsoo meitä ja miestäni pahalla, heidän lapset ei saa tulla meille leikkimään. Heidän lapsi tosin on muita lapsia manipuloiva, varasteleva ja henkistä väkivaltaa muihin lapsiin käyttävä. Kiusaa systemaattisesti tiettyjä lapsia (ei omaani). Asenne on yhtä ylimielinen ja ennakkoluuloinen kuin vanhemmillaan.

Vierailija
59/69 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa, eihän kaikki mielisairaat todellakaan ole rikollisia, suurin osa on haitaksi lähinnä itselleen.

Mutta mietipä sitä, että sinä olet mielenterveysongelmainen ja tässä ketjussa ihannoit ja kannustat väkivaltarikollisia. Että kuinka hyvin ajat omaa asiaasi ja vakuutat siitä, että olet muitten kannalta oikeasti turvallinen ihminen?

Tässä viestini uudestaan. Jossa kannustan väkivaltarikollisia???

Olen mielenterveyspotilas olen hyvin loukkaantunut tätä keskustelua seuratessa

Vierailija
60/69 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on surkimus. Oli lapsena rääpäle. Hyväntahtoinen nyrkillä tapettava ja heikkolahjainen. Jäi luokalleenkin, kun ei opi mitään. Kai se itsetunto pitää hänenkin jostain saada...

Oletko promillejengiläinen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kaksi