Kosmetologi vastaa kysymyksiin :)
Kommentit (24)
jostakusta nyppimässä naamaa on yhtä miellyttävä kuin gynekäynti.
Miksi ihmeessä pitäisi käydä? Muutama tuttavani ramppaa kosmetologilla alvariinsa ja en kyllä mitään uudistusta heidän lärveissään ole huomannut käyntien jälkeen. Taitaa olla pelkkää rahastusta koko touhu.
Jotain hemmotteluhoitoa esim. vartalolle tai kasvoille. Ihonpuhdistus vaikka ultralla,niin ei tarvitse kärsiä siitä kivusta, mikä normaalissa ihonpuhdistuksessa.
kosmetologit sanovat, että pitäisi puhdistaa naama joka aamu ja ilta, sillä vaikka puhdistan naamani apteekin herkän ihon aineilla, niin silti naamastani tulee punainen ja hilseilevä kun putsaan sitä koko ajan (kosteusvoiteesta huolimatta). Pakko välillä olla viikkokin pesemättä muulla kuin vedellä, jolloin ihoni ehtii normalisoitua. En siis meikkaa.
itse en puhdista kuin suihkun yhteydessä, en käytä mitään mönjiä, enkä TOD. käy missään kosmetologin hoidoissa.
ja niin vaan on iho täydellinen ja paljon ikäistäni nuoremmaksi aina luullaan.
itse väittäisin, että kaiken maailman ultrat ja kemikaalimömmöt ovat suoraan saatanasta.
Mä olen repinyt ne nuppineulalla irti. Mutta se sattuu eikä siitä tuleva rupi ole paljon näppyä kauniimpi. Muita keinoja?
kosmetologit sanovat, että pitäisi puhdistaa naama joka aamu ja ilta, sillä vaikka puhdistan naamani apteekin herkän ihon aineilla, niin silti naamastani tulee punainen ja hilseilevä kun putsaan sitä koko ajan (kosteusvoiteesta huolimatta). Pakko välillä olla viikkokin pesemättä muulla kuin vedellä, jolloin ihoni ehtii normalisoitua. En siis meikkaa.
Voi olla väärät aineet.
tummiin silmanalusiin ja silmapusseihin alle 30v. naiselle? Uni tietysti, mutta jos se ei onnistu. Onko jokin rasva, jota suosittelisit? Itsellani on herkkaiho
olemassa joku hyvä kikka, millä saisi huulien yläpuolelta "viikset" siististi ja mahdolisimman pitkäksi aikaa pois?
Iholääkäriä suosittelen.
"miks mun korvan takana tai siinä kaulalla on näppyjä jotka kutiaa?"
Voi olla väärät aineet.
iho ja monia sille tarkoitettuja aineita olen käyttänyt markettituotteiden lisäksi. Mitään kasvisuute-alkoholimönjiä en voi käyttää. Sadan euron aineita ei ole varaa ostaa, mutta harvoin ne onkaan tarkoitettu atooppiselle iholle ja olisivat ilman alkoholia ja hajusteita ja special- ruusu-uuteainesosia.
Kävin ihonpuhdistuksessa ja k kommentoi mulle tähän tyyliin: Mulla käy paljon sellaisia asiakkaita joilla ei ole mitään puhdistettavaa ihossa mä olen ihan pettynyt että mitä mä oikein teen. Nyt (siis kun minä olin siellä) on mukava kun on puhdistettavaa, työtä.
Eikö kannattaisi keskittyä niihin asiakkaan hyviin puoliin eikä tuoda esille puutteita? Ei ole kiva fiilis tuollaisen kommentin jälkeen. Ei mun iho nyt niin huono sitäpaitsi ole.
Minun mielestä kasvohoidon pitäisi olla kokonaisuus. Siihen kuuluu hillitty käytös, rauhallinen kaunis ympäristö, rauhoittava musiikki ja ammattitaitoinen kosmetologi. Tämän lisäksi kosmetologin pitää aistia kuka asiakas haluaa pölöttää ja kuka haluaa olla hiljaa. Eikä missään nimessä mennä henkilökohtaisuuksiin ja arvostella. Kotihoitoa ja tuotteita voi suositella myös fiksulla tavalla.
kuukauteen.Sitten kun käy säännöllisesti, kasvu alkaa tyrehtymään ja karva ohenemaan, voi kestää pidempäänkin.
itse en puhdista kuin suihkun yhteydessä, en käytä mitään mönjiä, enkä TOD. käy missään kosmetologin hoidoissa.
ja niin vaan on iho täydellinen ja paljon ikäistäni nuoremmaksi aina luullaan.
itse väittäisin, että kaiken maailman ultrat ja kemikaalimömmöt ovat suoraan saatanasta.
Ota joskus pumpuliin kasvovettä ja pyyhi kasvot päivän päätteeksi.Katso millainen pumpuli sitten on ;)
Mä olen repinyt ne nuppineulalla irti. Mutta se sattuu eikä siitä tuleva rupi ole paljon näppyä kauniimpi. Muita keinoja?
Muista kosteutus,etenkin silmänympärysiholla.
Kävin ihonpuhdistuksessa ja k kommentoi mulle tähän tyyliin: Mulla käy paljon sellaisia asiakkaita joilla ei ole mitään puhdistettavaa ihossa mä olen ihan pettynyt että mitä mä oikein teen. Nyt (siis kun minä olin siellä) on mukava kun on puhdistettavaa, työtä.
Eikö kannattaisi keskittyä niihin asiakkaan hyviin puoliin eikä tuoda esille puutteita? Ei ole kiva fiilis tuollaisen kommentin jälkeen. Ei mun iho nyt niin huono sitäpaitsi ole.
Minun mielestä kasvohoidon pitäisi olla kokonaisuus. Siihen kuuluu hillitty käytös, rauhallinen kaunis ympäristö, rauhoittava musiikki ja ammattitaitoinen kosmetologi. Tämän lisäksi kosmetologin pitää aistia kuka asiakas haluaa pölöttää ja kuka haluaa olla hiljaa. Eikä missään nimessä mennä henkilökohtaisuuksiin ja arvostella. Kotihoitoa ja tuotteita voi suositella myös fiksulla tavalla.
Asiakkaasta pitää vaistota mitä hän haluaa. Jos ei halua ostaa,niin ei pidä tyrkyttää.
Asiakkaalle pitää jäädä hyvä mieli :)
tutulle oli vaan kauhisteltu ihon kuntoa, jossa ei paljaalla silmällä ole mitään vikaa, ei edes näppylöitä, toki muuta vikaa varmaan oli mutta ei mitään sellaista että olisi syytä vain päivitellä asiakkaan ihoa..
Voi olla väärät aineet.
iho ja monia sille tarkoitettuja aineita olen käyttänyt markettituotteiden lisäksi. Mitään kasvisuute-alkoholimönjiä en voi käyttää. Sadan euron aineita ei ole varaa ostaa, mutta harvoin ne onkaan tarkoitettu atooppiselle iholle ja olisivat ilman alkoholia ja hajusteita ja special- ruusu-uuteainesosia.
Itse pidän mineraalipuuterista,koska suojaa ja hoitaa, eikä sisällä mitään ylimääräistä.
enkä ole koskaan (!) käynyt kosmetologilla, mutta haluaisin! Mitä hoitoa suosittelisit?